128:sin kaasuttimesta
128:sin kaasuttimesta
minkälainen kyseisessä laitteessa on ? merkki ja yksi vai kaksi kurkkuinen ? olisiko sovitettavissa 903:seen ? kone oli kuitenkin tossa 128:sa 1100
- Fiat 127mk1
- Viestit: 445
- Liittynyt: 13.02.2004 14:23
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Kaasarin kiinnityspultit on vähän kauenpana toisistaan, eli kaasarista pitää ottaa tavaraa pois niin että mahtuu vakio imujalkaan kiinni ja samalla niitä kiinnityspultteja pitää pidentää...ja taisi olla 34millinen jos oikein muistan...
[url=http://kuvablogi.com/blog/535/3/]Fiat 127mk1 -77[/url]
[url=http://kuvablogi.com/blog/535/1/]Fiat 600D -65[/url]
[url=http://kuvablogi.com/blog/535/1/]Fiat 600D -65[/url]
Jos löydät vanhan 1200 laatokan kaasaria ilman noita alipainehimmeleitä niin pitäs toimia ihan ok... Ainakin noi kaksi jotka mulla on ollut ajossa ovat toimineet ihan OK toisinkuin noi uudemmat joissa toinen kurkku aukee alipaineella Suuttimet samat kuin Webruissa ja ladan kaasareita saa suutin varaosiksi aika halvalla ja yleensä paljon kerralla
GFF 1518 - 050 354 9376
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
Arpatihan on kova noita ladan osia tarjoamaan joka paikkaan
Jos pysyy yhtään työkalut lapasessa ja omaa moisia, niin ei ole vaikea homma heilahtaa vaikka johonkin purkaamolle ja kysellä joku sopiva 2-kurkkuinen. Sitten vain sopivalla välipalikalla/hiulaamalla kiinni ja säätöön. Tosiaan noita alipainetoimisia toisioita kannattanee karttaa...
Jos pysyy yhtään työkalut lapasessa ja omaa moisia, niin ei ole vaikea homma heilahtaa vaikka johonkin purkaamolle ja kysellä joku sopiva 2-kurkkuinen. Sitten vain sopivalla välipalikalla/hiulaamalla kiinni ja säätöön. Tosiaan noita alipainetoimisia toisioita kannattanee karttaa...
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Sheivaa mun dekkii.
No joo... Ei kaikki varmaan tienny että latan kaasarit on jotain webrukopioita/lisenssejä eli tolla meinaan sitä ettei tarvi latan kaasareita heittää menemään ennenkuin korjaa suuttimet talteenStefa kirjoitti:Arpatihan on kova noita ladan osia tarjoamaan joka paikkaan
GFF 1518 - 050 354 9376
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto