Yleisin vika kyllä noissa ovissa on että se lukkomoottori kuolee sieltä lukkorungon sisältä.
Se on ihan vaihdettavissa, kunhan löytää oikean kokoisen moottorin sopivilla spekseillä.
Jos olet jo vaihtanut tuon lukkorungon?, siitä liittimestä voi mitata tuleeko sähköä natsoihin josta sen pitäisi kulkeutua moottorille asti.
Themassa (Cromassa) oli vikana että se letkun sisällä menevä johtonippu katkeaa, mutta kappassa ei mielestäni ole noita ongelmia ollut.
Siellä sisällä on yksi (takana siis) mikrokytkin, joka kertoo onko ovi kiinni vai auki (infocenterille) takaa ei muita tietoja tule.
Edessä on kaksi kytkintä, ja niiden takkuaminen aiheuttaa oudompia tilanteita... coupessa tuo on sitten vielä hienompi (hankalampi) sisältäen ikkunan raotuksen kun avauskahvasta aukaisee ovea, ja oven sulkeminen kiinni asti nostaa lasin ylös. (takaovia taasen ei ole
Itse olen vaihtanut kahdesta kappasta moottorin tuonne lukkohässäkkään, ja molemmat on kyllä näillä toimilla heti lähteneet toimimaan.
Kannattaa ehkä vielä ottaa se oven liitin auki, putsata ja laittaa takaisin, lähtee irti kun nostaa sitä kaulusta ylöspäin eikä ota aikaa kuin minuutin kokeilla.
Ai niin, siellä on tikku laatikossa öljymäärän määrän tarkastusta varten, jos löydät jarrunestesäiliön, niin sen korkin alapuolella (fyysisesti), saattaa nähdä taskarilla kun imuputki on pois.
Mitäs litkua sinne menee?
Mulla on coupessa varmaan jotain mobilia, kun ei ole sellainen notkea tuo laatikko mikä sen pitäisi olla hyvällä öljyllä.
Vaihteet kytkeytyy vähän niin ja näin, mustaakseni tuohon kuuluu GL4 litkut, ei mitään lisäaineistettuja GL5+ versioita.
Voin tarkastaa tämän vielä