128:sin kaasuttimesta

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
jtuok
Viestit: 542
Liittynyt: 17.05.2004 15:24

128:sin kaasuttimesta

Viesti Kirjoittaja jtuok »

minkälainen kyseisessä laitteessa on ? merkki ja yksi vai kaksi kurkkuinen ? olisiko sovitettavissa 903:seen ? kone oli kuitenkin tossa 128:sa 1100 :roll:
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19326
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Pikkuinen Weber tai Solex, yksikurkkuinen.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
Fiat 127mk1
Viestit: 445
Liittynyt: 13.02.2004 14:23
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fiat 127mk1 »

Kaasarin kiinnityspultit on vähän kauenpana toisistaan, eli kaasarista pitää ottaa tavaraa pois niin että mahtuu vakio imujalkaan kiinni ja samalla niitä kiinnityspultteja pitää pidentää...ja taisi olla 34millinen jos oikein muistan...
[url=http://kuvablogi.com/blog/535/3/]Fiat 127mk1 -77[/url]
[url=http://kuvablogi.com/blog/535/1/]Fiat 600D -65[/url]
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8813
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

32mm ja sisäkurkku taisi olla 21-22mm eli mielestäni ei mitään hyötyä vaihtaa seiskaan jonka vakiokaasari oli karkeesti samoilla mitoilla.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
jtuok
Viestit: 542
Liittynyt: 17.05.2004 15:24

Viesti Kirjoittaja jtuok »

en tienny minkälaine kaasari kasissa on . aattelin kun kerran on isompikonekkin niin jos olis ollu kaksi kurkkunen . mulla on seiskan vakio kaasareita kolme joista en yhtäkään näillä näkymin tarvitse . kaksikurkkuinen hakusassa :wink: no olempahan taas hiukan viisaampi .
Avatar
arpati
GFF
Viestit: 2818
Liittynyt: 03.03.2003 20:26
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja arpati »

Jos löydät vanhan 1200 laatokan kaasaria ilman noita alipainehimmeleitä niin pitäs toimia ihan ok... Ainakin noi kaksi jotka mulla on ollut ajossa ovat toimineet ihan OK toisinkuin noi uudemmat joissa toinen kurkku aukee alipaineella :evil: Suuttimet samat kuin Webruissa ja ladan kaasareita saa suutin varaosiksi aika halvalla ja yleensä paljon kerralla :roll:
GFF 1518 - 050 354 9376

What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8813
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Noita kakskurkkuisia löytyy sitten Unoista (60->) ja Ritmoista (70->, paitsi 75) ja nuo ovat ihan mekaanisella toisiokurkulla. Noita on sekä Webruina että Solexeina.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Arpatihan on kova noita ladan osia tarjoamaan joka paikkaan :D

Jos pysyy yhtään työkalut lapasessa ja omaa moisia, niin ei ole vaikea homma heilahtaa vaikka johonkin purkaamolle ja kysellä joku sopiva 2-kurkkuinen. Sitten vain sopivalla välipalikalla/hiulaamalla kiinni ja säätöön. Tosiaan noita alipainetoimisia toisioita kannattanee karttaa...
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
jtuok
Viestit: 542
Liittynyt: 17.05.2004 15:24

Viesti Kirjoittaja jtuok »

no se tulee kiinni siihe 850:sen coupen/spesiaalin 2 kurkkusen imusarjaan . pulttijaon ei tarvitse olla "justiinsa" kyllähän se holleyn 30 dic olis enempi kuin hyvä , mutta muutkin käy .
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8813
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Hmmm, eikös Weberin DCD:ssä ole just passeli pulttijako moiseen ja tuohan on muutenkin oikeen mainio korvauskaasutin hyvän muuteltavuutensa ansiosta.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
arpati
GFF
Viestit: 2818
Liittynyt: 03.03.2003 20:26
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja arpati »

Stefa kirjoitti:Arpatihan on kova noita ladan osia tarjoamaan joka paikkaan :D
No joo... Ei kaikki varmaan tienny että latan kaasarit on jotain webrukopioita/lisenssejä eli tolla meinaan sitä ettei tarvi latan kaasareita heittää menemään ennenkuin korjaa suuttimet talteen :roll:
GFF 1518 - 050 354 9376

What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
Vastaa Viestiin