Fiat Daily 35-8 elvytys
Re: Fiat Daily 35-8 elvytys
Hyvä homma, tuon ajan pakuja kun ei merkkiin katsomatta ole liikoja jäljellä.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Re: Fiat Daily 35-8 elvytys
Olihan se aika rytöläjä, hyvä jos menee osat hyötyyn. Olisi pitänyt laittaa kovempi hintapyynti silti, koska niin ihmeellisiä tinkaajia ja kyselijöitä otti yhteyttä, mm. tarjottiiin öljyvärimaalausta vaihdossa, toki olisi pitänyt kuulemma maksaa rahaa vielä väliin! Myös lopullinen kauppa oli aika merkillinen ja sain maksun kympin seteleinä pitkän väännön jälkeen, oli lähellä etten laittanut mielummin paaliin.
Re: Fiat Daily 35-8 elvytys
Autokauppa tänäpäivänä... Jos se ei ole joku volkkarin **ska, niin se on juuri tämmöstä.1300ti kirjoitti:Olihan se aika rytöläjä, hyvä jos menee osat hyötyyn. Olisi pitänyt laittaa kovempi hintapyynti silti, koska niin ihmeellisiä tinkaajia ja kyselijöitä otti yhteyttä, mm. tarjottiiin öljyvärimaalausta vaihdossa, toki olisi pitänyt kuulemma maksaa rahaa vielä väliin! Myös lopullinen kauppa oli aika merkillinen ja sain maksun kympin seteleinä pitkän väännön jälkeen, oli lähellä etten laittanut mielummin paaliin.
Itelle on tarjottu aikanaan 200l jäätelöä.
Minkä huollan, sen korjaan...
Re: Fiat Daily 35-8 elvytys
isä teki öljyväri tauluja jotain 20v sitte. yks peräkärryn valmistaja näki taulun ja kysy että onko taulu myynnissä koska siinä näkyy hänen entinen kotitalo. isä mietti hetken ja sano että on se mutta se maksaa uuden peräkärryn rekisteröitynä. sieltähä tuli peräkärry vaihossa.1300ti kirjoitti: mm. tarjottiiin öljyvärimaalausta vaihdossa, toki olisi pitänyt kuulemma maksaa rahaa vielä väliin!
Re: Fiat Daily 35-8 elvytys
Mulla kans tollanen, seissy suulissa vuodesta 2009.Hitsihommia oli liikaa. 84 korotettu ivecofiat
. Aattelin säilyttää jos joku päivä Karavaanarit hakee romun tekniikan takia.. Virtalukko ehdittiin uusia ja pari kesä rengasta, 14".
Takaoven ikkuna ilkivallan takia korvattiin pleksilla popniitein. Nyt ostin syksyksi oivan projektin, Ahvenanmaan puolelta jossain virastossa ollut 86 ducato avolava jatkohytilla. Oli viimeiset 8v. Varsinaissuomessa mutta ei kats. 2016 jälkeen. Painittu ongelmissa, kuten vilkkuviiksiongelma, pyyhkijän toimimattomuus, lämppäri mykkä, vetari kumin panta puuttuu, vaatii jarrujen purun, vetää vetari laakeripesan syövereistä ulos, että saa sen pannan kii! Uudemmissa korimalleissa se normisti näkyisi.. Palat ihan viimeisillään, pohja ihmeen ehja(126tkm!), vähän massaa vaan, Etupuskurin ja valokehysten vaihto, ovi lukon vaihto, avaimen teko lukkoon, kun puuttui.. Lava vanerit pehmeitä osa.. Vesi tippuu ilmeisesti ikkunan sisäpuolelta kostuessaan lattialle.. Neulamittarit alkoi toimia kun 30A Sulake vaihtoon, vaikka vanha ehjä.. Kone ei savuta, vuoda. Jakopää vielä uusittava hihnan osalta, kun aikaa edellisestä. 16tkm vain sillä, mutta.. Ohjainrulla näkyi olevan ruosteessa.. 14" vanteita ja ilmasuodinkotelon isompaa päätä metsastellyt.. Muita osia tuli mukavasti kaupan ohessa. Jopa kahdet ok.kuntoiset renkaat.. Paljon tullut pikkufixailua, ovien paikkailua, valot ehkä kuntoon kytkinpaneelinamiskan vaihdolla.. Laiska hän on ilman turboa, mutta niin oli kutoskoneinen vw lt::kin, yhtä vähän kilowatteja, 2.44d kone kuitenkin. Kuten siinä Ivecossa, aikansa testivoittajassa, - 79 Suomessa..
. Aattelin säilyttää jos joku päivä Karavaanarit hakee romun tekniikan takia.. Virtalukko ehdittiin uusia ja pari kesä rengasta, 14".
Takaoven ikkuna ilkivallan takia korvattiin pleksilla popniitein. Nyt ostin syksyksi oivan projektin, Ahvenanmaan puolelta jossain virastossa ollut 86 ducato avolava jatkohytilla. Oli viimeiset 8v. Varsinaissuomessa mutta ei kats. 2016 jälkeen. Painittu ongelmissa, kuten vilkkuviiksiongelma, pyyhkijän toimimattomuus, lämppäri mykkä, vetari kumin panta puuttuu, vaatii jarrujen purun, vetää vetari laakeripesan syövereistä ulos, että saa sen pannan kii! Uudemmissa korimalleissa se normisti näkyisi.. Palat ihan viimeisillään, pohja ihmeen ehja(126tkm!), vähän massaa vaan, Etupuskurin ja valokehysten vaihto, ovi lukon vaihto, avaimen teko lukkoon, kun puuttui.. Lava vanerit pehmeitä osa.. Vesi tippuu ilmeisesti ikkunan sisäpuolelta kostuessaan lattialle.. Neulamittarit alkoi toimia kun 30A Sulake vaihtoon, vaikka vanha ehjä.. Kone ei savuta, vuoda. Jakopää vielä uusittava hihnan osalta, kun aikaa edellisestä. 16tkm vain sillä, mutta.. Ohjainrulla näkyi olevan ruosteessa.. 14" vanteita ja ilmasuodinkotelon isompaa päätä metsastellyt.. Muita osia tuli mukavasti kaupan ohessa. Jopa kahdet ok.kuntoiset renkaat.. Paljon tullut pikkufixailua, ovien paikkailua, valot ehkä kuntoon kytkinpaneelinamiskan vaihdolla.. Laiska hän on ilman turboa, mutta niin oli kutoskoneinen vw lt::kin, yhtä vähän kilowatteja, 2.44d kone kuitenkin. Kuten siinä Ivecossa, aikansa testivoittajassa, - 79 Suomessa..
iveco-fiat daily 30.8 umpi varaosaksi. Ducato 13 lavahytillinen van, kayttis.