850 kilpiin.
850 kilpiin.
Kuin ison koneen vois kasipätkään laittaa että sen sais vielä kilpiinkin?
Saisko 850 jossa on 1600 tc?
Saisko 850 jossa on 1600 tc?
Ihan hyvää juttua, ja lisää linkkejä:
http://fiatforum.fi/viewtopic.php?t=1908
Haulla löytyy lisää (vaikka '850 and verrokki'). Käsittääkseni kuitenkaan ei ole päästy yksimielisyyteen siitä mikä nyt on se verrokkimoottori 850:lle.
http://fiatforum.fi/viewtopic.php?t=1908
Haulla löytyy lisää (vaikka '850 and verrokki'). Käsittääkseni kuitenkaan ei ole päästy yksimielisyyteen siitä mikä nyt on se verrokkimoottori 850:lle.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Re: 850 kilpiin.
Mikäs nyt oikein on se tehokkain malli 850:sestä, eli minkä kokoisen ja tehoisen koneen voi laittaa?
Sillä kyselen jos ei jokkis tyyppi haekkaan tota myynnissä olevaan kasipätkää pois niin sen vois säästää ittelle jos joskus olis aikaa rakennella, tai sitten tekee kilvettömän vehkeen niin saa laittaa minkä vaan koneen...
Sillä kyselen jos ei jokkis tyyppi haekkaan tota myynnissä olevaan kasipätkää pois niin sen vois säästää ittelle jos joskus olis aikaa rakennella, tai sitten tekee kilvettömän vehkeen niin saa laittaa minkä vaan koneen...
Re: 850 kilpiin.
Kasipätkän tehokkain malli on kai se 2000OT Berlina Mostra.
Katso tämä projektiketju ja vaikka kysy Bemakilta:
http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=15325
Katso tämä projektiketju ja vaikka kysy Bemakilta:
http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=15325
Fiat X1/9 1500 5-Speed -80 ja 126 - 76
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: 850 kilpiin.
Itse olen yhden 850 sedanin muutoskatsastanut 850 coupea verrokkina käyttäen 1116cc turbolle, 62hp. Kannattaa katsella työlleen omistautuneen katsastusmiehen kanssa verrokki läpi, löytyyhän sieltä sitten nuo 1600 ja 2000 Abarth mallit, ja jos ne kelpaa inssille verrokiksi puhutaan jopa 2.5l moottorista tehon ollessa 230hp.Ilkka123 kirjoitti:Mikäs nyt oikein on se tehokkain malli 850:sestä, eli minkä kokoisen ja tehoisen koneen voi laittaa?
Sillä kyselen jos ei jokkis tyyppi haekkaan tota myynnissä olevaan kasipätkää pois niin sen vois säästää ittelle jos joskus olis aikaa rakennella, tai sitten tekee kilvettömän vehkeen niin saa laittaa minkä vaan koneen...
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Re: 850 kilpiin.
Minulta löytyy OT1000 tyyppikatsastustodistus Suomeen, 982cc, teho 54hv. Siitä vain laskemaan
Re: 850 kilpiin.
Ciao
Minulta löytyy jotain skannattua mallitietoutta 850 koppaisista Abartheista.
Coupe mallista voisi suurin mahdollinen, todella tuotannossa ollut, olla Fiat Abarth OT 1300/124. Siinä on 124:n kone muutettuna 1280 cc, ja tehoa 75 hp/6000 rpm.
t Kari Pynnä
PS Autonovon Abarth hinnastossa 10.5.1065 oli Fiat Abarth OT 1000 rekkari ADO-1 (luultavammin juuri tämä yksilö), tyyppäri 55080, alustanumero 100G-0100385, 983cc, teho 54 hv/5200, ohjehinta 12400 mk. Tavallinen 850 Normale maksoi 6390 mk!
OT 850/130: 843cc, 40 hv/5400, 7260 mk
OT 850/150: 843cc, 53/6000, 9950 mk
Tästä löytyy kopio.
Fiat Abarth malleja tuotiin v 1965 4 kpl.
600 Koppaiset:
850 TC Nürburgring, 847 cc, 55/6000, 9950 mk, al.nro 100D-1204249, tyyppi 52059
1000 Berlina ARB-1, 982 cc, 60/6000, 11400 mk, al.nro 100D-1905616,
1000 Berlina Corsa, 78/7400, 19950 mk, al.nro 100D-1905619
ARB-1 rekisteriotteen tietoja: Fiat 2D Abarth 1000-100D, valm. nro 100D-1905616, tyyppäri 55043, rekisteröity 25.2.1965.
normaali 600 maksoi 5190 kiinteät selkänojat.
Minulta löytyy jotain skannattua mallitietoutta 850 koppaisista Abartheista.
Coupe mallista voisi suurin mahdollinen, todella tuotannossa ollut, olla Fiat Abarth OT 1300/124. Siinä on 124:n kone muutettuna 1280 cc, ja tehoa 75 hp/6000 rpm.
t Kari Pynnä
PS Autonovon Abarth hinnastossa 10.5.1065 oli Fiat Abarth OT 1000 rekkari ADO-1 (luultavammin juuri tämä yksilö), tyyppäri 55080, alustanumero 100G-0100385, 983cc, teho 54 hv/5200, ohjehinta 12400 mk. Tavallinen 850 Normale maksoi 6390 mk!
OT 850/130: 843cc, 40 hv/5400, 7260 mk
OT 850/150: 843cc, 53/6000, 9950 mk
Tästä löytyy kopio.
Fiat Abarth malleja tuotiin v 1965 4 kpl.
600 Koppaiset:
850 TC Nürburgring, 847 cc, 55/6000, 9950 mk, al.nro 100D-1204249, tyyppi 52059
1000 Berlina ARB-1, 982 cc, 60/6000, 11400 mk, al.nro 100D-1905616,
1000 Berlina Corsa, 78/7400, 19950 mk, al.nro 100D-1905619
ARB-1 rekisteriotteen tietoja: Fiat 2D Abarth 1000-100D, valm. nro 100D-1905616, tyyppäri 55043, rekisteröity 25.2.1965.
normaali 600 maksoi 5190 kiinteät selkänojat.
Fiat /Autobianchi / Neckar 2-mäntäisten tietoutta jo vuodesta 1974
Varaosia ja tilastotietoja:
www.automobilia.fi
Varaosia ja tilastotietoja:
www.automobilia.fi