Bravo 1.4 T-Jet 08 vaihteiston irroitus (M32)

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
Sammakko
Viestit: 25
Liittynyt: 19.06.2012 21:55

Re: Bravo 1.4 T-Jet 08 vaihteiston irroitus (M32)

Viesti Kirjoittaja Sammakko »

Nyt on remppa tehty.

Uutta tuli:
tehdaskunnostettu laatikko
kytkinsarja ja painelaakeri
molemmat vetoakselien sisäpäät, toinen maljoineen.
vasen yläkääntölaakeri

Autolla ajettu 117 tkm ja kovin huonossa kunnossa tuo laatikko oli.

Nyt toimii hyvin. Hankalinta kasausvaiheessa oli saada tuo laatikko kiinni kun montulta/lattialta teki. On sellainen painopiste tuolla M32 lootalla.

Myyntiin menee kohta tämä Bravo kun saa Coupen taas liikenteeseen.
Tallissa: Coupe, Punto Cabriolet ja Nuova Bravo
woimasavu
Viestit: 307
Liittynyt: 08.02.2017 18:16

Re: Bravo 1.4 T-Jet 08 vaihteiston irroitus (M32)

Viesti Kirjoittaja woimasavu »

Asiasta viidenteen. Mitä vuosimalleja tämä m32 shimmausongelma koskee? onko vain alkusarjan 2007-2009 vai onko viellä esim.2011 vuotisissa malleissa samaa ongelmaa? Nettiautossa on pari 2011 vuotista vähillä kilsoilla n100tuhatta ja ainakaan näissä ei ole ongelmaa
Fiat 500L 1.4 95
Vastaa Viestiin