Fiat 128 Rally?

Yleistä keskustelua Fiateista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
Avatar
töttis
GFF
Viestit: 188
Liittynyt: 27.09.2007 14:55
Paikkakunta: Vaajakoski/Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja töttis »

luigi kirjoitti:Ai tämä, tämähän on ollut täällä esillä aiemminkin... Tuo "hunajakennosäleikköinen" 128:n versio on mallisarjan tyylikkäin malli muutenkin, saati sitten tuona Rally-versiona. Hienossa kunnossa näkyy olevan siinä(kin) mielessä, että on erikoisempia pisteosia hyvin tallella. :)
Mitäs siinä sitten on erikoisempaa tallella?
Nuo peilit ainakin tuntuisi tarvikkeilta kun ei aukea nuo pikkuikkunat ku ottaa noihin peileihin.
Alkuperäiset avattavat takalasit kuuluivat kauppaan mutta eivät ole paikallaan,rally merkit puuttuu penkit on alkuperäiset mutta verhoillut,keskikonsoli puuttuu... :(
En usko että museopeliä tuosta koskaan tulee mutta erikoinen kesäauto kuitenkin.
Kiva se on ajella ja voimaakin on enemmän kun 34vuotias alusta jaksaa käsitellä. :D
Kyllä mulla kolmatta päivää on kestohymy päällä kun löysin tämän. :D
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Älä vaan mee kuitenkaan pilamaan sitä millään "tyhmillä" muutoksilla... Kun tuollainen auto pitää mun mielestä rakentaa ajan hengen mukaan - jos sitä siis rakentaa.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
töttis
GFF
Viestit: 188
Liittynyt: 27.09.2007 14:55
Paikkakunta: Vaajakoski/Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja töttis »

Joo. Ei mulla mitään suurta ollut tarkoitus tehdä vaan niin sanottu käyttöentisöinti.
Tarkoitin sitä etten ala etsimään kaikkia siihen kuuluvia merkkejä ja muovinpalasia ympäri maailmaa.
Ihan uusi alkuperäinen maali pintaan ja ehkä lähemmäksi maan pintaa tuo auton asento.Siinä ainakin ensi kesän muutokset tulevat olemaan,ei mitään sellaista etteikö sitä voisi vielä joskus rahatilanteen ja ajan salliessa museoida.
:D
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Kuullostaa oikeen hyvältä. Aika maasturihan tuo kampe nykyisellään näyttää olevan :lol: .
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
mamu
Viestit: 1044
Liittynyt: 04.03.2007 13:58
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

eikös tää ollu jonkun uudemman fiuden 1.6:lla?

kommee peli! 8)
Avatar
töttis
GFF
Viestit: 188
Liittynyt: 27.09.2007 14:55
Paikkakunta: Vaajakoski/Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja töttis »

Tipon 1.6lla ja 5 vaihteisella laatikolla. Vakio osat tuli kaupanpäälle.
Turbo unon levyjarrut siinä on myös edessä.
Oli se kannelle jotain tehnyt ja konerempan myös.
Noiden jarrujen takia tossa on nuo 14 tuuman pyörät kun ei kuulemma mahdu 13set pyörimään.
Nuo renkaat tossa eniten ahdistaa sitä madallusta ettei ala rahina käymään. :(
Avatar
töttis
GFF
Viestit: 188
Liittynyt: 27.09.2007 14:55
Paikkakunta: Vaajakoski/Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja töttis »

Tossa on se myynti ilmoitus ulkomaan sivuilta. :D

edit: Tehdään ennemmin näin. :wink: -HH-
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Kyllä niiden jarrujen päälle mahtuu myös 13" vanteet. Tosin ei välttämättä kaikki. 14" renkailla pitäisi valkata vaan riittävän matala kummi vaikka kyllä tuonkin kokoisen siellä pitäisi mahtua pyörimään.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
töttis
GFF
Viestit: 188
Liittynyt: 27.09.2007 14:55
Paikkakunta: Vaajakoski/Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja töttis »

siinä on nyt 185/55 r 14 ja yksin ja kaksin kaikki on ok mutta kolme vajaa satakiloista ukkoa saa lokasuojan kaaret ulvomaan jo ikävästi. :D
Eli kenttään se pitäisi saada ja tietenkin jäykemmäksi ensi kesää ajatellen.
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Mikäs mahtaa olla vanteiden ET - ilmeisesti joku 15:sta kieppeellä vai?
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
töttis
GFF
Viestit: 188
Liittynyt: 27.09.2007 14:55
Paikkakunta: Vaajakoski/Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja töttis »

jaa... :D
Täytyypä käydä kurkkaamassa tallissa. :D
Avatar
töttis
GFF
Viestit: 188
Liittynyt: 27.09.2007 14:55
Paikkakunta: Vaajakoski/Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja töttis »

No niin... :)

Tälläistä luki vanteessa
Compomotive(merkki sen sentään tajuan itsekkin) :D
14x6.50(koko ja leveys)
et 16-30 (??? mikä ihmeen -30???) :)
127 1301 cc
Viestit: 213
Liittynyt: 02.05.2005 22:31
Paikkakunta: Järvenpää,Haarajoki

Viesti Kirjoittaja 127 1301 cc »

Vanteen voi sorvata kolme kymppiseksi tehtaalta lähtee viistoistasena.
Kukin omien tarpeiden mukaan.
Mulla oli samanlaiset ja itsekkin ihmettelin samaa asiaa.
126A-74,126A-74,127sport-79,127stella-83
Vespa 150 Sprint veloce -74
Hero-64 Heineman-75
GFF 1858
fiatpasi at gmail.com
-------------------------
Italiano molto caldo ferro
Avatar
töttis
GFF
Viestit: 188
Liittynyt: 27.09.2007 14:55
Paikkakunta: Vaajakoski/Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja töttis »

Kiitos tiedosta! :D

eli tuollaisesta vanhasta vanteesta ei et:tä tiedä kun mittaamalla että onko sitä jo joku aikaisemmin sorvaillut... :o

Anteeksi jo etukäteen tyhmät kysymykset mutta eikös se nyt ole niin että mitä isompi et sen kauempana keskilinjasta on se kiinnityskohta?
Eli jos muuttaa et:tä 15-30 niin kumit on sisempänä?
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Jep, juuri näin eli ET:n kasvaessa vanteet menee sisemmäksi. Noin leveet vanteethan kaipaisi selvästi 195/45-14 renkaita päälle :twisted:
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Vastaa Viestiin