Kuka ne ostaa?
Patonkia imusarjaan topikki
Re: Patonkia imusarjaan topikki
Jaa a, kai se kysyttyä on kerta kallistakin. Ei mitään hajua...
"Owning an Alfa Romeo is kinda like having a two year old child... Really annoying most of the time, but you'd kill anyone that tried to take it away."
Juu ei mitään hajua kuka yksityinen tarttis tollasta öljymäärää. Lähetin lähettäjälle kyselyä nyt kuitenkin.
Fiat stilo multiwagon 1.9 jtd actual120
Olen tilannut ihan oikein ja he ovat lähettäneen minulle 12litraa mobilin atf öljyä.
Onha tuo voinu vaihtua vaikka terminaalilla jos on laput liimattu kolliin väärin tms. Mut sille on tullu lähes 2 500e virhe joka noi mulle toimittanut.
Nyt sais vaihdeöljyt halvalla johki sorviin tms koneeseen.

Johan on ollut aikamoinen virhe. Eihän ne sitä ois voinu selvittää, jos et ois ilmotellu mitään.

Parempi kysyä ettei syytetä petoksesta.
Olen joutunut turvautumaan kunnalliseen terveyden"huoltoon" uniapnean ja muun ongelman takia. Surkeaa. Lääkkeen vaihdosta lääkäri sanoi soittavansa viikon päästä. Väärin kirjatun puhelinnumeron takia ei saanut yhteyttä. Ilmoitin spostilla oikean numeron. Ei soittoa. Varasin soittoajan. Ei soittoa. Vielä kerta, katsotaan miten käy.
Unitutkimuksen jälkeen, jossa CPAP-hoito todettu tarpeelliseksi piti tehdä netissä liirumlaarumkysely jotta hoito jatkuisi. Sitten ei mitään. Jokin Maisa-portaali on. Kysyin sieltä mikä on hoitoni tilanne. Kun laitoin kysymyslomakkeen eteenpäin, tuli seuraava tiedustelu
Unitutkimuksen jälkeen, jossa CPAP-hoito todettu tarpeelliseksi piti tehdä netissä liirumlaarumkysely jotta hoito jatkuisi. Sitten ei mitään. Jokin Maisa-portaali on. Kysyin sieltä mikä on hoitoni tilanne. Kun laitoin kysymyslomakkeen eteenpäin, tuli seuraava tiedustelu
Kiitos "terveydenhuollolle" ja osaaville ohjelmiston tilaajille.Potilaan/asiakkaan kyselylomakkeen lähetys
--------------------------------
Kyselylomake: Vastaa seuraavaan kysymykseen:
Kysymys: Johtuuko käynti liikenneonnettomuudesta, työtapaturmasta tai ammattitaudista?
Vastaus: Ei
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Sain vinkin TurboUnon varaosa-autosta Torissa, täydellisellä sisustalla. Mutta myöhästyin silti oli jo mennyt. Taisi kysyntä yllättää myyjänkin.
Että etsintä jatkuu sen osalta.. oikeastaan olen jo luovuttanut että Suomesta löytyisi osia yhden MR yksilön rakentamiseen, enkä osta koria tai tekniikkaa ennen kuin sisusta löytyy. Ja on tässä hierottu vähän kauppoja toisesta pienestä pippurisesta etuvetomallista, että katsotaan nyt sitten miten sen kanssa aikanaan käy. Jokin kevyt ja kulkeva etuvetomalli pitäisi vaan saada kokoelmiin.
Että etsintä jatkuu sen osalta.. oikeastaan olen jo luovuttanut että Suomesta löytyisi osia yhden MR yksilön rakentamiseen, enkä osta koria tai tekniikkaa ennen kuin sisusta löytyy. Ja on tässä hierottu vähän kauppoja toisesta pienestä pippurisesta etuvetomallista, että katsotaan nyt sitten miten sen kanssa aikanaan käy. Jokin kevyt ja kulkeva etuvetomalli pitäisi vaan saada kokoelmiin.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Minun -84 Hiace alkoi tänään leikkiä latauksen kanssa
....ensin ei syttynyt latausvalo, ja sitten se pelasi normaalisti, mutta sitten se latausvalo syttyi ajon aikana....no asiaa tutkittiin, ja syyksi paljastui hajonnut lataussäädin (jonka vaihtamiseksi minun olisi aikoinaan pitänyt kouluttautua Gynekologiksi
), koska kyseinen säädin sijaitsee Hiacen etuseinässä, kojelaudan alla, ja nyt on molemmat kädet sen näköiset, kuin kissa olis raapinut.....Ja siis säätimen vaihdoin, ja mittaristossa olevat valot toimivat nyt ihan normisti, mutta.....Auto ei lataa kuin 12,02V Kun akun navoista mittaa....eli pitää ilmeisesti vielä laturikin napata irti, ja viedä kunnostukseen....Ai että on ihanaa taas 

-fiat 127 Stella -82
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
hmm, onkohan säädin varmasti oikea jos valo sammuu mutta ei lataa. Ettei olisi vielä huonoa kontaktia jossain.
Minulla oli joku laturi vielä vanhalla talolla, minkä meinasin heittää roskiin. Se SAATTOI olla hiacen, mutta voi olla urvaninkin tai isuzun. Pakun laturi se kyllä oli sellainen mihin tulee pumppu kiinni takapäähän. No joo toki käytetty että sikäli..
Hyvä että joku vielä näitten vanhojen työjuhtien kanssa jaksaa.. Yksi Hiacen täysi koneremontti riitti kyllä minulle.
Minulla oli joku laturi vielä vanhalla talolla, minkä meinasin heittää roskiin. Se SAATTOI olla hiacen, mutta voi olla urvaninkin tai isuzun. Pakun laturi se kyllä oli sellainen mihin tulee pumppu kiinni takapäähän. No joo toki käytetty että sikäli..
Hyvä että joku vielä näitten vanhojen työjuhtien kanssa jaksaa.. Yksi Hiacen täysi koneremontti riitti kyllä minulle.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Kyllä se säädin samanlainen on, kun eilen sitä vertailin käsissäni....minulle tuli mieleen, että jos laturin hiilet alkavat olla lopuillaan, ja ei siks lataa tarpeeksi...Täytyy viel tänään käydä liitokset läpi, ja mitata sitten vielä uudestaan.......Minä olen jaksanut tuon vanhan työjuhdan kanssa vuodesta -07 asti, ja n.80 tuhannen kilometrin verran tässäkohtaa......Laturille en ole koskaan aiemmin joutunut mitään tekemään, eli voihan se olla jo huollon tarpeessaSämpy kirjoitti: ↑26.05.2023 06:21 hmm, onkohan säädin varmasti oikea jos valo sammuu mutta ei lataa. Ettei olisi vielä huonoa kontaktia jossain.

-fiat 127 Stella -82
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Vähän outoa, jos valo sammuu, muttei silti lataa. Joko viallinen säädin, tai sitten akunkenkä tai muu liitin löysällä. Tai tojotalla joku persoonallinen kytkentä latauksen merkkivalolle.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Näissä on vissiin niitä japsihienouksia, että menee sen kymmenen johtoa säätimelle/laturille ja merkkivalo on erotettu kokonaan omaksi systeemiksi.
Toisin kuin italiaanoissa, joissa yksi johto riittää.
Toisin kuin italiaanoissa, joissa yksi johto riittää.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Niin siis yleismittarin mukaan akun navoista mittaamalla lataa sen 12.02V.....eli syttyyköhän latausvalo, jos latausjännite vielä tuosta tippuu alaspäin.....eli jos nyt mennään rajoilla sen valon syttymisen kanssa

-fiat 127 Stella -82
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Kokolailla 900e menny auton huoltoihin ja uusiin kesä ja talvirenkaisiin, saatto olla et on menny enemmänkin 100 tai 2 mut ny kun jakopää ja uudet kesärenkaat on alla viimeinkin, nekin piti ostaa 2x kun ekat oli liian pienet. Vanteet otti jarruihin kii. Vittu sanon mää. No vaihelootan vika kävi näytössä. Al4 loota joka kaipaa sähkövenojen vaihtoa ja huuhteluöljynvaihtoo. Karvan vajaa 700e
Käsi kukkarolle.
Ostaessa tiesin et auto tykkää kun sillä ajetaan ja tällä ei oo ajettu ku pikkusen viimeseen 10 vuoteen leimattu kyllä ajallaan. Kattoo ny viekö heti vai veronpalautus rahoista huoltoon.
Käsi kukkarolle.
Ostaessa tiesin et auto tykkää kun sillä ajetaan ja tällä ei oo ajettu ku pikkusen viimeseen 10 vuoteen leimattu kyllä ajallaan. Kattoo ny viekö heti vai veronpalautus rahoista huoltoon.