kannentiiviste
kannentiiviste
tapahtu jotain ihmeellistä avasin tänään motonetistä tilatun tiiviste sarjan kannentiivisteen ja kappas vaan liekki renkaat samallaiset kuin orginaalissa
eli sylinterien välistä yhtä rautaa merkki on jotai classer tai jotain siihen suuntaan
tulipahan nyt tilattua -konetiiviste lindgreeniltä- uusi tiiviste...
eli sylinterien välistä yhtä rautaa merkki on jotai classer tai jotain siihen suuntaan
tulipahan nyt tilattua -konetiiviste lindgreeniltä- uusi tiiviste...
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
Tuotanoin, eihän itse liekkirenkaissa olekaan näkyvää eroa vaan siinä vahvistetussa tiivisteessä on se metallinpätkä sylinterien reikien välissä. Kaikissa kansipahveissahan on toiselta puolelta liekkirenkaat yhdessä...
Voin koittaa pyrkiä muistaa ottamaan kuvan aiheesta.
Voin koittaa pyrkiä muistaa ottamaan kuvan aiheesta.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Tämmönen kuva löytyi vvierin nettisivuilta. "Kuvissa näkyy alkuperäisessä tiivisteessä oleva vahvike sylinterien välille, tuo puuttuu tarvikepahveista ja siksi ne eivät kestä TC-moottorissa jossa sylinterit ovat lähellä toisiaan. "
ja tässä kuvat parista tarviketiipparista:
Record:
motonet vaparin sarjasta:
.. ja tässä recordin pahvi käytön jälkeen:
Seuraavaksi tulee meikäläisen myllyyn Cometicin tiiviste, jonka tilasin tiistaina - saas nähdä koska tulee, koska ProStreetistä sanottiin että tullee parissa päivässä jos maahantuojalla on varastossa... eli ei.
ja tässä kuvat parista tarviketiipparista:
Record:
motonet vaparin sarjasta:
.. ja tässä recordin pahvi käytön jälkeen:
Seuraavaksi tulee meikäläisen myllyyn Cometicin tiiviste, jonka tilasin tiistaina - saas nähdä koska tulee, koska ProStreetistä sanottiin että tullee parissa päivässä jos maahantuojalla on varastossa... eli ei.
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
jeps kyselin tota cometicksin tiivistettä mutta hinta oli aika raju virtala/nen racing (suonenjoki) oli hyllyssä -200e-
lindgreeniltä aattelin kokeilla kun hinta on vain 80e
sanoi että tekee erityis vahvistuksen sylinterien väliin...
laitan ensiviikolla kuvia kun tiiviste tulee mulle.
lindgreeniltä aattelin kokeilla kun hinta on vain 80e
sanoi että tekee erityis vahvistuksen sylinterien väliin...
laitan ensiviikolla kuvia kun tiiviste tulee mulle.
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
Toi Lindgren kuullostaakin mielenkiintoiselta. Pitikö sinne viedä malli ja mistäköhän materiaalista ne sen tekee? Mielenkiinnolla odotetaan kuvaa valmiista pahvista ja tietty sitten käyttökokemuksia . Cometicin 1.02mm paksu metallinen kannentiiviste maksaa 130€, 1.7mm yli 200€.
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Mistäs saisin Prisman 1.6 vinokoneeseen täydellisen tiivistesarjan?
Motonetissä nostivat kädet pystyyn. Kyseiseen autoon ei heillä kuulemma ollut rekisterissä lainkaan tiivisteitä. Varmaan sieltäkin saisi jos tietäisi missä autossa on samanalainen vinokone?
Tuli mieleen että kannattaisiko semmosia kuparitiivisteitä leikkauttaa laaserilla kimpassa vai tuleekohan ihan liikaa kustannuksia moiselle? Tosin ei kuparipeltikään ilmaista taida olla. Ohjelma voisi olla helppo tehdä semmoiselle joka cnc-laitteiden kanssa on pelannut.. nooh tämmöstä mietiskelyä vaan.
Motonetissä nostivat kädet pystyyn. Kyseiseen autoon ei heillä kuulemma ollut rekisterissä lainkaan tiivisteitä. Varmaan sieltäkin saisi jos tietäisi missä autossa on samanalainen vinokone?
Tuli mieleen että kannattaisiko semmosia kuparitiivisteitä leikkauttaa laaserilla kimpassa vai tuleekohan ihan liikaa kustannuksia moiselle? Tosin ei kuparipeltikään ilmaista taida olla. Ohjelma voisi olla helppo tehdä semmoiselle joka cnc-laitteiden kanssa on pelannut.. nooh tämmöstä mietiskelyä vaan.
Eiköhän tommonen löydy varaosaliikkeestä... Autoazzurro.fi:stä löytyy ainakin ja hinnasta voisi päätellä että kyseessä on suomalaiselta tukkurilta löytyvä paketti:
Prisma 1.6ie Tiivistesarja täydellinen 66,43 alv0%
Tuota kuparitiivistettä itselleni mietin ja kyselinkin sitä eri tahoilta. muttamutta.. käytännössä se vaatii erilliset liekkirenkaat. Onkohan niin että jos on erilliset liekkirenkaat, pitää lohkoon sorvauttaa sylinterien ympärille ura kupari tms. langalle, joka painaa sitten sitä liekkirengasta? (oonkohan noi termit ymmärtänyt oikein...)
Prisma 1.6ie Tiivistesarja täydellinen 66,43 alv0%
Tuota kuparitiivistettä itselleni mietin ja kyselinkin sitä eri tahoilta. muttamutta.. käytännössä se vaatii erilliset liekkirenkaat. Onkohan niin että jos on erilliset liekkirenkaat, pitää lohkoon sorvauttaa sylinterien ympärille ura kupari tms. langalle, joka painaa sitten sitä liekkirengasta? (oonkohan noi termit ymmärtänyt oikein...)
ProStreetistä muuten sanottiin että Cometic on kertakäyttöinen niin kuin muutkin kannentiivisteet...Vode131 kirjoitti:Kuparitiiviste kestää, jos tosiaan on liekkirenkaat lohkossa. Muuten en laittaisi. Noita jos useamman leikkauttaa, niin hintaa tulee jotain 35-40 euroa kpl. Cometicinkin voi käyttää uudelleen, jos ei käytä liimaa kasauksessa.
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
No siis sehän on eri asia kokokuparinen kannen tiiviste tai site ne erilliset liekkirenkaat.Tuota kuparitiivistettä itselleni mietin ja kyselinkin sitä eri tahoilta. muttamutta.. käytännössä se vaatii erilliset liekkirenkaat. Onkohan niin että jos on erilliset liekkirenkaat, pitää lohkoon sorvauttaa sylinterien ympärille ura kupari tms. langalle, joka painaa sitten sitä liekkirengasta? (oonkohan noi termit ymmärtänyt oikein...)
Ne liekkirenkaat tekisin niin ,että laittaisin vain renkaat ja liimaa lohkon ja kanne väliin.
Kokokuparisella on taas helpompi pelleillä myöhemmin puristussuhteella.
Pikkukonessani on kokokuparinen ja 2L on renkaat.
Ja noitahan voi käyttä uudestaan jos hattu kaipaa parantelua.
Heh, niin eipä tuo hirveesti enemmän kestä kuin se glaserin tarvike pahvi.Täh? mitäs vikaa siinä sitten oli? Kiinnostais vaan ku mulla sattuu olemaan ihan samanlainen.
Glaserin pahvilla ajettiin 1.5bar ahdoilla ja pysyi ehjänä,Lindgrennin pahvilla 1.7bar ja antoi periksi?
Ja tietysti sylinterissä olevasta paineestahan tuo on kiinni,meillä nyt sattuu olemaan kovat paineet sylinterissä kun on pieni kone ja paljon voimaa
Lähti karkuun kannen ja lohkon välistä, meni ryppyyn vesikanavaan ja liekkirenkaat menivät lyttyyn samon kuin tuossa Meltdownnin kuvassa , ensin liekkirengas menee lyttyyn ja sitten rupee vuotamaan ja palanut sylinterin välistä poikki.
-
- Viestit: 359
- Liittynyt: 20.08.2005 07:11
proturbolla 130e. Ja jenkeissä maksaa alle 100$ (n.82e), kuluja vaan taitaa tulla niin paljon ettei kannata tilailla....hepe75 kirjoitti:jeps kyselin tota cometicksin tiivistettä mutta hinta oli aika raju virtala/nen racing (suonenjoki) oli hyllyssä -200e-
http://www.proturbo.fi/moottori/moottorin%20osat.htm
http://usparts.locomail.com/right.php3?cat=2&group=21
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
Joo tuo Lindgrenin paffi on kyl aika perussettiä. Voisin väittää et se glaserin paffi kestää enemmän sylinterinpainetta, mitä tuo lindgrenin. On siin glaseris sentään tuplasti leveemmät renkaat, mut ainoo huono et ei oo kuparia ja se glaseri maksaa motonetis joku 10€ . Oli kuin ihmeen kauppaa et se mun paffi kesti vuotamatta vaikka näytti tosiaan siltä et olis nähny vähän enemmänkin elämää. Parista kohtaa tosiaan vesikanavassa rytyssä, mut pieni huuli piti paineet sylinterissä ilmeisesti vielä.
Fiat Uno Turbo i.e -88