projekti: endurance Uno
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: 05.01.2003 23:12
Tuolla muutamia kuvia...
http://maranello.dy.fi:8080/misc/kestavyysajo130805/
http://maranello.dy.fi:8080/misc/kestavyysajo130805/
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Ei oikeestaan sen tarkemmin ole diagnoosia tehty, mutta kuskin puolen vetarista irtos keskiömutteri ja vetari tuli rihloiltaan pois, sen lisäksi pyörä klonkkaa kuin laakerivikaisena todella pahasti, jotain sieltä on särki. Neljä kierrosta kesti vapaassa harjoituksessa ajella, itse en kerinnyt rattiin lainkaan.
No onneksi hajos tuolla, ettei esim. botniaringin aika-ajossa.. Sitten ois sylettänyt pahasti.
Nyt ei edes keritty ilmoittautumaan kisaan, joten säästyi viiskymppinen.
No onneksi hajos tuolla, ettei esim. botniaringin aika-ajossa.. Sitten ois sylettänyt pahasti.
Nyt ei edes keritty ilmoittautumaan kisaan, joten säästyi viiskymppinen.
Lanciat: Lybra 20v, Kappa 20vt sw, Y10 FIRE turbo ja sit vielä Abarth Punto Evo & Ducato & Ducati
Pyörännapa oli poikki Tämä sitten oli tuhonnut vetarin päästä rihlat ja mouhonnut laakerin kyljen rikki. No, onneksi ei suurempia tuhoja.
Nyt on kaikki jo niputusta vaille, paitsi ettei sitä vetarin laippaa ole vieläkään ehjää, no, kyllä toi rikkinäinenkin siellä hätäisesti menee..
Nyt on kaikki jo niputusta vaille, paitsi ettei sitä vetarin laippaa ole vieläkään ehjää, no, kyllä toi rikkinäinenkin siellä hätäisesti menee..
Lanciat: Lybra 20v, Kappa 20vt sw, Y10 FIRE turbo ja sit vielä Abarth Punto Evo & Ducato & Ducati
Jaahans, no onneksi omista varastoista löytyi FIRE-Unon laatikosta oikea laippakin Kiitokset vinkistä kuitenkin.
Laitoin pari kuvaa tänne, missä näkyy vanha laippa, ja uusi varmuuden vuoksi pikkaisen "portattu". Uusilla jäykemmillä etujousilla vetari ei toivottavasti pääse särkemään tuota reunusta enää. Ilmeisesti pieni vaihteiston ja koneen nosto ei silti tekisi pahaa
Laitoin pari kuvaa tänne, missä näkyy vanha laippa, ja uusi varmuuden vuoksi pikkaisen "portattu". Uusilla jäykemmillä etujousilla vetari ei toivottavasti pääse särkemään tuota reunusta enää. Ilmeisesti pieni vaihteiston ja koneen nosto ei silti tekisi pahaa
Lanciat: Lybra 20v, Kappa 20vt sw, Y10 FIRE turbo ja sit vielä Abarth Punto Evo & Ducato & Ducati
Paitsi painopistettä ajatellen. Onko ulosjoustot niin isot että vetari pääsee tekemään tuon, vain mistä tuossa on kyse? Ei rata-alustan joustovaroilla pitäisi olla vetarien liikeratojen kanssa ongelmia... vai miten korkealla moottori-vaihteistopaketti on tällä hetkellä? Missä asennossa vetarit on normaalitilanteessa kun auto on pyöriensä päällä?
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -