Nesterally finland!

GFF-tapahtumia ja paikalliskahvitteluita. Muiden kerhojen tapahtumien ilmoitukset ilman ennakkoon kysyttyä lupaa on kielletty.
Avatar
Midi^
GFF
Viestit: 1744
Liittynyt: 17.07.2003 14:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

Hjoou, alfa otettu ajoon tänään ja pikkuhiljaa otetaan suunta kohti jyväskylää, helsingin kautta tosin. Pitää hakea kaveri formula testeistä. :wink:
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Avatar
hepe75
Viestit: 1722
Liittynyt: 15.05.2003 18:04
Paikkakunta: Kuikka

Viesti Kirjoittaja hepe75 »

Jazu kirjoitti:
Jazu kirjoitti:Vapaat varattu koko viikonlopuksi.
Lancialla pitäs lähtee EK:ille kiertään....Luulisin...jos se kestää...jos mie lähen...mutta vapaat ois kuitenkin :lol:
Mie lähen...Mutta vasta Perjantaina. Urrialle tarkotus keretä, illalla Killeri.
Lauantain ohjelma vielä auki. Mutta :oops: En taida uskaltaa Lancialla kuiteskaan lähteä...Sekun ei vieläkään ole täysin iskussaan... :evil:
mihin päin urriaa? 700m lähdöstä itse
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
Avatar
wellu
Viestit: 6167
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja wellu »

Olihan viikko... Väsyttää. :lol:
Oli galli ruvennut sitten metsuriksi. 50m mehtää menny mukana ja samaan paikkaan Salo ja Andersson. Salo oli harmi, kun oli n-ryhmän johdossa ja vielä oli leasing-auto. :( Tosin stobart Fordin, Suzukin ja Salon porukat olivat iloisia, että kukaan ei edes loukkaantunut, mikä on ihme. Gallin autosta murtui turvakaaret ja Anderssonilla petti osakseen. Salon Gulf-mitsu meni aivan läjään. Tämä siis kakaristossa lauantaina.
Hyvä kun menin Ford-Stobart-team porukoilta kysymään, että ei taida enään super-ralliin mennä, niin alkoivat nauramaan. :lol:
Letkeätä porukkaa kaikki, varsinkin loebin porukat. :lol:

Kaveri kävi hakemassa juupajoelta mölderin auton nro.32, siellä olikin sitten tarvittu ambulanssia, oli suzuki muuttunut coupe-malliseski.

Mutta kyllä se etuvetoinen CitroenC2:kin ihan tarpeeksi kiihtyy, jkl:n keskustassa kun jälkikatsastukseen saatoin. Sitä meteliä.. 8)
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
fiat-boy
Viestit: 992
Liittynyt: 08.06.2005 17:05

Viesti Kirjoittaja fiat-boy »

Tuli ekan kerran oltua maksullisessa rallissa ja pakko sanoo että kakstoista euroo alle sadan auton ohi ajamisesta oli meikäläiselle liika.
Oltiin tuolla juupajoen pätkällä ja ei ehditty edes valmistautua siihen että sieltä tulee loeb sillä ennen sitä tuli muutama ford ranger sekä kolmen nollan auto muttei nolla autoo tullut. Ja sitten jossain vaiheessa autojen tulo lakkasi , porukkaa lähti sitten pois ja järkkärit sano että tulee noin puolen tunnin tauko. Ja juomatta oli loppunut siinä vaiheessa joten mahdollista neste hukkaa peläten lähdettiin pois.
Aina oppii jotain uutta
Avatar
hepe75
Viestit: 1722
Liittynyt: 15.05.2003 18:04
Paikkakunta: Kuikka

Viesti Kirjoittaja hepe75 »

wellu kirjoitti:Salo oli harmi, kun oli n-ryhmän johdossa ja vielä oli leasing-auto
eikös se ollut kuitenkin ihan oma auto, ja eka ralli uudella pelillä :roll:
fiat-boy kirjoitti:ei ehditty edes valmistautua siihen että sieltä tulee loeb sillä ennen sitä tuli muutama ford ranger sekä kolmen nollan auto muttei nolla autoo tullut
noi rangerit oli nolla autoja :lol: westrlundin Fiest ST(yhden nollan auto) kävi jo kakaristossa kolmella että eiköhän se keskeyttänyt sen jälkeen.

kyllä juupajoen maalissa sai rahoille vastinetta(oli passi) pirelli(-05) rallin "Pinomäen paikka" Villagra ja Arminen kattokerhoon, Villagran fordi syttyi vielä tuleen, ja muutama makee roikotus siinä oli myös
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
Avatar
Midi^
GFF
Viestit: 1744
Liittynyt: 17.07.2003 14:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

wellu kirjoitti:Olihan viikko... Väsyttää. :lol:
Oli galli ruvennut sitten metsuriksi. 50m mehtää menny mukana ja samaan paikkaan Salo ja Andersson.
Olitkos sä siinä pyörimässä autojen ympärillä tokalla kertaa kun ajoivat? Oltiin perkule siellä risteyksessä ekalla kerralla.. Tokal kiekalla Saari veti pololla komeesti mut eipä siin muuta sit.
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Avatar
wellu
Viestit: 6167
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja wellu »

hepe75 kirjoitti:
wellu kirjoitti:Salo oli harmi, kun oli n-ryhmän johdossa ja vielä oli leasing-auto
eikös se ollut kuitenkin ihan oma auto, ja eka ralli uudella pelillä :roll:
Eka ralli sille autolle joo, mutta kyllä oli leasing-auto. Tiedän kun tulin paviljonkiin Salon porukoiden kyydissä ja siinä juteltiin. Kysyin, että eikö ole sama auto, kuin peurunka-ralleissa ja sanoivat, että ei ollut. Rupesivat purkamaan sitten heti sitä autoa ja palauttelemaan osia. Ne olisivat saaneet jotakin bonuksia gulfilta jos olisivat voittaneet.
Midi^ kirjoitti:Olitkos sä siinä pyörimässä autojen ympärillä tokalla kertaa kun ajoivat? Oltiin perkule siellä risteyksessä ekalla kerralla.. Tokal kiekalla Saari veti pololla komeesti mut eipä siin muuta sit.
Joo olin. Juuri siinä paikalla, jossa Galli, Salo ja Andersson oli jyräyttänyt. Olin siinä ihmettelemässä Stobart-Teamin poikien ja Gallin kartturin ja Salon kartturin kanssa sitä Gallin autoa ja kun ajettiin kakaristo2, niin olin siellä kurvia edeltäneen nypyn päällä olleessa risteyksessä, jonne Anderssonin auto työnnettiin.
Minulla oli punaiset liivit, joissa luki "scrutineerin" ja lippis.
Saari tuli kovempaa kuin yksikään wrc :lol:
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
hepe75
Viestit: 1722
Liittynyt: 15.05.2003 18:04
Paikkakunta: Kuikka

Viesti Kirjoittaja hepe75 »

wellu kirjoitti:Ne olisivat saaneet jotakin bonuksia gulfilta jos olisivat voittaneet.
Saari tuli kovempaa kuin yksikään wrc :lol:
eiköhän se auto ollut jo suurimmalta osalta US-PARTSin maksama...tuskin Salo omiaan enää paljoa joutui laittaa

kyllä mun mielestä Laakson Jari tuli kovempaa joka paikkaan, kun Saari
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
Avatar
Midi^
GFF
Viestit: 1744
Liittynyt: 17.07.2003 14:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

wellu kirjoitti: kun ajettiin kakaristo2, niin olin siellä kurvia edeltäneen nypyn päällä olleessa risteyksessä, jonne Anderssonin auto työnnettiin.
Minulla oli punaiset liivit, joissa luki "scrutineerin" ja lippis.:
Jeps, meinasin tulla morjenstelemaan kun aattelin et tuo on varmaan Wellu mut empä sit tullutkaan. Fiat lippis päässä olin juurikin siinä anderssonin auton kohalla sisämutkassa.
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Avatar
wellu
Viestit: 6167
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja wellu »

Midi^ kirjoitti:
wellu kirjoitti: kun ajettiin kakaristo2, niin olin siellä kurvia edeltäneen nypyn päällä olleessa risteyksessä, jonne Anderssonin auto työnnettiin.
Minulla oli punaiset liivit, joissa luki "scrutineerin" ja lippis.:
Jeps, meinasin tulla morjenstelemaan kun aattelin et tuo on varmaan Wellu mut empä sit tullutkaan. Fiat lippis päässä olin juurikin siinä anderssonin auton kohalla sisämutkassa.
No voi sun perse, senkun olisit tullut. :P
Me työntekijät ei saatu pitää muuta lippistä, kuin "neste-oil-rally 2008", muutenhan olisi minullakin ollut "Fiat"-lätsä päässä. 8)
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
Jazu
Viestit: 123
Liittynyt: 21.03.2008 13:49
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Jazu »

quote]
mihin päin urriaa? 700m lähdöstä itse[/quote]

No en sitten kerennyt Urrian pikikselle.Killerille perjantaina juuri ja juuri.
Lauantaina tulikin sitten kierrettyä senkin edestä:
Surkee,Kaipolanvuori,Leustu,Väärinmaja
Sunnuntaina vielä ennen kotiin lähtöä Ruuhimäki.
Nyt odotellaan Vaakuna-Rallia,sinne varmaan joutuukin sitten töihin.
Lancia Delta HF Integrale 8v -88
Avatar
wellu
Viestit: 6167
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja wellu »

Minun pitäisi mennä töihin SM:ään uuteenkaupunkiin kuun lopulla. :)
Minkä huollan, sen korjaan...
Vastaa Viestiin