Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
vvieri
GFF
Viestit: 19326 Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja vvieri » 03.02.2010 13:32
Joo, nyt satuin osumaan aikaikkunaan, jolloin palvelu on pystyssä. Valuveivit selkeesti. Sauma ei tuosta suunnasta näy mutta tosiaan tuollaiset muhkumman oloiset kuten Wesu sanoikin.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
joel127
Viestit: 504 Liittynyt: 15.06.2009 19:41
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja joel127 » 03.02.2010 18:38
Eli jos hommaan vanhemman sohc koneen niin siinä voisi olla taotut veivit?. Kun pitäs hommata se 1.5 lohko ja muut roippeet
Fiat 127L 0.9 -81 Rojekti autona
peugeot 205xr 1.4i -90 EX käyttöauto
Suzuki SA310/swift 1.0, 3syl -86 harjoitus kappale
Mazda 323F 1.8GT -91 Nykyinen käyttis
vvieri
GFF
Viestit: 19326 Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja vvieri » 05.02.2010 12:07
Joo, jostain 80-luvun Regatan koneesta löytyy varmuudella. On mullakin noita kyllä nurkissa ellet muuten löydä.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
joel127
Viestit: 504 Liittynyt: 15.06.2009 19:41
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja joel127 » 07.02.2010 15:06
löytyykö siis 1.5 konetta? lohko, männät, veivit, kansi. Mitä muuta vielä tarvii.
Fiat 127L 0.9 -81 Rojekti autona
peugeot 205xr 1.4i -90 EX käyttöauto
Suzuki SA310/swift 1.0, 3syl -86 harjoitus kappale
Mazda 323F 1.8GT -91 Nykyinen käyttis
vvieri
GFF
Viestit: 19326 Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja vvieri » 08.02.2010 18:16
Olikkos sä sama heppu joka mulle soitteli?
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
joel127
Viestit: 504 Liittynyt: 15.06.2009 19:41
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja joel127 » 08.02.2010 18:33
en ollut.
Fiat 127L 0.9 -81 Rojekti autona
peugeot 205xr 1.4i -90 EX käyttöauto
Suzuki SA310/swift 1.0, 3syl -86 harjoitus kappale
Mazda 323F 1.8GT -91 Nykyinen käyttis
vvieri
GFF
Viestit: 19326 Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja vvieri » 08.02.2010 18:39
Ehdin lupailla lohkon jo sinne, mutta niitä veivejä toki olisi joita mainitsinkin...
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
joel127
Viestit: 504 Liittynyt: 15.06.2009 19:41
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja joel127 » 08.02.2010 18:49
takoveivejä? Hinta? Löytyykö muuta?
Fiat 127L 0.9 -81 Rojekti autona
peugeot 205xr 1.4i -90 EX käyttöauto
Suzuki SA310/swift 1.0, 3syl -86 harjoitus kappale
Mazda 323F 1.8GT -91 Nykyinen käyttis
Wesulius
GFF
Viestit: 5129 Liittynyt: 10.04.2003 17:17
Paikkakunta: Mynämäki mettäs.
Viesti
Kirjoittaja Wesulius » 08.02.2010 19:49
Mul olis 14 kannen pulttinen 1500 lohko jeteillä ja oikastuna , sekä 1600 kevennetty kirves kampura, vakio takoveivit pitäis löytyä ja turbokäyttöön väännetyt 1600 vakiomännät , 7,8 rutuila.
joel127
Viestit: 504 Liittynyt: 15.06.2009 19:41
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja joel127 » 09.02.2010 20:39
mistäköhän sais isommat suuttimet? 1.4 turbo unossa taitaa olla isommat, mutta ne ei sovi suoraan. Joten käykö koko imusarja, jolloin suuttimetkin sattuisi? Mistä muusta saisi.
Tuossa on 1.4 turbon suutin.
http://www.witchhunter.com/flowdatapix/b0280150702.jpg
Pitäis olla sopiva pieneen virityskäyttöön?
Asiasta toiseen, meneekö turbo unoon tarkoitetut turvakaaret seiskaan kuin helposti?. Ne on pultattavaa mallia.
Fiat 127L 0.9 -81 Rojekti autona
peugeot 205xr 1.4i -90 EX käyttöauto
Suzuki SA310/swift 1.0, 3syl -86 harjoitus kappale
Mazda 323F 1.8GT -91 Nykyinen käyttis
joel127
Viestit: 504 Liittynyt: 15.06.2009 19:41
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja joel127 » 12.02.2010 23:49
tarjottu tempran 1.6 konetta. Senhän pitäisi käydä kun siinä on 86hv vakiona, ja seiskaan saa laittaa max 90hv. Mutta sitten papereille tulisi 1581cc kone. Kannattaako hankkia?
Fiat 127L 0.9 -81 Rojekti autona
peugeot 205xr 1.4i -90 EX käyttöauto
Suzuki SA310/swift 1.0, 3syl -86 harjoitus kappale
Mazda 323F 1.8GT -91 Nykyinen käyttis
jeQQ
Viestit: 934 Liittynyt: 27.09.2008 16:21
Paikkakunta: Vihti
Viesti
Kirjoittaja jeQQ » 13.02.2010 04:13
Ei muuatko muutoskatatsaan.
väisänen
Viestit: 4898 Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres
Viesti
Kirjoittaja väisänen » 13.02.2010 08:53
joel127 kirjoitti: mistäköhän sais isommat suuttimet? 1.4 turbo unossa taitaa olla isommat, mutta ne ei sovi suoraan. Joten käykö koko imusarja, jolloin suuttimetkin sattuisi? Mistä muusta saisi.
Tuossa on 1.4 turbon suutin.
http://www.witchhunter.com/flowdatapix/b0280150702.jpg
1,4 l turbon suuttimen tuotto on jotain 190 cc.
Luonnollisestikin muidenkin sohojen monipisteimusarjat passaa uunoon.
1,4 turbon versio
http://i194.photobucket.com/albums/z28/ ... G_2845.jpg
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
joel127
Viestit: 504 Liittynyt: 15.06.2009 19:41
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja joel127 » 13.02.2010 13:10
jeQQ kirjoitti: Ei muuatko muutoskatatsaan.
Tuo tarkoittanee että kannattaa? Tuohon 86hv lisätään turbo, meneekö yli 90hv?. Kun pitää kayttää 0,3bar ahtoja.
Mites tuo kaari asia?(aiemmassa vaiheessa kysytty) Paljonkos kaarien teko maksaa jos ihan perus teräs putkesta tekee?
Fiat 127L 0.9 -81 Rojekti autona
peugeot 205xr 1.4i -90 EX käyttöauto
Suzuki SA310/swift 1.0, 3syl -86 harjoitus kappale
Mazda 323F 1.8GT -91 Nykyinen käyttis
jeQQ
Viestit: 934 Liittynyt: 27.09.2008 16:21
Paikkakunta: Vihti
Viesti
Kirjoittaja jeQQ » 14.02.2010 00:14
Jollain sorttia kuristelet sen niin, että tulee dynolappuun se 90hv. Onhan Temproissakin miedompaa mottia, 75:sta ainakin?