fiat 127

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Tuo haku toimii siten että tuolla hakusanalla se hakee viestejä joissa esiintyy sanat '127' ja 'kone'. Sitä tuo AND siinä välissä tarkoittaa. Noissa vanhemmissa jutuissa on muunmuassa Unon SOHC koneen sovittelua.

Tuossa alla pari löytynyttä linkkiä, noita on vielä paljon lisää..
http://fiatforum.fi/viewtopic.php?t=873 ... t=127+kone
http://fiatforum.fi/viewtopic.php?t=742 ... t=127+kone
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
JTP
Viestit: 309
Liittynyt: 02.10.2003 11:20

Turbo

Viesti Kirjoittaja JTP »

Sama peruskone löytyy ahdettuna Lancia Y10 Turbosta. Eli käy aika helposti seiskaankin. Luvat voikin olla eri juttu.
JTP
Viestit: 309
Liittynyt: 02.10.2003 11:20

50 hp vs 70

Viesti Kirjoittaja JTP »

1050 Stradan imuventtiili on pienempi kuin Sportissa eli 70 hp-versiossa. Pako sama. teholisäys on lähinnä kanavien, nokan ja kaasarin muutoksilla aikaansaatu. Sportin kanavat on huomattavasti isommat. 1300 Sportin venttiilit samat kuin 1050 Sportin. Itse asiassa lisäkuutiot 1300seen on tehty vain iskua pidentämällä, männätkin on samat. Eli kone on selvästi vääntävämpi. Mutta ei kyllä sitten kierrä samalla lailla kuin 1050. Virtasen Maurin tekemällä nokalla kierroksia löytyy yli 10000...siis 1050 Sportista A-ryhmän vermeillä.
Vastaa Viestiin