Nyt kun pakkaset lauhtuvat, pehmenee iskaritkin entiselleen. Jos ei ole rikki, älä vaihda.

Tipoon sentään maksaa yksi jousi jotain 400€, että lienee siinä kohtaa Fiat rahastamassa, kun ensin möi halavalla hyvvee.

Kuullostaa ihan mun 1700i Farkku Takaveto Ladalta (tosin mulla ei ole Ladassa lukkoperää, mutta jostain syystä suttaa aika usein molemmilla takapyörillä
Yksillä jaaratapäivillä tuossa muutama viikko sitten joku mulle kehui, että taitaa olla tuoreet renkaat Oooodin alla ja muistelin niiden olleen uudet kun tulivat mulle GTA:n mukana. Piti oikein käydä renkaan kyljestä tarkastamassa, Hakkapeliitta viitoset paistoleimalla 3907
Oliko se ruuvi vielä keskellä mittaristoa? Jotenkin tuollainen muistikuva.stella kirjoitti: ↑02.03.2024 21:51 Tuli tänään vaihdettua Ladaan mittaristoon....ajovalojen merkkivalon polttimo, sekä yksi mittariston valaistuksen polttimo....Huvitti, kun mittaristoa aloin irroittamaan, niin se on alunperin vaan yhdellä ruuvilla kiinni![]()
.....Ja toinen mikä tuli minulle ns:yllätyksenä, niin Ladan mittaristossa on trippimittarillekin oma vaijerinsa...Kyseessä 2104 Farmari Takaveto Lada vuosimallia 1997, ja moottori on 1700i.