Heheh, eipä kasipätkien kohdalla ole taidettu koskaan tapahtumissa kauheasti tehdä eroa Seattien ja Fiudejen välillä. Eikä jäsenyys taida edellyttää minkään ajoneuvon omistamista.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Jari
Lancia Beta Montecarlo r.4 Historic I -76 (kesk.)
Lancia Delta HF Integrale 16V -90
Fiat Ducato eiku Peugeot Boxer II 2,8 -02
Ford F150 4x4 -91, hah ei enää
juha66 kirjoitti:Ilman muuta liity GFF:ään! Tuo malli oli vielä tekniikalta 1:1 FIAT 850:nen.
No vähän hävettää kun on tuo perämerkkikin.... "Seat 850 Especial" Kansi sentään on tällä hetkellä aitoa Fiattia
GFF jäseneksi pääsy ei edellytä ajoneuvon omistamista. Fiatin lisäksi tapahtumien tuoksinaan hyväksytään kaikki muutkin italialaismerkit Ferrarista Vespaan sekä niiden lisäksi lisenssi merkit, kuten Lada, Neckar tahi Seat. Lisenssituotemerkeiltä Fiat-pohjaiset ajolaitteet, eli vaikkapa Seatilta ensimmäisen polven Ibizaan asti. Vanhemmassa kalustossa hyväksyn myös malleja, jotka eivät ihan suoraan Fiat peruisia olisikaan. Esimerkkinä Simca 1100 jossa näkisin vielä hippusen hengellistä yhteneväisyyttä Fiiuun.
Jouni Kiuru
Gruppo Fiat Finlandia ry
040-7779575
Nastola
jouni.kiuru(kissanhäntä)gruppofiatfinlandia.fi
aloitteleva Fiat-ropaaja vaikka tittelit, onneksi,
poistettiinkin
jkiuru kirjoitti: Esimerkkinä Simca 1100 jossa näkisin vielä hippusen hengellistä yhteneväisyyttä Fiiuun.
Eikös Horizonissakin ole 98-pulttijako? Niistä ei taida tykätä kukaan, ei taida olla minkäänlaista kerhotoimintaakaan... Tänään näin hyvin pitkästä aikaa yhden liikenteessä, ovat hävinneet aika huolella.
Äläs nyt, ukilla on uutena -82 ostettu ISO talbot 1510
Välillä on peltiä vaihdettu ja kytkin kerran vuodessa, saa nähdä pitääkö se maalata kokonaan kesän aikana. Mutta ei ole montaa kertaa tielle jättänyt