Sivu 1/1

Lancia Kappa:n kytkentäkaavio

Lähetetty: 11.05.2010 12:20
Kirjoittaja MaxeXL
Tere.
Aattelin näin ekaks kysästä täältä onko kenelläkään hajua mistä löytyis vm:95 Kappan kytkentäkaaviota. 3.0 manuaalista ois kyse.

Hyyty puhaltimen moottori ja pitäis rakentaa halvempi versio sisälle.
Nyt tarvii hieman sähköistä kytkentä ohjeita.

Lähetetty: 11.05.2010 19:03
Kirjoittaja A Bart
Eikös Heikalla ollut tuota halvempaa moottoria varastossa.

http://www.heikka.fi

Mutta, puhaltimeen tulee muutama johto.
Kaksi paksumpaa, joista "käyttösähkö".
Ja muistaakseni kolme ohjausnarua, joilla valitaan nopeudet.

Itse moottorihan on hiiliharjaton kolmivaiheohjattu fettihässäkkä, ja jos halvalla tuon toimimaan infocenterin kanssa haluat, käämi se uudelleen ja vaihda se palanut fetti :roll:
No, ei se mahdoton homma ole.

Multa taitaa tuo paperiversio sähköistä löytyä tarvittaessa.

Onko autossa ilmastointi?

Lähetetty: 11.05.2010 20:02
Kirjoittaja Luigi
Löytyy jonkinlaiset skeemat hollanniksi pdf:nä. Yli 13-megainen tiedosto, joten sähköposti on pois suljettu.

Tuolta löytyy muutakin käytännön tietoa

Lähetetty: 11.05.2010 21:35
Kirjoittaja 124 AC
Lancia Kappa Service Manual: lanciakappa.extra.hu
Lancia Thesis Service Manual: lanciathesis.extra.hu

ja kolmilitraisissa on aina ilmastointi.

LE-varustellut 2.4 Suomi Kapat ovat harvoja ei ilmastoituja versioita maailmassa.
Muualla LE-versioihinkin ilmastointi myytiin, Suomessa taisi olla 10 000 markan lisä 1996..
LS versiot olivat aina ilmastoituja ja LX versioita oli suuri osa kuutoskoneisista.

Lähetetty: 11.05.2010 21:51
Kirjoittaja A Bart
Ahaa, onko tuo sivusto taas pystyssä?
Koitin katsella tuota itsekin, mutta ei onnistunut.

Ei näköjään ole, osaako joku ulkomaanelävien kieltä?

Aha, kolmelitraisessa se siis on.
Tulee mielenkiintoinen puhaltimenvaihto-operaatio :lol:

Lähetetty: 12.05.2010 10:07
Kirjoittaja MaxeXL
Kiitoksia nopeista vastauksista.

Ilmastointi joo löytyy.

A Bart, olisiko mahdollista saada paperiversiota sähköistä?
LAita vaikka s-postia niin jutellaan lisää.

Olen kyllä tietoinen että saattaa olla helpompaa hermoille ostaa Heikka:lta moottori. Purkaminen oli jo melkoinen tapahtuma itsellään.

Mahtaako kyseinen moottori toimia infocenterin kanssa?

Lähetetty: 12.05.2010 10:18
Kirjoittaja A Bart
Siis heikan moottori on alkuperäinen/vastaava.
Voit myös katsella, josko löytyy 166:sen moottoria jostain romikselta.
Sehän on sama klumppi.

Mitä osaa tuosta sähkökaaviosta tarvitset?

Eihän siinä voi olla muuta sähkövikaa, (paitsi vilkkurele katkoo, tai keskuslukituksen moottori ei toimi)

Lähetetty: 12.05.2010 11:36
Kirjoittaja MaxeXL
Moottorin sähkökaavion tarttisin.

Purin juuri puhaltimen moottorin. Nyt tarvis tietää käämien vastuksen. Sais mitattua onko ehjä.

Löytyy kaksi puhaltimen moottoria mutta molemmissa laakeri pitää ääntä.

Saisin vaihdettua piirilevyn ja diodit

Lähetetty: 12.05.2010 23:52
Kirjoittaja A Bart
Voin koittaa tuon huomenna mitata.
Mullahan oli vain yksi kenttä pimeänänä.

Moottorin (sisäistä) kytkentäkaaviota ei varmaan mistään löydy.