Turbo uunoon tulpat
Turbo uunoon tulpat
Mitähän tulppaa tohon koneeseen kannattais laittaa. Nyt on ongelmana kovilla ahdoilla 1,5bar jälkeen alkava röpötys ja välillä lyö pelit seis kokonaan. Eilen oltiin rullilla ajamassa ja saatiin vähän paremmin toimimaan kun laihennettiin seosta (oli aluksi ihan liian rikkaalla). Ajattelinki, että rupes jo toimimaan kun aamulla ajelin mutta iltapäivällä kotiin tullessa rupes taas lyömään ahdoilla kokonaan pelit seis.
Seoksista ei pitäs johtua prötääminen 12,5 AFR on seos. Tulppina on tällä hetkellä NGK:n BCPR7ET 3-kärkitulppa. Joku varmaan osais sanoa, että mitä kannattais kokeilla?
Rullilla saatiin 241hp ja 312Nm. Ja rullilla pelas paremmin kun tiellä. Ja tosiaan tielläki toimii välillä ja välillä sitte ei...
Eihän tossa vakio sytkässä nyt vaan ole mitään ahtojen rajotinta??? Siis sen lisäksi mikä on siinä imusarjan päädyssä. Siitä on tietty johdot irti...
Seoksista ei pitäs johtua prötääminen 12,5 AFR on seos. Tulppina on tällä hetkellä NGK:n BCPR7ET 3-kärkitulppa. Joku varmaan osais sanoa, että mitä kannattais kokeilla?
Rullilla saatiin 241hp ja 312Nm. Ja rullilla pelas paremmin kun tiellä. Ja tosiaan tielläki toimii välillä ja välillä sitte ei...
Eihän tossa vakio sytkässä nyt vaan ole mitään ahtojen rajotinta??? Siis sen lisäksi mikä on siinä imusarjan päädyssä. Siitä on tietty johdot irti...
Silmien välliin, silmien välliin, silmien välliin ryssää joo!
BCPR8ET ainakin pittää olla.
Mutta tuskin auttaa sun vaivoihin.
Tonne voi nakata ihan yks kärkisenkin 8 tulpan.
Lämpöarvo menee numeron mukaan, sen varmasti tiesitkin.
Vähennä karkiväliä ni tiedät onko sytkäpuoli tehoton... Hankalaa vaan nois 3-kärkisissä...
Mutta tuskin auttaa sun vaivoihin.
Tonne voi nakata ihan yks kärkisenkin 8 tulpan.
Lämpöarvo menee numeron mukaan, sen varmasti tiesitkin.
Vähennä karkiväliä ni tiedät onko sytkäpuoli tehoton... Hankalaa vaan nois 3-kärkisissä...
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
No ainaki se on lähettävä niistä tulpista, kun vaikuttais aika selkeeltä sytytysongelmalta.väisänen kirjoitti:BCPR8ET ainakin pittää olla.
Mutta tuskin auttaa sun vaivoihin.
Tonne voi nakata ihan yks kärkisenkin 8 tulpan.
Lämpöarvo menee numeron mukaan, sen varmasti tiesitkin.
Mistä tollasta BCPR8ET tulppaa löytää? Google ei ainakaa löydä tolla mitään.Ja mielellään ottaisin ihan 1-kärkisen, että sais säädettyä tosiaan sitä kärkiväliä.
Mites ne Briskit tai Densot?
Silmien välliin, silmien välliin, silmien välliin ryssää joo!
Jaa no luulis ihan heikankin löytävän tulppia.
Ma olen hakenut ihan turun ad:ltä, on Mr. Simo tuolla tuttuna varaosakonkarina töissä. Nykyisin noit on jotain aaseja.
Muistasin et meitin firman varaosatoimittajalla on edustus ND:n tulppiin. Pitänyt nuita kysellä jo moneen kertaan mutta ei tunnu löytyvän ylimääräistä aikaa...
Densot on ainakin olleet helvetin hyviä ei ole tarvinnut nuijen takia juosta +++
Ma olen hakenut ihan turun ad:ltä, on Mr. Simo tuolla tuttuna varaosakonkarina töissä. Nykyisin noit on jotain aaseja.
Muistasin et meitin firman varaosatoimittajalla on edustus ND:n tulppiin. Pitänyt nuita kysellä jo moneen kertaan mutta ei tunnu löytyvän ylimääräistä aikaa...
Densot on ainakin olleet helvetin hyviä ei ole tarvinnut nuijen takia juosta +++
BP8ES, enpä muista kärkiväliä mut lyö tulpat paikoilleen, kokeilee ja pienentää sit vaikka 0,6 ja kattoo paraniko.
toi R meinaa vaan häiriövastusta et ilman sitä pitäs sytkä riittää pidemmälle...
Jos on vielä pyörijä käytössä ni hommailee jostain vastuksettoman pyörijän.
Mut älä kysy et mistä ei voi auttaa, tuurilla löytyy kaikenmoista.
toi R meinaa vaan häiriövastusta et ilman sitä pitäs sytkä riittää pidemmälle...
Jos on vielä pyörijä käytössä ni hommailee jostain vastuksettoman pyörijän.
Mut älä kysy et mistä ei voi auttaa, tuurilla löytyy kaikenmoista.
-
- GFF
- Viestit: 1245
- Liittynyt: 09.08.2005 10:27
- Paikkakunta: Iisalmi
Kaivaa varovasti vaikka dremelillä tms. ne metallit esille molemmista päistä pyöriää ja uran keskelle ja juottaa välille piuhanpätkän, toimii.väisänen kirjoitti:Jos on vielä pyörijä käytössä ni hommailee jostain vastuksettoman pyörijän.
Mut älä kysy et mistä ei voi auttaa, tuurilla löytyy kaikenmoista.
GFF 1738
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
Joo ei tosiaan ole vielä mikään ihmeellinen laite noilla tehoilla. Mutta onhan se nyt 1,3 koneesta ihan ok. Ja vähän lisää siitä sais varmaan vielä suht pienillä muutoksilla. Kaasuläppäkin on vielä orkkis. Vääntökäyrä putoo 5000 kierroksen jälkeen tosi nopeesti ja huipputeho on 6000 kierroksella. Jos vääntökäyrää sais siirrettyä vähän korkeemmille kierroksille, niin sitte olis vähän enemmän tehoakin.
Ja sitte tähän alkuperäseen aiheeseen. Puolan johto ilmeisesti sitte kuitenki oli se lopullinen syy tohon pätkimiseen. Oli ihan hapettunu puolaa myöten ja kaiken hyvän lisäks puolan eristeestä puuttuu palanen. Löiskö läpi... Puolaa metsästelen...
Ja sitte tähän alkuperäseen aiheeseen. Puolan johto ilmeisesti sitte kuitenki oli se lopullinen syy tohon pätkimiseen. Oli ihan hapettunu puolaa myöten ja kaiken hyvän lisäks puolan eristeestä puuttuu palanen. Löiskö läpi... Puolaa metsästelen...
Silmien välliin, silmien välliin, silmien välliin ryssää joo!
Jaa a, sanompa vaan että ei taija kaasuläppä ahdistaa.
Sitten jos nenu on mitoitettu selkeesti ylemmäs ja/tai pannussa on enemmän kuutioita alkaa kaasuläppä varmasti ahdistaa.
Mut, mut, hmh, eihän se iso hommeli ole touhuta tosta vakiosta plenusta kaksosastakaan, jos silleen niikö tykkää harrastaa. Olis ainakin melekosen cool 8)
Sitten jos nenu on mitoitettu selkeesti ylemmäs ja/tai pannussa on enemmän kuutioita alkaa kaasuläppä varmasti ahdistaa.
Mut, mut, hmh, eihän se iso hommeli ole touhuta tosta vakiosta plenusta kaksosastakaan, jos silleen niikö tykkää harrastaa. Olis ainakin melekosen cool 8)
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.