
Mutta ne pienet ongelmat: Liekö ollut akun varauksesta kiinni, kun alkutalven kovilla pakkasilla tipahti välillä ohjaustehostin pois toiminnasta? Akun ladattuani ei ongelmaa ole muistaakseni tullut.
Toinen juttu on ollut tyhjäkäynti. -15 tai kovemmilla pakkasilla kun tekee kylmäkäynnistyksen, niin kone/auto tärisee alakierroksilla aivan kuin moottorin tukikumit oli korvattu kovamuovilla. Ei käy kuitenkaan vajaalla, täristää vaan. Vähän aikaa kun on ajellut ja kone on lämmennyt, niin käynti tasoittuu. Toisekseen moottori kun on saavuttanut jotakuinkin normaalin lämpötilan, saattaa tyhjäkäynti ruveta aaltoilemaan. Eli kierrokset laskee normitasolta, nousee, kohta taas laskee, nousee jne. Aina tätä ei kuitenkaan ole, mutta aika usein. Mitään vikavaloja tai -ilmoituksia ei ole tullut poislukien ensimmäisenä mainitusta ohjaustehostuksen häviämisestä.
Mistähän tuota tyhjäkäynnin aaltoilua olisi hyvä lähteä tutkimaan, ja onko tuo rouhea kylmäkäynti ihan normaalia 1.2 voimakoneelle?