Nesterally finland!
mihin päin urriaa? 700m lähdöstä itseJazu kirjoitti:Mie lähen...Mutta vasta Perjantaina. Urrialle tarkotus keretä, illalla Killeri.Jazu kirjoitti:Vapaat varattu koko viikonlopuksi.
Lancialla pitäs lähtee EK:ille kiertään....Luulisin...jos se kestää...jos mie lähen...mutta vapaat ois kuitenkin
Lauantain ohjelma vielä auki. Mutta En taida uskaltaa Lancialla kuiteskaan lähteä...Sekun ei vieläkään ole täysin iskussaan...
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
Olihan viikko... Väsyttää.
Oli galli ruvennut sitten metsuriksi. 50m mehtää menny mukana ja samaan paikkaan Salo ja Andersson. Salo oli harmi, kun oli n-ryhmän johdossa ja vielä oli leasing-auto. Tosin stobart Fordin, Suzukin ja Salon porukat olivat iloisia, että kukaan ei edes loukkaantunut, mikä on ihme. Gallin autosta murtui turvakaaret ja Anderssonilla petti osakseen. Salon Gulf-mitsu meni aivan läjään. Tämä siis kakaristossa lauantaina.
Hyvä kun menin Ford-Stobart-team porukoilta kysymään, että ei taida enään super-ralliin mennä, niin alkoivat nauramaan.
Letkeätä porukkaa kaikki, varsinkin loebin porukat.
Kaveri kävi hakemassa juupajoelta mölderin auton nro.32, siellä olikin sitten tarvittu ambulanssia, oli suzuki muuttunut coupe-malliseski.
Mutta kyllä se etuvetoinen CitroenC2:kin ihan tarpeeksi kiihtyy, jkl:n keskustassa kun jälkikatsastukseen saatoin. Sitä meteliä.. 8)
Oli galli ruvennut sitten metsuriksi. 50m mehtää menny mukana ja samaan paikkaan Salo ja Andersson. Salo oli harmi, kun oli n-ryhmän johdossa ja vielä oli leasing-auto. Tosin stobart Fordin, Suzukin ja Salon porukat olivat iloisia, että kukaan ei edes loukkaantunut, mikä on ihme. Gallin autosta murtui turvakaaret ja Anderssonilla petti osakseen. Salon Gulf-mitsu meni aivan läjään. Tämä siis kakaristossa lauantaina.
Hyvä kun menin Ford-Stobart-team porukoilta kysymään, että ei taida enään super-ralliin mennä, niin alkoivat nauramaan.
Letkeätä porukkaa kaikki, varsinkin loebin porukat.
Kaveri kävi hakemassa juupajoelta mölderin auton nro.32, siellä olikin sitten tarvittu ambulanssia, oli suzuki muuttunut coupe-malliseski.
Mutta kyllä se etuvetoinen CitroenC2:kin ihan tarpeeksi kiihtyy, jkl:n keskustassa kun jälkikatsastukseen saatoin. Sitä meteliä.. 8)
Minkä huollan, sen korjaan...
Tuli ekan kerran oltua maksullisessa rallissa ja pakko sanoo että kakstoista euroo alle sadan auton ohi ajamisesta oli meikäläiselle liika.
Oltiin tuolla juupajoen pätkällä ja ei ehditty edes valmistautua siihen että sieltä tulee loeb sillä ennen sitä tuli muutama ford ranger sekä kolmen nollan auto muttei nolla autoo tullut. Ja sitten jossain vaiheessa autojen tulo lakkasi , porukkaa lähti sitten pois ja järkkärit sano että tulee noin puolen tunnin tauko. Ja juomatta oli loppunut siinä vaiheessa joten mahdollista neste hukkaa peläten lähdettiin pois.
Oltiin tuolla juupajoen pätkällä ja ei ehditty edes valmistautua siihen että sieltä tulee loeb sillä ennen sitä tuli muutama ford ranger sekä kolmen nollan auto muttei nolla autoo tullut. Ja sitten jossain vaiheessa autojen tulo lakkasi , porukkaa lähti sitten pois ja järkkärit sano että tulee noin puolen tunnin tauko. Ja juomatta oli loppunut siinä vaiheessa joten mahdollista neste hukkaa peläten lähdettiin pois.
Aina oppii jotain uutta
eikös se ollut kuitenkin ihan oma auto, ja eka ralli uudella pelilläwellu kirjoitti:Salo oli harmi, kun oli n-ryhmän johdossa ja vielä oli leasing-auto
noi rangerit oli nolla autoja westrlundin Fiest ST(yhden nollan auto) kävi jo kakaristossa kolmella että eiköhän se keskeyttänyt sen jälkeen.fiat-boy kirjoitti:ei ehditty edes valmistautua siihen että sieltä tulee loeb sillä ennen sitä tuli muutama ford ranger sekä kolmen nollan auto muttei nolla autoo tullut
kyllä juupajoen maalissa sai rahoille vastinetta(oli passi) pirelli(-05) rallin "Pinomäen paikka" Villagra ja Arminen kattokerhoon, Villagran fordi syttyi vielä tuleen, ja muutama makee roikotus siinä oli myös
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
Olitkos sä siinä pyörimässä autojen ympärillä tokalla kertaa kun ajoivat? Oltiin perkule siellä risteyksessä ekalla kerralla.. Tokal kiekalla Saari veti pololla komeesti mut eipä siin muuta sit.wellu kirjoitti:Olihan viikko... Väsyttää.
Oli galli ruvennut sitten metsuriksi. 50m mehtää menny mukana ja samaan paikkaan Salo ja Andersson.
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Eka ralli sille autolle joo, mutta kyllä oli leasing-auto. Tiedän kun tulin paviljonkiin Salon porukoiden kyydissä ja siinä juteltiin. Kysyin, että eikö ole sama auto, kuin peurunka-ralleissa ja sanoivat, että ei ollut. Rupesivat purkamaan sitten heti sitä autoa ja palauttelemaan osia. Ne olisivat saaneet jotakin bonuksia gulfilta jos olisivat voittaneet.hepe75 kirjoitti:eikös se ollut kuitenkin ihan oma auto, ja eka ralli uudella pelilläwellu kirjoitti:Salo oli harmi, kun oli n-ryhmän johdossa ja vielä oli leasing-auto
Joo olin. Juuri siinä paikalla, jossa Galli, Salo ja Andersson oli jyräyttänyt. Olin siinä ihmettelemässä Stobart-Teamin poikien ja Gallin kartturin ja Salon kartturin kanssa sitä Gallin autoa ja kun ajettiin kakaristo2, niin olin siellä kurvia edeltäneen nypyn päällä olleessa risteyksessä, jonne Anderssonin auto työnnettiin.Midi^ kirjoitti:Olitkos sä siinä pyörimässä autojen ympärillä tokalla kertaa kun ajoivat? Oltiin perkule siellä risteyksessä ekalla kerralla.. Tokal kiekalla Saari veti pololla komeesti mut eipä siin muuta sit.
Minulla oli punaiset liivit, joissa luki "scrutineerin" ja lippis.
Saari tuli kovempaa kuin yksikään wrc
Minkä huollan, sen korjaan...
eiköhän se auto ollut jo suurimmalta osalta US-PARTSin maksama...tuskin Salo omiaan enää paljoa joutui laittaawellu kirjoitti:Ne olisivat saaneet jotakin bonuksia gulfilta jos olisivat voittaneet.
Saari tuli kovempaa kuin yksikään wrc
kyllä mun mielestä Laakson Jari tuli kovempaa joka paikkaan, kun Saari
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
Jeps, meinasin tulla morjenstelemaan kun aattelin et tuo on varmaan Wellu mut empä sit tullutkaan. Fiat lippis päässä olin juurikin siinä anderssonin auton kohalla sisämutkassa.wellu kirjoitti: kun ajettiin kakaristo2, niin olin siellä kurvia edeltäneen nypyn päällä olleessa risteyksessä, jonne Anderssonin auto työnnettiin.
Minulla oli punaiset liivit, joissa luki "scrutineerin" ja lippis.:
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
No voi sun perse, senkun olisit tullut.Midi^ kirjoitti:Jeps, meinasin tulla morjenstelemaan kun aattelin et tuo on varmaan Wellu mut empä sit tullutkaan. Fiat lippis päässä olin juurikin siinä anderssonin auton kohalla sisämutkassa.wellu kirjoitti: kun ajettiin kakaristo2, niin olin siellä kurvia edeltäneen nypyn päällä olleessa risteyksessä, jonne Anderssonin auto työnnettiin.
Minulla oli punaiset liivit, joissa luki "scrutineerin" ja lippis.:
Me työntekijät ei saatu pitää muuta lippistä, kuin "neste-oil-rally 2008", muutenhan olisi minullakin ollut "Fiat"-lätsä päässä. 8)
Minkä huollan, sen korjaan...
quote]
mihin päin urriaa? 700m lähdöstä itse[/quote]
No en sitten kerennyt Urrian pikikselle.Killerille perjantaina juuri ja juuri.
Lauantaina tulikin sitten kierrettyä senkin edestä:
Surkee,Kaipolanvuori,Leustu,Väärinmaja
Sunnuntaina vielä ennen kotiin lähtöä Ruuhimäki.
Nyt odotellaan Vaakuna-Rallia,sinne varmaan joutuukin sitten töihin.
mihin päin urriaa? 700m lähdöstä itse[/quote]
No en sitten kerennyt Urrian pikikselle.Killerille perjantaina juuri ja juuri.
Lauantaina tulikin sitten kierrettyä senkin edestä:
Surkee,Kaipolanvuori,Leustu,Väärinmaja
Sunnuntaina vielä ennen kotiin lähtöä Ruuhimäki.
Nyt odotellaan Vaakuna-Rallia,sinne varmaan joutuukin sitten töihin.
Lancia Delta HF Integrale 8v -88