Kärjetön sytytys 903cc 127:aan
Re: Kärjetön sytytys 903cc 127:aan
Niin on videossa, mutta siinähän on vaihtoehtoina kärkijakaja tai kärkijakaja ja elektroniikka ta pelkkä elektroniikka.
Tilatessa valitsee vain minkä vaihtoehdon haluaa hinta muodostuu sen mukaan.
Tilatessa valitsee vain minkä vaihtoehdon haluaa hinta muodostuu sen mukaan.
Re: Kärjetön sytytys 903cc 127:aan
Mulla on tollanen samanlainen jakaja, eli periaatteessa riittäs toi elektroniikkaosa vaan.
Jotenkin ei herätä luottamusta tuo, mut kai se voisi toimiakin. Pitäsköhän sitte puola vaihtaa kärjettömälle tarkotettuun?
Jotenkin ei herätä luottamusta tuo, mut kai se voisi toimiakin. Pitäsköhän sitte puola vaihtaa kärjettömälle tarkotettuun?
Kaikki on aina vaikeeta! / www.fiat127.fi on päivittynyt!
Re: Kärjetön sytytys 903cc 127:aan
Teitkö mitään sytkälle? Samaa tässä harkitsen ja nuo osat on näköjään edelleen tilattavissa.
Fiat 133 -77 nykyinen
Fiat 133 -77 ex
Fiat 127 0.9turbo ex
Fiat 133 -77 ex
Fiat 127 0.9turbo ex
Re: Kärjetön sytytys 903cc 127:aan
Eipä tuolloin tullut sitten kuitenkaan tilattua osia, en nyt muista enää miksei.
Asia vähän niin kuin unohtui tässä välillä jo, mutta nyt taas heräsi hinku laittaa palat tilaukseen.
Mietin vaan miten tuo mahtaa toimia, siinä kun ei tule sähköosien mukana mitään muuta kuin tuo "kärkienkorvike", ei kehää akselille tai mitään mistä tunnistaa oikea aika. Ilmeisesti tuo tunnistaa alkuperäiset nostot jakajan akselissa.
Toisaalta mietin onko tuosta mitään hyötyä ihan vakiokoneella ajellessa, ei niitä kärkiä kovin usein tarvitse kuitenkaan säätää/putsata
Asia vähän niin kuin unohtui tässä välillä jo, mutta nyt taas heräsi hinku laittaa palat tilaukseen.
Mietin vaan miten tuo mahtaa toimia, siinä kun ei tule sähköosien mukana mitään muuta kuin tuo "kärkienkorvike", ei kehää akselille tai mitään mistä tunnistaa oikea aika. Ilmeisesti tuo tunnistaa alkuperäiset nostot jakajan akselissa.
Toisaalta mietin onko tuosta mitään hyötyä ihan vakiokoneella ajellessa, ei niitä kärkiä kovin usein tarvitse kuitenkaan säätää/putsata
Kaikki on aina vaikeeta! / www.fiat127.fi on päivittynyt!
Re: Kärjetön sytytys 903cc 127:aan
Kiinnostaa minuakin. Varsinkin kun X:n jakaja ei ole helpoimmassa paikassa. Säästyisi kärkien värkkäämiseltä.
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Re: Kärjetön sytytys 903cc 127:aan
Tilasin Ultra Automotivelta sarjan.
Tulee uusi koko jakaja, kärkienkorvike ja uusi puola. Pitäisi olla ihan plug-and-play, eli paikalleen vaan ja menoksi.
Hintakaan ei ollut lopulta paha. Satasen pintaan koko sarja osineen, sisältäen toimituksen.
Tulee uusi koko jakaja, kärkienkorvike ja uusi puola. Pitäisi olla ihan plug-and-play, eli paikalleen vaan ja menoksi.
Hintakaan ei ollut lopulta paha. Satasen pintaan koko sarja osineen, sisältäen toimituksen.
Kaikki on aina vaikeeta! / www.fiat127.fi on päivittynyt!
Re: Kärjetön sytytys 903cc 127:aan
Mielenkiinnolla jäädään kokemuksia odottamaan. Ei oo tuo munkaan Ladan kärjettömän muokkaaminen edennyt, niin jos menis vähän matalammasta aidasta yli.
Re: Kärjetön sytytys 903cc 127:aan
Nyt kun sain tilausvahvistuksen, niin huomasin että oli vähän firmalla harhaanjohtava tuotekuvaus.
Jakajarunko ei sisällykkään hintaan, vaan pitäisi ostaa erikseen. Onneksi se ei ole tarpeen, koska nuo kärjenkorvikkeet sopii suoraan
Femsan ja Marellin jakajiin, joita löytyy kyllä.
Vähän silti harmittaa.
Juuri tuli sposti brittien postista, paketti on matkalla suomeen
Jakajarunko ei sisällykkään hintaan, vaan pitäisi ostaa erikseen. Onneksi se ei ole tarpeen, koska nuo kärjenkorvikkeet sopii suoraan
Femsan ja Marellin jakajiin, joita löytyy kyllä.
Vähän silti harmittaa.
Juuri tuli sposti brittien postista, paketti on matkalla suomeen
Kaikki on aina vaikeeta! / www.fiat127.fi on päivittynyt!
Re: Kärjetön sytytys 903cc 127:aan
Tuolla firmalla olisi muutakin mielenkiintoista mutta en ole tohtinut tilailla, niin odotan mielenkiinnoll mitä tulee.
Kokeilitko kysyä mitään ennen tilausta, että saitko vastausta? Tuolla on erilaisia jakajia listoilla, mutta ei tietoa laadusta. Sitä en tullut ajatelleeksikaan, että jos tilaat jakajan tuleekin vain kansi ja pyörijä..
Kokeilitko kysyä mitään ennen tilausta, että saitko vastausta? Tuolla on erilaisia jakajia listoilla, mutta ei tietoa laadusta. Sitä en tullut ajatelleeksikaan, että jos tilaat jakajan tuleekin vain kansi ja pyörijä..
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Kärjetön sytytys 903cc 127:aan
Kyllä tuolla vähän tarkkana saa olla ja lukea kuvaukset huolella. Niin se kyllä nykyään on monessa paikassa kun ulkomailta tavaraa tilailee.
En yrittänyt olla yhteydessä tuonne liikkeeseen, ni en osaa sanoa miten siellä mahtaa yhteydenpito sujua.
En yrittänyt olla yhteydessä tuonne liikkeeseen, ni en osaa sanoa miten siellä mahtaa yhteydenpito sujua.
Kaikki on aina vaikeeta! / www.fiat127.fi on päivittynyt!
Re: Kärjetön sytytys 903cc 127:aan
Nyt on viimein kärjetön sytkä asennettu!
Toimii ku junan vessa. Oli helppo laittaa paikalleen osat ja anturin hienosäätökin oli ihan helppo,
se säädetään vaan lähelle. 1-5mm on ohje ja sanoo et mitä lähempänä sen parempi, kunhan ei koske.
Säädin n. 0,5mm ja toimii hienosti.
Käynti on todella tasainen jo kylmästä lähtien (+4C) ja tuntuu että kierrokset nousee todella kiukkuisesti tyhjäkäynniltä kun polkaisee.
Tuntuu että vetokin on parempi heti tyhjäkäynnin pinnasta ja toisaalta oikeasti korkeilla kierroksillahan tuon pitäisi päästä oikeuksiinsa,
kun kärjet alkaisivat hyppiä.
Se vähän jäi kaivamaan kun sen piti sopia sekä Femsan että Marellin jakajiin, mutta todellisuudessa sopii vain Femsaan.
Itse en Femsan jakajia yleensä käytä, kaikissa autoissa on Marelli. Nyt on sitten Femsa, sattuu niitä olemaan jokunen.
Nyt kun asiaa miettii niin eihän ne olisi voineetkaan molempiin jakajiin samat sopia, on ne niin erilaiset.
Hommaan hupeni kaiken kaikkiaan n. tunti, kaikkine vanhojen osien purkuineen, puolan vaihtoineen, uusien osien kasaamiseen ja sytkän ajoitukseen.
Toimii ku junan vessa. Oli helppo laittaa paikalleen osat ja anturin hienosäätökin oli ihan helppo,
se säädetään vaan lähelle. 1-5mm on ohje ja sanoo et mitä lähempänä sen parempi, kunhan ei koske.
Säädin n. 0,5mm ja toimii hienosti.
Käynti on todella tasainen jo kylmästä lähtien (+4C) ja tuntuu että kierrokset nousee todella kiukkuisesti tyhjäkäynniltä kun polkaisee.
Tuntuu että vetokin on parempi heti tyhjäkäynnin pinnasta ja toisaalta oikeasti korkeilla kierroksillahan tuon pitäisi päästä oikeuksiinsa,
kun kärjet alkaisivat hyppiä.
Se vähän jäi kaivamaan kun sen piti sopia sekä Femsan että Marellin jakajiin, mutta todellisuudessa sopii vain Femsaan.
Itse en Femsan jakajia yleensä käytä, kaikissa autoissa on Marelli. Nyt on sitten Femsa, sattuu niitä olemaan jokunen.
Nyt kun asiaa miettii niin eihän ne olisi voineetkaan molempiin jakajiin samat sopia, on ne niin erilaiset.
Hommaan hupeni kaiken kaikkiaan n. tunti, kaikkine vanhojen osien purkuineen, puolan vaihtoineen, uusien osien kasaamiseen ja sytkän ajoitukseen.
Kaikki on aina vaikeeta! / www.fiat127.fi on päivittynyt!
Re: Kärjetön sytytys 903cc 127:aan
5mm on järkyttävän pitkä anturietäisyys, joten varmaankin tuonne milliin tai alle kannattaakin tähdätä. Hyvä juttu että toimii.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Re: Kärjetön sytytys 903cc 127:aan
Kaikki on aina vaikeeta! / www.fiat127.fi on päivittynyt!
Re: Kärjetön sytytys 903cc 127:aan
Olen joskus jostain ohjeista lukenut, että kun laittaa paperin väliin, niin silloin välys on oikea....En tosin muista, että olikos tämä ohje auton kärjettömälle jakajalle, vai ruohonleikkurin vauhtipyörän/puolan väliselle etäisyydelle tarkoitettu
-fiat 127 Stella -82
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
Re: Kärjetön sytytys 903cc 127:aan
Ruohonleikkurissa sanotaan että A4 paperi taitettuna kerran. Se väliin, kiristetään anturi tai onko se noissa puola siihen paperiin kiinni ja sitten vetäistään narusta että paperin saa pois. 80g paperi on n. 0,1mm paksu.
Kärjettömässä jotain 0,4-0,8 sanoisin noin ulkomuistista. Käytettyyn jos laittaa niin pitää ottaa akselilaakeroinnin välys huomioon ettei tule osumaa.
Kärjettömässä jotain 0,4-0,8 sanoisin noin ulkomuistista. Käytettyyn jos laittaa niin pitää ottaa akselilaakeroinnin välys huomioon ettei tule osumaa.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net