Patonkia imusarjaan topikki

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Avatar
Aero
Viestit: 48
Liittynyt: 25.02.2016 00:16
Paikkakunta: Janakkala
Viesti:

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja Aero »

Jos päätyisin maksamaan, saattaisin itte kattella sitä tikkua vähän aateekoolla ennen käyttöä. Sillai ihan vaan... varmuuden vuoksi.
Vahvasti eurooppalaisperustaisen käyttö- ja harrastekaluston moottorileluharrastaja.

Alfa Romeo 159 V6 Q4 Berlina // Alfa Romeo 33 P4 // Jaguar XE // TVR 350i DHC // Triumph Daytona 955i // Fiat 580 DT
kitkar745
Viestit: 11
Liittynyt: 20.11.2021 18:48
Paikkakunta: Tampere

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja kitkar745 »

Joo päivää vaan. Justiinsa rekkasin itteni tänne kun on tullu hetki vietetty nyk kulkineen kanssa yhteistä matkaa. Ja jo täältä foorumilta neuvoja haettu.

Ostin ittelleni stilo multiwagonin 1.9 jtd koneella.

Vuosiin en autofoorumilla ole roikkunu oon ex volvolandia. com aktiivi ja viimeisestä volvosta luovuin äsken 9.11 kun siitä meni kansipahvi syylärin ylävesiletkurikon takia. Oli niinsanottu viimenen niitti ja kamelin selkä katkes.

Nykynen fiiatti on äiteni vanha joka melkein heti uutena rekattu pakuksi ja melkonen säästöpossu kaikella kantilta. Kuskin penkin kun saan kohdilleen on kohtuu hyvästä autosta kyse.

Edit.. Ajaan opetellu mirafiorilla jonka vuoksi tuo stilo on tullu perheeseen, mutsi kun ostanu tuon just siks kun mirafiori oli niin hyvä. :thumb:
Fiat stilo multiwagon 1.9 jtd actual120
Avatar
Luigi
Viestit: 8926
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Tuo 1.9 onkin luotettava kone. Vesipumppu on akilleen kantapää, mutta muistaakseni Motonetissakin myydään vahvistettua mallia.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
kitkar745
Viestit: 11
Liittynyt: 20.11.2021 18:48
Paikkakunta: Tampere

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja kitkar745 »

Gm aikoina 1.9 konehan oli vaikka missä vehkeissä.

Vois leimalle koittaa kaistanvaihto vilkkurelettä nii ei tuu hylsyä siitä. Ärsyttävää pitää kääntyessä vilkkua alas painettuna. Ei paljoa vikoja tuossa ole, ajoasentoa kävin säätämässä niin pyörähti 200000 mittariin.

Eiku puhaltimen etuvastuksen kanssa tuli jo painittua. Yllättäen youtuben ohjevideot puolaksi tai unkariksi mutta löyty se lopulta isompia turhia purkamisia vältin ja osittain sulaneen liittimen pakotin toimimaan laittamalla randomi muovilevyn kääntämään liitintä ylös lattiasta tukien.
Fiat stilo multiwagon 1.9 jtd actual120
Vastaa Viestiin