uno sammuilee
uno sammuilee
uno 45i.e sammuilee yhtäkkiä ajossa vaan sammahtaa ikään kuin itse sen sammuttaisi eikä kirveelläkään vähään aikaan käyntiin jos lähtee käyntiin käy jonkin aikaa vaikka pitäis kaasulla käynnissä niin silti sammuu.voisko ongelma olla bensan saannissa kun yrittää sahata sitä käyntiin niin bensa ei ala siltikään haiseen.Bensasuodatin vaihdettu millon lie sitä tässä epäilen kaikista eniten
eilenkin sammu. kotia 15km(mahtavaa) annoin olla 20min ja yritin startata lähti käyntiin sammu lähti uudestaan käyntiin ajoin kotia eikä sillä välillä mitään ongelmaa
eilenkin sammu. kotia 15km(mahtavaa) annoin olla 20min ja yritin startata lähti käyntiin sammu lähti uudestaan käyntiin ajoin kotia eikä sillä välillä mitään ongelmaa
Fiat uno 1.1 i.e -90
http://fiatgalleria.ath.cx/index.php?cat=10019
http://photobucket.com/albums/a151/anttik/
http://fiatgalleria.ath.cx/index.php?cat=10019
http://photobucket.com/albums/a151/anttik/
voi olla mahdollista. motonetistä tuo näytti löytyvän(tätä varmaan tarkoitit) eikä oo mitenkään kalliskaan
OHJAUSYKSIKÖT/MODULIT FIAT UNO
Elektronisen sytytyksen ohjainyksikkö.
1,0-1,3 85-- Marelli (5 liitintä rivissä/rivat). . . . . . 33.50
eli taidan kokeilla vaihtaa tuon ohausyksikön ja bensasuodattimen ja katsotaan sitten mitä sanoo
OHJAUSYKSIKÖT/MODULIT FIAT UNO
Elektronisen sytytyksen ohjainyksikkö.
1,0-1,3 85-- Marelli (5 liitintä rivissä/rivat). . . . . . 33.50
eli taidan kokeilla vaihtaa tuon ohausyksikön ja bensasuodattimen ja katsotaan sitten mitä sanoo
Fiat uno 1.1 i.e -90
http://fiatgalleria.ath.cx/index.php?cat=10019
http://photobucket.com/albums/a151/anttik/
http://fiatgalleria.ath.cx/index.php?cat=10019
http://photobucket.com/albums/a151/anttik/
mutta vielä on yks ongelma kumpi se noista on kun en tiedä,koska en pääse tallille vielä pariin päivään ja osa pitäis tilata tänään niin kertokaapas viisaammat kumpi se on. uno on 45i.e 90 1.0
OHJAUSYKSIKÖT/MODULIT FIAT UNO
Elektronisen sytytyksen ohjainyksikkö. Levitä paketissa oleva lämmönjohdinrasva kontaktipintaan!
1,0-1,3 85-- Marelli (5 liitintä rivissä/rivat). . . . . . 10-8082 33.50 ???
1,0/1,1 87-- DucellierValeo (2+2 liitintä). . . . . . . . . 10-8030 35.50 ???
OHJAUSYKSIKÖT/MODULIT FIAT UNO
Elektronisen sytytyksen ohjainyksikkö. Levitä paketissa oleva lämmönjohdinrasva kontaktipintaan!
1,0-1,3 85-- Marelli (5 liitintä rivissä/rivat). . . . . . 10-8082 33.50 ???
1,0/1,1 87-- DucellierValeo (2+2 liitintä). . . . . . . . . 10-8030 35.50 ???
Fiat uno 1.1 i.e -90
http://fiatgalleria.ath.cx/index.php?cat=10019
http://photobucket.com/albums/a151/anttik/
http://fiatgalleria.ath.cx/index.php?cat=10019
http://photobucket.com/albums/a151/anttik/
marellihan se oli mutta ongelma jatkuu uno sammuilee edelleen samalla lailla. sytytysyksikkö lämpenee melko paljon ja kun lämpenee tarpeeks sammuu.
vaihdoin saman tien uuden sytytysyksikön tilalle vanhan kun sammui ja lähti heti käyntiin koska yksikkö oli kylmä.
sitä lämpenemistä ihmettelen kun roikkuu tällä hetkellä johtojen varassa ja silti lämpenee pirusti.voisiko ongelma olla liian suuri jännite? menee jo arvuutteluksi mutta kertokaapa millaisia jänniteitä sinne pitäis tulla.
vai onko ongelma yksinkertaisesti sytytyspuolassa
vaihdoin saman tien uuden sytytysyksikön tilalle vanhan kun sammui ja lähti heti käyntiin koska yksikkö oli kylmä.
sitä lämpenemistä ihmettelen kun roikkuu tällä hetkellä johtojen varassa ja silti lämpenee pirusti.voisiko ongelma olla liian suuri jännite? menee jo arvuutteluksi mutta kertokaapa millaisia jänniteitä sinne pitäis tulla.
vai onko ongelma yksinkertaisesti sytytyspuolassa
Fiat uno 1.1 i.e -90
http://fiatgalleria.ath.cx/index.php?cat=10019
http://photobucket.com/albums/a151/anttik/
http://fiatgalleria.ath.cx/index.php?cat=10019
http://photobucket.com/albums/a151/anttik/
mittasin pyörijän sain lukemaksi jotain 22 ohmia alkaa pikkuhiljaa lämpenemään muukin kuin unon kone kun en ole löytänyt vikaa johdotkin mittasin ei vikaa.
voisiko joku viisampi kertoa minulle missä vika!!!
syttäyksikölle tuleva jännite 16,5V eli sama mikä akulle(mitattu 8€ mittarilla)
auton sammuessa olen aina vaihtanut syttäyksikön ja taas käy ,mutta saattaa sammua vaikkei yksikkö ole edes lämmennyt
voisiko joku viisampi kertoa minulle missä vika!!!
syttäyksikölle tuleva jännite 16,5V eli sama mikä akulle(mitattu 8€ mittarilla)
auton sammuessa olen aina vaihtanut syttäyksikön ja taas käy ,mutta saattaa sammua vaikkei yksikkö ole edes lämmennyt
Viimeksi muokannut anttik, 09.05.2005 08:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fiat uno 1.1 i.e -90
http://fiatgalleria.ath.cx/index.php?cat=10019
http://photobucket.com/albums/a151/anttik/
http://fiatgalleria.ath.cx/index.php?cat=10019
http://photobucket.com/albums/a151/anttik/
Unon systeemejä en nimenomaisesti tunne, mutta kommentoidaan kertomasi perusteella ainakin seuraavaa:
- Yleensä sytkäyksiköt tarvitsee jäähdytysapua myös niiltä osin, kuin ne on kiinnitetty koriin. Joskus väliin kuuluu laittaa vielä lämpörasvaakin. Irrallaan johtojen varassa roikkuminen heikentää jäähdytystä.
- Ilmeisesti sulta on lataussäädin rikki, jos noin isoa jännitettä tulee laturilta (kuuluisi olla max. hieman päälle 14V). Tuo rikkoo akun lisäksi muitakin paikkoja pidemmän päälle, ja voi osaltaan vaikuttaa tuon sytkäyksikön kuumenemiseenkin.
- Yleensä sytkäyksiköt tarvitsee jäähdytysapua myös niiltä osin, kuin ne on kiinnitetty koriin. Joskus väliin kuuluu laittaa vielä lämpörasvaakin. Irrallaan johtojen varassa roikkuminen heikentää jäähdytystä.
- Ilmeisesti sulta on lataussäädin rikki, jos noin isoa jännitettä tulee laturilta (kuuluisi olla max. hieman päälle 14V). Tuo rikkoo akun lisäksi muitakin paikkoja pidemmän päälle, ja voi osaltaan vaikuttaa tuon sytkäyksikön kuumenemiseenkin.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Tarkoitatko, että kone sammutettuna mittari näyttää akun jännitteeksi päälle 16V? Tarjoile moinen mittari sorsille ja hanki ehjä, ellei tuossa ole jotain kalibointimahdollisuuksia! Voisi kuitenkin päätellä, että mittari näyttää reilun 4V liikaa, jolloin latausjännite olisi n. 14V ja siis ihan asiallisissa lukemissa. Jos siis mittausvirhe pysyy samana koko ajan.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.