Jotain mielenterveys juttuja. Ei saa puheella kontaktia yleensä, mennään karkuun mutta jälkeenpäin laitellaan post it lappuja. Toinen kulkee minihameessa korkeilla raitasukilla ja yllä vain korsetti yläosa takin alla. Auton kuljettaja vetää kesät talvet musta pitkä mantteli päällä tukka liiskassa eli eioo pesty hyvinpitkkäänaikaan, ja molemmilla musta iso hengitysmaski. Talossa eivät aiheuta häiriötä. P paikan käytös ei vaikuta mihinkään.mauricio kirjoitti: ↑04.05.2024 22:48 Kuulostaa lähinnä päihdeporukoitten tyyliltä, ettei välitetä muiden omaisuudesta, eikä muistakaan säännöistä. Jos itse olisin vuokralla, muuttaisin vaan pois tuosta talosta. Onhan tuossa ihan riski, että tekevät jotain vakavampaa.
Kuulostaa jotenkin erikoiselta, ettei löydy laillista keinoa häätää tuollaista häirikköä. Liekö isännöitsijä ihan kädetön vai onko talo muutenkin tarkoitettu toivottomille tapauksille, ettei hallitus lähde tekemään mitään.
Patonkia imusarjaan topikki
Re: Patonkia imusarjaan topikki
Fiat stilo multiwagon 1.9 jtd actual120
No seksikäs on aina seksikästä. Sitä ei kaikki ymmärrä.
Kyllä ne ei täysillä käy. Varmasti joku lääkitys tai päihdeongelma.
Kyllä ne ei täysillä käy. Varmasti joku lääkitys tai päihdeongelma.
Meilläpäin vähän päinvastainen ongelma. Faijan viereisessä ruudussa on lapsiperheen äidin auto. Oikein mukava nainen, yhdessä pitävät paikkoja tyhjänä lumesta ja tämä nainen putsaa monasti lumet faijankin puolelta. Ei mitään ongelmaa tai valitusta ikinä kun ovat jutelleet.
Niin tässä viikolla tämän naisen aviomies, jota faija ei ole ikinä tavannut, alkaa pihalla huutamaan naama punaisena että etkö sinä saa**** osaa pysäköidä ja auto on aina ruudussa vinossa, vaimo ei pääse omaan autoonsa, ja auton keula pitäisi olla kiinni kaiteessa että heidän autostaan saa takaoven saa auki plaa plaa plaa. Ja tämä faijan ongelma-auto on niinkin suuri kuin i20, jossa vielä taittuvat peilit. En ole koskaan nähnyt että se olisi mitenkään erityisen vinossa.
Oikein mukava tapa tehdä ensituttavuutta.
Taloyhtiöt...
Niin tässä viikolla tämän naisen aviomies, jota faija ei ole ikinä tavannut, alkaa pihalla huutamaan naama punaisena että etkö sinä saa**** osaa pysäköidä ja auto on aina ruudussa vinossa, vaimo ei pääse omaan autoonsa, ja auton keula pitäisi olla kiinni kaiteessa että heidän autostaan saa takaoven saa auki plaa plaa plaa. Ja tämä faijan ongelma-auto on niinkin suuri kuin i20, jossa vielä taittuvat peilit. En ole koskaan nähnyt että se olisi mitenkään erityisen vinossa.
Oikein mukava tapa tehdä ensituttavuutta.
Taloyhtiöt...
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
5.6 meidän toinen hiirikissa lähti paremmille hiirestysmaille. Vatsan alueen iso kasvain sekä nikamamuutokset selkärangassa veivät tämän kovanonnen neidin. Ikää viikkoa vaille 16-v.
Kaverinsa saman ikäinen, kaipailee selvästi kaveria. Kissanpentujen hinnat karanneet aivan taivaisiin. Ehkä joku päivä jostain sitten uusi kaksikko löytyy.
avo-126 huohottaa todella paljon. Eikä lähde kuumana käymään. Tietenkin kaikki osaavammat ihmiset tekee omia hommiaan. Mutta selvitetään mysteeriä. Eiköhän näitä ajokelejä riitä vielä.
Kaverinsa saman ikäinen, kaipailee selvästi kaveria. Kissanpentujen hinnat karanneet aivan taivaisiin. Ehkä joku päivä jostain sitten uusi kaksikko löytyy.
avo-126 huohottaa todella paljon. Eikä lähde kuumana käymään. Tietenkin kaikki osaavammat ihmiset tekee omia hommiaan. Mutta selvitetään mysteeriä. Eiköhän näitä ajokelejä riitä vielä.
Fiatismi ei ole sairaus, vaan hyvä elämäntapa.
Kaupan pihaan tuli farkkuvolvo sisällään 2 isoa koiraa. Äijä raotti ikkonoita pari senttiä. Lämpö 23°C. Mainitsin isolla äänellä että avaa koirille ikkunat. Tulkutti että ovathan ne auki. Mitähän tämä eläinrääkkääjä pelkäsi? Vanha linttavolvo jossa 2 isoa koiraa.
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Hirveän omituista tuo perässä nuohoaminen liikenteessä, ikäänkuin haluaisi aiheuttaa onnettomuuden ja saada kaskosta korvauksia ja se auto vähintään jotain 50 k arvonen. Oikeesti jos kaskosta saa korvausta, jos ajaa perään, niin onhan se helkkarin väärin. Pitäs vakuutusyhtiöiden herätä. Peräänajajalta kaikki bonukset pois ja ei korvauksia mistään. Ihan on kaikki peräänajot tahallisia. Siinäpä oiva säästökeino.
Sitä pitäs olla lapsi takapenkillä, joka vois ritsalla ampua tai viskata kiven lasista. Lapsi tietenkin alle 15v, ettei ois vastuussa.
Ja ihan törkeyksien törkeys, mun silmien edessä sellanen sadantonnin mersu ohittaa kääntyvän mopoilijan aivan mun edestä ja siitä ehti edestä just ja just puikkelehtia pois ja minä painaa torven soimaan. Uskomatonta. Oliko persu vai kok? Ei oo tommosta ihan sattunut ennen, että en keksi syyksi muun kuin silkan kusipäisyyden. Eli kok.
Sitä pitäs olla lapsi takapenkillä, joka vois ritsalla ampua tai viskata kiven lasista. Lapsi tietenkin alle 15v, ettei ois vastuussa.
Ja ihan törkeyksien törkeys, mun silmien edessä sellanen sadantonnin mersu ohittaa kääntyvän mopoilijan aivan mun edestä ja siitä ehti edestä just ja just puikkelehtia pois ja minä painaa torven soimaan. Uskomatonta. Oliko persu vai kok? Ei oo tommosta ihan sattunut ennen, että en keksi syyksi muun kuin silkan kusipäisyyden. Eli kok.
Hommaa joku tämmönen:mauricio kirjoitti: ↑28.07.2024 07:55 Hirveän omituista tuo perässä nuohoaminen liikenteessä, ikäänkuin haluaisi aiheuttaa onnettomuuden ja saada kaskosta korvauksia ja se auto vähintään jotain 50 k arvonen. Oikeesti jos kaskosta saa korvausta, jos ajaa perään, niin onhan se helkkarin väärin. Pitäs vakuutusyhtiöiden herätä. Peräänajajalta kaikki bonukset pois ja ei korvauksia mistään. Ihan on kaikki peräänajot tahallisia. Siinäpä oiva säästökeino.
Saa kummasti turvaväliä aikaiseksi...
Koitin myös löytää kuvaa motoristista, jolla oli nukke selkä menosuuntaan turvaistuimessa asennettuna takarenkaan taakse
Nykyään ei osata ohittaa...
Mitä isompi vika, sitä isompi leka!
Yks millä saa kanssa tehtyä sitä turvaväliä taakse (toimii lähinnä pakettiautoissa)...eli siis kun takalasissa on lämmitys, niin ottaa siitä takalasin lämmityksen johdoista virran kirkkaille ledilampuille ....ja sitten kun joku ääliö ajaa ihan perässä kiinni, niin napsaisee sen takalasin lämmityksen päälle, ja hups, siellähän syttyykin ne kirkkaat ledilamput päälle
-fiat 127 Stella -82
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
80cm pilli spray-vaseliiniin ja ikkunan raosta toimii 100% varmuudella 15 auton otannalla.stella kirjoitti: ↑28.07.2024 23:38 Yks millä saa kanssa tehtyä sitä turvaväliä taakse (toimii lähinnä pakettiautoissa)...eli siis kun takalasissa on lämmitys, niin ottaa siitä takalasin lämmityksen johdoista virran kirkkaille ledilampuille ....ja sitten kun joku ääliö ajaa ihan perässä kiinni, niin napsaisee sen takalasin lämmityksen päälle, ja hups, siellähän syttyykin ne kirkkaat ledilamput päälle
Minkä huollan, sen korjaan...
99 Saabissa oli helmeilevää, kun sai pakkivalon päälle eteenpäinkin mennessä keppiä sopivasti heiluttamalla. Sillä sai kotvaksi tilaa taakse aika messevästi
Ohituspaikan tullen tuuppasin sitten vilkun vasempaan ja löin lisää löylyä Alfaan. Motoristi ottaa ajolinjaa vasemmalle ja nostaa vauhtiaan ehkä luokkaa 15-20km/h.. Eka kerta tähän mennessä, kun motoristi alkaa kiilaamaan kun olen menossa autolla ohi. Hämmentävä tilanne.
Eikä olla ohitettavana. Poikkesin eilen Eksu79:llä ihmettelemässä Deltan takavaloa ja sinne mennessä ajoin mutkatiellä kiinni moottoripyöräilijän. Minähän tunnen nämä baanat möykkyineen ja monttuineen kuin omat taskuni ja turisti ei, joten ihan ymmärrettävää että näin käy, enkä moiti siitä ettei pyörä etene samaa tahtia (päinvastoin, arvostan sitä että ajaa miten turvallisesti pystyy).
Ohituspaikan tullen tuuppasin sitten vilkun vasempaan ja löin lisää löylyä Alfaan. Motoristi ottaa ajolinjaa vasemmalle ja nostaa vauhtiaan ehkä luokkaa 15-20km/h.. Eka kerta tähän mennessä, kun motoristi alkaa kiilaamaan kun olen menossa autolla ohi. Hämmentävä tilanne.
Vahvasti eurooppalaisperustaisen käyttö- ja harrastekaluston moottorileluharrastaja.
Alfa Romeo 159 V6 Q4 Berlina *2 // Ferrari 348TB // TVR 350i DHC // Triumph Daytona 955i // Fiat 580 DT
Alfa Romeo 159 V6 Q4 Berlina *2 // Ferrari 348TB // TVR 350i DHC // Triumph Daytona 955i // Fiat 580 DT
Pari viikkoa sitten oli useampikin kirittäjä välillä pieksämäki - joensuu. Sanotaan näin, että harvalla kirittäjällä riittää kantti pyytää oikeasti se, mitä pannuhuoneesta irtoaa, kun itse pykältää pienempää ja kelaa vaihteet pohjaan asti.
Kyllä ne tippuu lopulta kyydistä, tolla Lineallakin.
Kyllä ne tippuu lopulta kyydistä, tolla Lineallakin.
Minkä huollan, sen korjaan...
Ihan sama vaikka olis peräkärryssä lepattamassa kasa ruosteista piikkilankaa, lentopommi ja merimiina, silti normiautoilija haluaa ajella siinä metrin päässä näkemättä mitään vaaraa. Tai näkemättä ylipäätään mitään.
Kun tuossa kuukausi sitten kaikenlaista auton hahmoista rytöläjää tuli kuskattua, pakko valita ajankohdat että on vähän liikennettä ja pysähtyä sivuun jo kun joku lähestyi takaapäin. Onnistui siihen silti pari autoilijaa hetkeksi tulemaan lähikontaktiin, odottelemaan mitä ruosteista silppua tuolta mahtaa lentää tuulilasiin.
Kun tuossa kuukausi sitten kaikenlaista auton hahmoista rytöläjää tuli kuskattua, pakko valita ajankohdat että on vähän liikennettä ja pysähtyä sivuun jo kun joku lähestyi takaapäin. Onnistui siihen silti pari autoilijaa hetkeksi tulemaan lähikontaktiin, odottelemaan mitä ruosteista silppua tuolta mahtaa lentää tuulilasiin.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Aiemmassa autossa mä laitoin hattuhyllylle feikkikameran jossa punainen led vilkkui. Kaikki ajoivat erittäin kaukana.
Jokin vastaava pitää keksiä. Salamavalon välähdys ja led vilkutusta. Mulle nyt on ihan perusasia jättää pitkä väli, ettei autosta kuoriudu maali ja tuulilasi hajoa.
Jokin vastaava pitää keksiä. Salamavalon välähdys ja led vilkutusta. Mulle nyt on ihan perusasia jättää pitkä väli, ettei autosta kuoriudu maali ja tuulilasi hajoa.
Perskeles, tämähän pitääpi kokeilla sopivan kameranraadon kohdalle osuessa .
Tuossa parisen viikkoa sitten tuli veivattua nelostietä jkl.stä ylöspäin reilut 150km ja ohitin jonon joka kiihdy.... eiku ohituskaistalla. Perään liimautui lähes konttiin kiinni joku oktaavia, ja jäi sitten siihen kontiin kiinni mieltänsä osoittamaan vaikka annoin tilaa ohittaakkin, kuten tapana on.
Ärsyttävä nykytapa on myös se, että vaihdetaan kaistaa siihen eteen jonosta heti, kun nähdään, että sieltä on joku ohi tulossa. Eikö voi odotella, että se hätäsempi menee ensin ja aloittaa sitten sen verkkaisen ohittelunsa?
Tai ohittaa kun eteen tulee hitaampia, eikä sitten kun peileistä näkyy joku ohi tuleva... Tämä siis ihan moottoritiellä.
Mitä isompi vika, sitä isompi leka!
Ikää kun on tullut, niin ei nuo perässä nuuskijat jaksa isommalti ärsyttää. Testosteronitasot varmaan laskeneet. Sitten kun lerpahtaa lopullisesti, voi itsekin ostaa oktaavian ja alkaa hiostamaan toisten takapuskureissa kiinni.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.