Patonkia imusarjaan topikki
Re: Patonkia imusarjaan topikki
Laita suurempi huuhtelumäärä täysille. Viemäri tarvitsee vettä toimiakseen.
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Re: Patonkia imusarjaan topikki
Työkaveri vaihtoi ido seven pois kun silläkin se tukossa kaikenaikaa. Tuo vielä sen mallin että päälli kantta ei ole vaan säiliö kai pitää irrottaa jos mitään tekee. Tai katotaas netin syövereistä.
Joo o joku ido seven tai glow tuo pönttö lienee. Näköjää muillaki tukkeutumis ongelmaa. Hyvät tulokset googlehakuun taas vaihteeks. Iha niinku ei tarpeeks sais työmaalla tästä aiheesta.
Fiat stilo multiwagon 1.9 jtd actual120
Re: Patonkia imusarjaan topikki
Aamulla oli juuri jätehuollon historiasta asiaa.
Jo antiikin Roomassa keksittiin huuhdella jätökset julkisissa käymälöissä jatkuvalla vedenvirtauksella. Vedessä lillui yhteiset persharjat, joihin sitten lopuksi töllykkä pyyhkäistiin.
Jo antiikin Roomassa keksittiin huuhdella jätökset julkisissa käymälöissä jatkuvalla vedenvirtauksella. Vedessä lillui yhteiset persharjat, joihin sitten lopuksi töllykkä pyyhkäistiin.
Re: Patonkia imusarjaan topikki
Siinä hoitu samalla bakteerien jako sisäisesti. Ei tarvittu ulosteen vaihtohoitoa
Fiat stilo multiwagon 1.9 jtd actual120
Re: Patonkia imusarjaan topikki
Ei ole aikamiehen rykäisyille tuo Ido suunniteltu, tukkoon tahtoo mennä joskus täälläkin. Toisen huussin ruotsalaispöntöllä ei ikinä ole ollut moista ongelmaa, eikä kylppärin vedettävällä Arabialla.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Re: Patonkia imusarjaan topikki
Meni viemärikeskusteluksi. Nykymaailmassa kyllä patonkiakin varmasti löytyy.
IDO7 lienee suunniteltu kerrostaloihin. Pikkupätkä vaakaviemäriä ja sen jälkeen tuotokset putoavat suoraan alas. Vedenlisäyksen tarjoavat muut asukkaat nestepitoisella jätöksellä.
IDO7 lienee suunniteltu kerrostaloihin. Pikkupätkä vaakaviemäriä ja sen jälkeen tuotokset putoavat suoraan alas. Vedenlisäyksen tarjoavat muut asukkaat nestepitoisella jätöksellä.
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Re: Patonkia imusarjaan topikki
Kumpaankiin huuhteluun saisi napin alta laitettua lisävettä jos mulla olisi se avain jolla saa sen keskipuikon pois. Edelleen on muistutettava että vedä se vessa uudelleen.
Pöntön profiilia kun kattoo sivulta on tukkeutumisen syykin selvä. Vanhat idot tekee S mutkan kun tämä seven tai glow kaulukseton on Z mutka jossa taivutus sisäänpäin. Ja tietty pönttöon liimattu lattiaan et ei voi vaihtaa helposti.
Pöntön profiilia kun kattoo sivulta on tukkeutumisen syykin selvä. Vanhat idot tekee S mutkan kun tämä seven tai glow kaulukseton on Z mutka jossa taivutus sisäänpäin. Ja tietty pönttöon liimattu lattiaan et ei voi vaihtaa helposti.
Fiat stilo multiwagon 1.9 jtd actual120
Re: Patonkia imusarjaan topikki
Jyväskylässä yksi asuinalue on tehty karkeesti 300% liian isolla betoniviemärillä joskus 1950 luvulla. Asuin ko alueella 2015 ja siellä meni aina 1-2kk välein imuato jakokaivojen väliä
Minkä huollan, sen korjaan...
Re: Patonkia imusarjaan topikki
Siinä oli joku juttu, ettei perinteistä S-mutkaa saisi enää käyttää vesilukkona oikein missään?
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Patonkia imusarjaan topikki
Naarmutin Dantellinin apumiehenpuoleisen takalokasuojan semipahasti parkkihallin pylvääseen.
Bible and sword, että ottaa otsalohkoon. Uskollinen Punto täyttää 20-vuotta ja isäntä hieroo betonipylvääseen
Yritin lohduttautua, ettei ole sitten vuoden '96 tullut sähellettyä mutta ei lämmitä.
Katselkaa niitä peilejä jos yritätte näppärästi pilareiden väilstä!
-Tazio
Bible and sword, että ottaa otsalohkoon. Uskollinen Punto täyttää 20-vuotta ja isäntä hieroo betonipylvääseen
Yritin lohduttautua, ettei ole sitten vuoden '96 tullut sähellettyä mutta ei lämmitä.
Katselkaa niitä peilejä jos yritätte näppärästi pilareiden väilstä!
-Tazio
Re: Patonkia imusarjaan topikki
Se oli vain betonipylväs. Jotkut onnistuu pikkuautolla naarmuttamaan viereisiä autoja tai jopa pakittamaan vastapäisen auton perään. Eikai pysäköinti ja ruudusta lähteminen niin vaikeaa ole, jos ei kakkosvaihteella runttaa kahden auton väliin ja vielä vinoon. Kai niitä ajokortteja saa kirjekurssillakin.
Kaikki sählää joskus. Tuolla oli taajamatie toissaviikolla suljettu. Pitkä kaksiosainen lavarekka oli ajanu vaan itsensä keskikorokkeelle kaatunu kyljelleen, lastina betonielementtejä. Onnistuu se ammattikuskiltakin... Nimittäin pahempi sähläys. Ja olihan tuolla moottoritien siltaan ajanu kuorma-auto takalava ylös nostettuna. Pam. Onneksi ei ollut takana jonossa autoja ois voinu tulla pahempi onnettomuus.
Kaikki sählää joskus. Tuolla oli taajamatie toissaviikolla suljettu. Pitkä kaksiosainen lavarekka oli ajanu vaan itsensä keskikorokkeelle kaatunu kyljelleen, lastina betonielementtejä. Onnistuu se ammattikuskiltakin... Nimittäin pahempi sähläys. Ja olihan tuolla moottoritien siltaan ajanu kuorma-auto takalava ylös nostettuna. Pam. Onneksi ei ollut takana jonossa autoja ois voinu tulla pahempi onnettomuus.
Re: Patonkia imusarjaan topikki
Sopiiko tälle osastolle?
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/kon ... 32afec8d08
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/kon ... 32afec8d08
Itävaltalaiskylä kielsi autoharrastajien kokoontumisen liian saastuttavana
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Patonkia imusarjaan topikki
Heh, tulisipa Suomeen. Saatas kerrankin ihan kaikenlaiset polttomoottori-harrastajat samaan kasaan.Sämpy kirjoitti: ↑07.04.2023 15:06 Sopiiko tälle osastolle?
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/kon ... 32afec8d08
Itävaltalaiskylä kielsi autoharrastajien kokoontumisen liian saastuttavana
Minkä huollan, sen korjaan...
-
- GFF
- Viestit: 1305
- Liittynyt: 22.01.2010 12:05
- Paikkakunta: Päijät-Hämeestä pohjoiseen
Re: Patonkia imusarjaan topikki
Moottorin jakopään puoleinen tukikumi taisi Multiplasta mennä talviseisokin aikana - eihän tuo kestänytkään kuin melkein päivälleen tasan 15v ja 260 000lm....... infernaalinen tärinä käynnistyksen jälkeen tyhjäkäynnillä, niin että pelkäsin sekä paikkojen hampaista että apulaitteiden irtoavan kiinnityksestään. Aika samanlainen vaivahan tuli aikoinaan pari kolme vuotta auton tuonnin jälkeen, ja sitten tuonne meni alkuperäinen ns. hydrolaakeri entisen kumimetallilaakerin sijasta. Silloin muuttui kertaheitolla tasaisemmaksi tyhjäkäynti, mutta lieveilmiönä tuli laakerin kovettuminen 15-20 asteen pakkasissa eli hydraulineste ilmeisesti jotenkin jämähti ja vasta koneen lämmitettyä konetilaa laakeri sai joustavuutensa takaisin. Eipä juuri ole haitannut, kun tosi harvoin on ollut noin kylmää eteläisemmässä Suomessa enää viime vuosina. Nyt kumminkin aivan samanlaiset oireet, jotka eivät ihan täysin hävinneet, vaikka kone lämpenikin eli olisiko hydraulivaimennin päättänyt päivänsä? Mielesteni hiukan tuli pehmeyttä takaisin, kun ajelin maalta kaupunkiin, mutta ei täysin. Aikoinaan tuli tämän takia viritettyä kaasupolkimeen mekaaninen tyhjäkäynnin säätö, niin hitusen kierroksia nostamalla ongelma väheni, kunnes sai uuden osan, ja niin tein nytkin. Mitäs suosittelisitte, tilalle kun saisi molempia, sekä tuota aivan alkuperäistä kumimetallista että sitten hydrolaakeria? Hinnoissa ei ihan kauheita eroja. Alkuperäinen kumilaakeri kesti n. 220 000km eikä pakkasmuutoksia, mutta hieman "peruskovempi" eli pientä värinää kautta koko kierrosalueen, hydraulinen kesti 260 000km, mutta kovemmalla pakkasella alkoi kovettua, joskin lämpimänä sitten miellyttävän värinätön eli puolensa kummallakin. Vaihtotyö on helppo.
50 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Zastava 1100:n, Ritmon, Tipo(je)n ja Punto(je)n kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin, Musaan sekä uuteen Ypsiloniin!
Re: Patonkia imusarjaan topikki
No sitten. Ota molemmat ja pakkasten kirrattua vaihdat kumisen