131 Abarth replica 20vt projekti
- jeffgordon
- Viestit: 231
- Liittynyt: 22.08.2003 02:31
- Paikkakunta: Kannus
131 Abarth replica 20vt projekti
Kerrotaas vähän tämänkin kuulumisia välillä; http://fiatforum.fi/viewtopic.php?t=597 ... sc&start=0
Peltiremontti aloitettiin elokuussa ´06 ja rupee oleen nyt loppusuoralla, kimppatallista lähtemisen takia on motivaatio ollut pakko saada paussin jälkeen päälle. Tämän kuun loppuun mennessä pitäis löytää jostain opiskelu vuodeksi hyvä säilytyspaikka. Tänään ruuvasin etuakselin paikalleen ja huomenna perä, sitten sen saiskin tipauttaa hengareilta alas. Harmittaa nyt kun ei kerkee tehdä pohjaa ihan valmiiks asti, tarkoitus oli rapata aivan kaikki massat pois ja vetää ruosteenesto pohjamaalin päälle joku kiveniskuja kestävä valkoinen pintaväri ilman massaa, nyt tuo jää myöhempään vaiheeseen. Myöskin hiekkapelti ja rintapellin ylänurkat pitää vielä tehdä seuraavassa elämässä.
Tekniikasta sen verran, että 3/4 Garretti on vaihdettu valuuttaan rahapulassa, ja ajattelin että se toimisi motivaattorina kun uutta tekniikkaa ruvetaan suunnitelemaan, päivittäis sitten kerrasta kunnolliseen. Kun nuo tehohaaveetkin on tässä ajan myötä kasvaneet, mamman kauppakassiinkin (Kadett D farmari) piti tehdä 16v. turbo pata, niin eihän mun harrastepelissä voi ainakaan vähempää voimaa olla!
Jeesjees, väsyneen miehen jorinoita, perässä pari kuvaa jotka paljastaa varmasti paljon enempi kuin nuo yläpuolen höpötykset;
Peltiremontti aloitettiin elokuussa ´06 ja rupee oleen nyt loppusuoralla, kimppatallista lähtemisen takia on motivaatio ollut pakko saada paussin jälkeen päälle. Tämän kuun loppuun mennessä pitäis löytää jostain opiskelu vuodeksi hyvä säilytyspaikka. Tänään ruuvasin etuakselin paikalleen ja huomenna perä, sitten sen saiskin tipauttaa hengareilta alas. Harmittaa nyt kun ei kerkee tehdä pohjaa ihan valmiiks asti, tarkoitus oli rapata aivan kaikki massat pois ja vetää ruosteenesto pohjamaalin päälle joku kiveniskuja kestävä valkoinen pintaväri ilman massaa, nyt tuo jää myöhempään vaiheeseen. Myöskin hiekkapelti ja rintapellin ylänurkat pitää vielä tehdä seuraavassa elämässä.
Tekniikasta sen verran, että 3/4 Garretti on vaihdettu valuuttaan rahapulassa, ja ajattelin että se toimisi motivaattorina kun uutta tekniikkaa ruvetaan suunnitelemaan, päivittäis sitten kerrasta kunnolliseen. Kun nuo tehohaaveetkin on tässä ajan myötä kasvaneet, mamman kauppakassiinkin (Kadett D farmari) piti tehdä 16v. turbo pata, niin eihän mun harrastepelissä voi ainakaan vähempää voimaa olla!
Jeesjees, väsyneen miehen jorinoita, perässä pari kuvaa jotka paljastaa varmasti paljon enempi kuin nuo yläpuolen höpötykset;
Viimeksi muokannut jeffgordon, 06.11.2009 14:55. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
- jeffgordon
- Viestit: 231
- Liittynyt: 22.08.2003 02:31
- Paikkakunta: Kannus
Sainpas tosiaan vielä jatkoaikaa tallilla tämän viikon, niin kerkesi vetämään myös tuon pintamaalin pohjaan! Näyttää tältä;
Huomaa myös pakoputki tunneli, johon mahtuu ~3" putki melkeempä piiloon asti
Huomaa myös pakoputki tunneli, johon mahtuu ~3" putki melkeempä piiloon asti
Viimeksi muokannut jeffgordon, 04.06.2009 06:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fiat 131 -76 20vt Abarth replica projekti
Subaru Impreza STI -05
Opel Kadett D Caravan 5d -84 2.0 16v Turbo
Opel Kadett D Caravan 3d -82 2.0 16v
Subaru Impreza STI -05
Opel Kadett D Caravan 5d -84 2.0 16v Turbo
Opel Kadett D Caravan 3d -82 2.0 16v
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
Ääh, rööri kuuluu tulla suoraan turbolta kylkipellistä ulos Ei kyllä, mirkussa tuo oiva ratkaisu.eaton/holset power kirjoitti:rööri tunnelista pojot kotio
Tuossakin kivasti tehty tilaa pakarille http://hevosvoima2.welcomnet.fi/index.php?page=bmw-m3
Sorry OT
Fiat Uno Turbo i.e -88
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
- jeffgordon
- Viestit: 231
- Liittynyt: 22.08.2003 02:31
- Paikkakunta: Kannus
Hellou taas tämän tiimoilta!
Opiskelut on opiskeltu, ja samaan talliin päästy takasin & Mirkku säilöstä. Alkuperäiset sleeperi haaveet on nyt sitten haudattu, pari jotain sen suuntaista autoa on jo, joten niistäkin menee pian maku. Pitkäaikasen haaveen toteutus tästä on nyt tulossa, Abarth replica! Hommattuna täyd. kuitu korisarja Puolasta, kirkkaat Abarthin etuvilkut, 17x8" BBS RS vanteet ja jotain pientä muuta. Paljon vielä hankittavaa, esim. Volvon 1030 tai 1031 lukollinen perä haussa, alusta kynätolpilla yms. Moottori/ laatikko suunnitelmia on jo, mutta kerrotaan myöhemmin jos toteutuu, sen verta erikoiset visiot.. TC:n romppeita ois about viiteen mottiin, mutta haluais jotain muuta.. Mites toi sileekylkinen loota kestää tehoo/ vääntöö, niitäkin ois useempi?
Pari huonohkoa fotoa keulan osien pikasesta mallauksesta/ vanteiden sovittelusta ja mittailusta;
Vanteisiin tulee leveemmät huulet, eteen ehkä 2" lisää ja taakse 3" tai 3,5". Ja ehkä mahdollisesti keskiöt kultaseks, ei tierä vielä varmaks. 11,5" vanne mahtuis vielä pyörimään eessä suht nätisti kynätolppien kans. Kuvissa vanne tuotu niin ulos kuin mahtuis vielä olemaan, navan ja vanteen keskiön välissä 3,5" ilmaa
Opiskelut on opiskeltu, ja samaan talliin päästy takasin & Mirkku säilöstä. Alkuperäiset sleeperi haaveet on nyt sitten haudattu, pari jotain sen suuntaista autoa on jo, joten niistäkin menee pian maku. Pitkäaikasen haaveen toteutus tästä on nyt tulossa, Abarth replica! Hommattuna täyd. kuitu korisarja Puolasta, kirkkaat Abarthin etuvilkut, 17x8" BBS RS vanteet ja jotain pientä muuta. Paljon vielä hankittavaa, esim. Volvon 1030 tai 1031 lukollinen perä haussa, alusta kynätolpilla yms. Moottori/ laatikko suunnitelmia on jo, mutta kerrotaan myöhemmin jos toteutuu, sen verta erikoiset visiot.. TC:n romppeita ois about viiteen mottiin, mutta haluais jotain muuta.. Mites toi sileekylkinen loota kestää tehoo/ vääntöö, niitäkin ois useempi?
Pari huonohkoa fotoa keulan osien pikasesta mallauksesta/ vanteiden sovittelusta ja mittailusta;
Vanteisiin tulee leveemmät huulet, eteen ehkä 2" lisää ja taakse 3" tai 3,5". Ja ehkä mahdollisesti keskiöt kultaseks, ei tierä vielä varmaks. 11,5" vanne mahtuis vielä pyörimään eessä suht nätisti kynätolppien kans. Kuvissa vanne tuotu niin ulos kuin mahtuis vielä olemaan, navan ja vanteen keskiön välissä 3,5" ilmaa
Fiat 131 -76 20vt Abarth replica projekti
Subaru Impreza STI -05
Opel Kadett D Caravan 5d -84 2.0 16v Turbo
Opel Kadett D Caravan 3d -82 2.0 16v
Subaru Impreza STI -05
Opel Kadett D Caravan 5d -84 2.0 16v Turbo
Opel Kadett D Caravan 3d -82 2.0 16v
Mites kun käännät renkaat tappiin? En mä kyllä noin isoja laittaisi eteen, ehkä mieluummin 8 tai 9". Mulla supermirkussa meinaa ottaa renkaat (185-55-15 vanne 7" et35) kiinni runkopalkkiin käännettäessä vaikka vakiot etutolpat käytössä. Vanhakorisessa mirkussa ei kyllä ole niitä vahvikepalkkeja tuolla etupäässä.jeffgordon kirjoitti:11,5" vanne mahtuis vielä pyörimään eessä suht nätisti kynätolppien kans. Kuvissa vanne tuotu niin ulos kuin mahtuis vielä olemaan, navan ja vanteen keskiön välissä 3,5" ilmaa
128
X1/9
132 GLS
85 Regata
131 Racing
128 Special
131 16v Turbo
131 Midragfiori
vode131.kuvat.fi
X1/9
132 GLS
85 Regata
131 Racing
128 Special
131 16v Turbo
131 Midragfiori
vode131.kuvat.fi
- jeffgordon
- Viestit: 231
- Liittynyt: 22.08.2003 02:31
- Paikkakunta: Kannus
Joo tuo pitää vielä testata sovitus spacereilla, vanteet on kuitenkin ET40 joten ilman paloja ne ei mahdu edes oleen. Mutta vaikka laittas tuumaset palikat, silti saa laittaa sen 2" leveemmät kehät, muuten jää sisälle. Ja makujakinhan on monenlaisia, minä tykkäisin että vanne/rengas ei kauhean sisälle jäis + että ois huulta
Fiat 131 -76 20vt Abarth replica projekti
Subaru Impreza STI -05
Opel Kadett D Caravan 5d -84 2.0 16v Turbo
Opel Kadett D Caravan 3d -82 2.0 16v
Subaru Impreza STI -05
Opel Kadett D Caravan 5d -84 2.0 16v Turbo
Opel Kadett D Caravan 3d -82 2.0 16v
- jeffgordon
- Viestit: 231
- Liittynyt: 22.08.2003 02:31
- Paikkakunta: Kannus
Juu toki, ei koristeeks oo tulossa Kaverilla oli cabrio bimmeri, jota ei pystynyt kääntämään kuin isolla säteellä, sai aina katsoa mihin auton laitto parkkiin että pääsi poiskin, ei sellasta kuitenkaan kiitosVode131 kirjoitti:Kyllä mäkin tykkään ulospäin tulevista mutta sais silti olla ajettavat.
Fiat 131 -76 20vt Abarth replica projekti
Subaru Impreza STI -05
Opel Kadett D Caravan 5d -84 2.0 16v Turbo
Opel Kadett D Caravan 3d -82 2.0 16v
Subaru Impreza STI -05
Opel Kadett D Caravan 5d -84 2.0 16v Turbo
Opel Kadett D Caravan 3d -82 2.0 16v
Moro.
hienosti näkyy mirkkuun sopivan BBS.n vanteet.
miten nuo puolan miehen tekemät kuituosat istuvat paikalleen.
hienosti näkyy mirkkuun sopivan BBS.n vanteet.
miten nuo puolan miehen tekemät kuituosat istuvat paikalleen.
Fiat X1/9 -81
Fiat X1/9 -80
Fiat Ducato Adriatik 2,8 -05
Volvo S60 2,4D -02
ex Fiat 131 abarth replika
ex Fiat Dethleffs 2,5 TDI -97
ex Arctic Cat ZR 500 -98
ex Fiat 600 SL-74
ex Fiat 850 Special -69
ex Volvo S80-00
ex Peugeot 205 T16 RWD
ex Fiat 850-75
Fiat X1/9 -80
Fiat Ducato Adriatik 2,8 -05
Volvo S60 2,4D -02
ex Fiat 131 abarth replika
ex Fiat Dethleffs 2,5 TDI -97
ex Arctic Cat ZR 500 -98
ex Fiat 600 SL-74
ex Fiat 850 Special -69
ex Volvo S80-00
ex Peugeot 205 T16 RWD
ex Fiat 850-75