Lancia bongauksia

Yleistä keskustelua Lancioista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
MultiplaJTDmies
GFF
Viestit: 1492
Liittynyt: 22.01.2010 12:05
Paikkakunta: Päijät-Hämeestä pohjoiseen tai nykyään jo pääasiassa Päijät-Hämeessä

Re: Lancia bongauksia

Viesti Kirjoittaja MultiplaJTDmies »

Thesis huristeli toissapäivänä vastaan hieman Vesivehmaan risteyksen jälkeen Lahteen päin vanhalla nelostiellä. Huiskuttelin Y-kympistä, en tiedä, huomattiinko, kun jonossa tilanne meni aika nopsaan ohi...
50 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Zastava 1100:n, Ritmon, Tipo(je)n ja Punto(je)n kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin, Musaan sekä uuteen Ypsiloniin!
MultiplaJTDmies
GFF
Viestit: 1492
Liittynyt: 22.01.2010 12:05
Paikkakunta: Päijät-Hämeestä pohjoiseen tai nykyään jo pääasiassa Päijät-Hämeessä

Re: Lancia bongauksia

Viesti Kirjoittaja MultiplaJTDmies »

Kakkossarjan Ypsilon omistajineen yhytetty Juhannusaattona Vääksyssä; muutama sana ehdittiin vaihtaakin. Talossa kuulemma myös Doblo, joten vahvasti italopainotteinen "omistajuuseetos"
50 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Zastava 1100:n, Ritmon, Tipo(je)n ja Punto(je)n kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin, Musaan sekä uuteen Ypsiloniin!
Avatar
124 AC
Viestit: 577
Liittynyt: 07.01.2003 15:42
Paikkakunta: Kauttua

Re: Lancia bongauksia

Viesti Kirjoittaja 124 AC »

Vihreän kappan perä Lidlin mainoksessa jossa ollaan 2002 vuodessa..
Fiat 124 AC 2.0 TC 1967
ex. Lancia Kappa V6 SW Softronic 1999
Lancia Thesis V6 Emblema 2002
Lancia Kappa JTD 1999 Berlina
Maserati 222 SE 2.8 Bii-turbo 1990
ex. Alfa-Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic 2008
Fiat Bravo Sport 2008
Jaguar XJ8 4.2 2004
JLaines
GFF
Viestit: 611
Liittynyt: 14.02.2010 12:38
Paikkakunta: Saarijärvi

Re: Lancia bongauksia

Viesti Kirjoittaja JLaines »

Saarijärvellä bongattu pariin otteeseen musta Delta III ja viininpunainen Musa.
Fiat 127 Pikkumusta 1050 -81
Fiat Uno 1,0 -91
Honda CBF 600 S -08 made in Italy
A Bart
Viestit: 958
Liittynyt: 17.12.2006 15:45
Paikkakunta: Pori

Re: Lancia bongauksia

Viesti Kirjoittaja A Bart »

Niin yllättävää, kuin se onkin 2006 (noin) ypsilon tuli muina autoina vastaan Tiilimäellä eilen.
Metallihohto punainen, joten luojan kiitos ei myynnissä :)
Ja siis tämä ei ollut oma lancia.
Avatar
Aero
Viestit: 444
Liittynyt: 24.02.2016 23:16
Paikkakunta: Janakkala
Viesti:

Re: Lancia bongauksia

Viesti Kirjoittaja Aero »

Hyvinkäällä, kerrostalon parkkikselta osui ohiajaessa silmään harmaa Lybra. Ei noita ihan päivittäin verkkokalvolle piirry.
Vahvasti eurooppalaisperustaisen käyttö- ja harrastekaluston moottorileluharrastaja.

Alfa Romeo 159 V6 Q4 Berlina *2 // Ferrari 348TB // Jaguar XF // TVR 350i DHC // Triumph Daytona 955i // Fiat 580 DT
Avatar
wellu
Viestit: 6568
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Lancia bongauksia

Viesti Kirjoittaja wellu »

Suolahdessa pörrää Lancia Kappa aika taajaan.
Minkä huollan, sen korjaan...
Stefa
GFF
Viestit: 2788
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Lancia bongauksia

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Kuva
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Vastaa Viestiin