Sämpy kirjoitti: ↑23.05.2016 22:56
Naapurilla ei saa olla samanlaista.
Suomessa ei saa olla toista samanlaista.
No ei, kyllä minä enemmänkin ilahdun, jos huomaan jonkun toisenkin ymmärtävän hyvän päälle.
Aero kirjoitti: ↑20.08.2021 01:58
Erittäin hyvin sanottu! Kieltämättä hihittelin männä viikonloppuna, kun veli kehui että miten hyvä auto Teslansa on ajaa, kun kaikki on automaattista eikä sitä tarvi edes ajaa . Ei vaan ymmärtänyt sitä, kun minä totesin että mulle ajaminen ja matkustaminen on kaksi eri asiaa. Vähän on omput pudonneet eri puolille puuta meidän tapauksessa
Sämpy kirjoitti: ↑23.05.2016 22:56
Naapurilla ei saa olla samanlaista.
Suomessa ei saa olla toista samanlaista.
No ei, kyllä minä enemmänkin ilahdun, jos huomaan jonkun toisenkin ymmärtävän hyvän päälle.
Näissä on vaan aina se ongelma että monet tunnistaa auton perusteella ja tietää missä olet liikkunut tai ollut. On siinä siis joskus älsyttävätkin puolet kun ajaa erilaisella kamppeella kuin naapuri.
Ja silloin ei kannata varsinkaan hölmöillä kun heti tiedetään kuka asialla...
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Sämpy kirjoitti: ↑23.05.2016 22:56
Naapurilla ei saa olla samanlaista.
Suomessa ei saa olla toista samanlaista.
No ei, kyllä minä enemmänkin ilahdun, jos huomaan jonkun toisenkin ymmärtävän hyvän päälle.
Näissä on vaan aina se ongelma että monet tunnistaa auton perusteella ja tietää missä olet liikkunut tai ollut. On siinä siis joskus älsyttävätkin puolet kun ajaa erilaisella kamppeella kuin naapuri.
Ja silloin ei kannata varsinkaan hölmöillä kun heti tiedetään kuka asialla...
Tämä tuli mulle hyvin selväksi kun ajelin 90 luvun lopulla keltaisella uno turbolla.
Kyllä niissä tietynlaista yksilöllisyyttä ja sielukkuutta pitää olla - mitkään tavanomaiset valtavirtavehkeet eivät ole herättänyt kiinnostusta koskaan. Tietysti myös asiallinen kunto. Vikojen ja kosmeettisten virheiden kanssa ei osaa elää.
Vode131 kirjoitti: ↑22.08.2021 00:15
Kaikista tärkeimmät kriteerit unohtui. Polttomoottori pitäisi olla molemmissa.
Niin meinasin itsekin, mutta sitten kuitenkin ostettiin kauppakassiksi VW e-Up!
Harrastepeliä siitä ei saa kyllä millään
Onko tuo VW up kuinka pirteä? Puolisolla tuo rivi kolmonen bensa kone, mutta autossa kaikki varusteet kuten sähköllä avautuva lasinen kattuluukku joten painaa hitusen enempi. Sitä saa ihan tosissaa revittää jotta pysyy liikenteen mukana.
Käyttöautona Fiat Bravo tjet 150 sport 146tkm joka maksoi 2t€.
Edellinen samanlainen oli 200-305tkm ajan mulla eikä siinä nyt oikein mitään kovin kummoista vikaa ollut.
Siitä sai vaihdossa tekniikan maailman käyttötestissä olleen Grande Punton ja 100€, grandesta sai 800€ kun myi eteenpäin.
Ostin sitten huutokaupasta Alfa 147 1.9 jtd 710€ jonka vaihdoin päittäin Alfa 166 joten Harraste pelinä Alfa 166 3.0 V6 super Varustetasolla ja lisäksi ruksittu xenon valot, puuratti, kattoluukku.
sampsulisami kirjoitti: ↑27.08.2021 10:02
Onko tuo VW up kuinka pirteä? Puolisolla tuo rivi kolmonen bensa kone, mutta autossa kaikki varusteet kuten sähköllä avautuva lasinen kattuluukku joten painaa hitusen enempi. Sitä saa ihan tosissaa revittää jotta pysyy liikenteen mukana.
Paikalta lähtiessä on hyvinkin pirteä, maantiellä pysyy kyllä muiden vauhdissa. Ihan mukavasti on menoa, 82 heppaa kuljettaa vaikka akkuineen tietty auto painaa aika paljon, en nyt muista ulkoa paljonko se oli.
Ostin nykyisen käyttiksen päivä sen jälkeen, kun esikoinen syntyi.
Käyttiksen vaatimukset oli vaatimattomat: maks. 10v vanha, ilmastointi, ISOFIX-kiinnikkeet ja farmari. Löytyi 23tkm ajettu Chevrolet Nubira.
Nyt mittarissa on karvan verran yli 60tkm ja on toiminut kuin unelma.
Hajuton, mauton ja ei herätä kateutta. Mutta ei myöskään katoa massaan ihan huomaamatta. Tulevaisuuden museopeli, kenties?
Harrasteteelta vaadin aika vähän myös: ei ihan suurinta massaa, hiukan altavastaajan meininkiä, vaikkei sitä nykyisestä silleen löydykkään.
Nykyinen on -65 Ford Taunus 17m Super.
Ei. Kaikki on kielletty
http://kuvablogi.com/blog/3225/