127 ja hintaso
127 ja hintaso
Eli otsikon mukaisesti; missähän hinnoissa noi nykyään pyörii.
hinnat ovat omasta mielestäni heittäneet häränpersettä kun aiemmin (ennen euroja siis ) katsastetun ja muutenkin ihan jees fiude irtosi suurinpiirtein 1-2k mk. Nyt tuntuu siltä että samahomma mutta valuutta on vaan euroissa.
kommenttia kiitos.
hinnat ovat omasta mielestäni heittäneet häränpersettä kun aiemmin (ennen euroja siis ) katsastetun ja muutenkin ihan jees fiude irtosi suurinpiirtein 1-2k mk. Nyt tuntuu siltä että samahomma mutta valuutta on vaan euroissa.
kommenttia kiitos.
emmie tiiä autoista hevonpersettäkään.
...suunta on oikea...
Olet tehnyt oikean huomion. Olen sitämieltä, että suunta on oikea. 127 arvostus oli jo liian alhaalla. Tää tällänen hinnannousu viittaa selvästi siihen, että autosta on tulossa harrasteauto. Eli kohta niitä entisöidään, jne. Ja se tuntuu hyvältä, paljon 127:lla ajaneen Italianauto harrastajan mielestä.
Kyllähän harmittaa, että tuli varhaisteinin innolla pistettyä atomeiksi 70-luvun puolivälin 127. Kun kulku loppui, niin kaikki muoviosat ja lasit säpäleiksi ja metallit mutkalle. Olihan se jännää rymistää kaiken maailman katukiven pätkillä muka romuauto muodottomaksi ja jättää hiekkakuopan perälle ajan hampaan hoidellessa loput. Vieläkin raato tai se mitä siitäkään enää jäljellä on makaa samassa paikassa.
Nykyään olisi silläkin pikkuautolla kiva laskea kilometrejä. Eihän sitä ymmärtänyt olla kaukonäköinen.
No onneksi on tullut tolkkua lisää, että ymmärtää jo jotain säästääkin.
Nykyään olisi silläkin pikkuautolla kiva laskea kilometrejä. Eihän sitä ymmärtänyt olla kaukonäköinen.
No onneksi on tullut tolkkua lisää, että ymmärtää jo jotain säästääkin.
goes without saying
Seiskan hinnat leimattuna pyörii siellä 400 - 500 euron tietämissä (alkaen).
Jos hyvin käy, niin voi saada halvallakin. Meikäläinen sai n. puoleen hintaan.. 8)
Stelloja saa ihan sairaan halvalla pikkuvikaisina. Harmi vaan kun ovat niin pahasti ruosteessa yleensä.
Jos hyvin käy, niin voi saada halvallakin. Meikäläinen sai n. puoleen hintaan.. 8)
Stelloja saa ihan sairaan halvalla pikkuvikaisina. Harmi vaan kun ovat niin pahasti ruosteessa yleensä.
http://www.angelfire.com/falcon/fiude
Vai rupee seiskan hinnat nousemaan No ei kai tota Pikkumustaa si viittikään palastella..............
GFF 1518 - 050 354 9376
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
Sitten muistetaan että hintapyynti on eri asia kuin arvo...
Melkein voisin vetoa lyödä, että suurin osa Suomen seiskoista
on sellaisessa kunnossa että turha ajatellakaan MR kilpiin jollei ole lotto voittaja.
Ainakin minun mielestä seiskaa tulisi juuri arvostaa alkp. kunnossa
Eikä mitään ihme kitti kasoja joissa on 100 neliötä uutta peltiä.
Melkein voisin vetoa lyödä, että suurin osa Suomen seiskoista
on sellaisessa kunnossa että turha ajatellakaan MR kilpiin jollei ole lotto voittaja.
Ainakin minun mielestä seiskaa tulisi juuri arvostaa alkp. kunnossa
Eikä mitään ihme kitti kasoja joissa on 100 neliötä uutta peltiä.
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 19.02.2004 11:08
Mitenkäs arvioisitte myynti hinnaksi 82 malliselle 127 stellalle.
Autolla on AJETTU 85000km ja auto on alkuperäisessä kunnossa.
Kori on ruosteeton lukuunottamatta takaluukkua joka on ruostunut lasin ympäristöstä mutta on korjauskuntoinen. Koria ei siis ole hitsailtu, oikea etulokasuoja on joskus maalattu muuten ilmeisesti alkuperäisessä maalissa?
Sisusta on erittäin hyväkuntoinen lukuunottamatta kattoverhoilua.
Kone on nyt sellainen mitä noilla kilometreillä voi olettaa eli toimii ja kukkuu mutta jakopää rallattaa hieman.
Autolla on AJETTU 85000km ja auto on alkuperäisessä kunnossa.
Kori on ruosteeton lukuunottamatta takaluukkua joka on ruostunut lasin ympäristöstä mutta on korjauskuntoinen. Koria ei siis ole hitsailtu, oikea etulokasuoja on joskus maalattu muuten ilmeisesti alkuperäisessä maalissa?
Sisusta on erittäin hyväkuntoinen lukuunottamatta kattoverhoilua.
Kone on nyt sellainen mitä noilla kilometreillä voi olettaa eli toimii ja kukkuu mutta jakopää rallattaa hieman.
Stellan myyntihinnan määrää tietenkin suurelta osin se, onko auto rekisterissä ja katsastettu ja onko siinä minkälainen rengastus, radio, yleinen siisteys, liikennekunto, yms. koska sinänsä Stellalla ei ole tavallaan vielä varsinaista harrastusauto-statusta vaan (lähes) ainoastaan varaosa / käyttöarvo. Lisäksi pitää huomioida se, että jos esim. joku haluaa pelkkää konetta varaosana tuosta autosta, niin kori on hänelle rasite. Niinpä pelkän hyvän pannun (irroitettuna) myymällä voisi saada jossain tapauksessa paremman hinnan kuin koko autosta. Toisaalta joku voi myös nähdä tuossa mahdollisuuden tulevaisuuden museoautoksi ja siksi haluaa sen hyvinkin ostaa - mutta harvassa tuollaiset henkilöt taitavat vielä olla, vanhempiakin kärryjä kun vielä on liikenteessä.
Jos auto ei ole rekisterissä, laittaisin hintalappuun n. 100 e
Jos auto on rekisterissä mutta ei katsastettu, lappuun 150 e
Jos auto on katsastettu ja täysin liikennekelpoinen, lappuun 250 - 500 e.
Kommentteja?
Jos auto ei ole rekisterissä, laittaisin hintalappuun n. 100 e
Jos auto on rekisterissä mutta ei katsastettu, lappuun 150 e
Jos auto on katsastettu ja täysin liikennekelpoinen, lappuun 250 - 500 e.
Kommentteja?
http://www.angelfire.com/falcon/fiude
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 19.02.2004 11:08
Kuulostaa kovin surulliselta, käsittääkseni stellat ja varsinkin hyväkuntoiset ovat todellakin kiven alla.Makulmal kirjoitti:...koska sinänsä Stellalla ei ole tavallaan vielä varsinaista harrastusauto-statusta vaan (lähes) ainoastaan varaosa / käyttöarvo....
...Toisaalta joku voi myös nähdä tuossa mahdollisuuden tulevaisuuden museoautoksi ja siksi haluaa sen hyvinkin ostaa...
Voi olla että auton arvon jo nyt näkevät ovat harvassa mutta omasta mielestäni kohtuullisen pienellä vaivalla mr-rekisteriin parin vuoden päästä saatavan auton hinta ei yksinkertaisesti voi olla 500 euroa!!??