Kokemuksia Thesiksestä
Re: Kokemuksia Thesiksestä
No niin takaovien kahvoja jumpattu, ja tapit vaihtamalla saa soivan pelin. Alan vahvasti kallistua vesiongelmissa siihen antenninjalan vuotoon, joskus tiputtaa vettä kyynärnojalle saakka. Aika lohduttoman näköinen oli tuo takimmaisen kattolampun piirilevy, pitää viedä töihin tutkittavaksi onko siinä katkoksia. Vastusten ja kolmen kytkimen lisäksi siinä ei taida paljoa muuta elektroniikkaa ollakaan. Pitää koettaa tiivistää vaikka Hylomarilla, saa joku joskus irtikin sen antennin. Ei ole muuten ABS-liittimien irroitus.kontaktispray-kiinnitysoperaation jälkeen ollut absihälyjä, vaikka sadettakin on ollut.
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Ei mennyt niinkuin Strömsössä: Vasemman takaoven painikkeen muovi murtui kun yritin ottaa tappia pois, oli todella pahasti ruostunut. Oikea sen sijaan toimii jo. Myös antennin tiivistystä tulee parantaa, vuosi edelleen sen keskipultin läpi.
Ehjä kahva tai edes muoviosat olisi nyt kova juttu.
Ehjä kahva tai edes muoviosat olisi nyt kova juttu.
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Oletkis Isola saanut yksityisviestejä, roikkuvat "lähtevissä", vaikka olen kyllä lähettänyt ne. Kahva siis kiinnostaa, jos vain muoviosat ovat kunnossa.
Puhelinkin löytyy, nollaneljäsattaa, 6447o9
Puhelinkin löytyy, nollaneljäsattaa, 6447o9
Re: Kokemuksia Thesiksestä
^Tuo viestilaatikon nimi on vähän huono suomennos. Viesti on "Lähtevät" kansiossa siihen asti, että vastaanottaja avaa sen viestin, sen jälkeen se siirtyy "Lähetetyt" -kansioon.
Paremmat nimet olisi varmaan vaikka "Lähetetyt" ja "Toimitetut".
Paremmat nimet olisi varmaan vaikka "Lähetetyt" ja "Toimitetut".
Vahvasti eurooppalaisperustaisen käyttö- ja harrastekaluston moottorileluharrastaja.
Alfa Romeo 159 V6 Q4 Berlina *2 // Alfa Romeo 33 P4 // Ferrari 348TB // TVR 350i DHC // Triumph Daytona 955i // Fiat 580 DT
Alfa Romeo 159 V6 Q4 Berlina *2 // Alfa Romeo 33 P4 // Ferrari 348TB // TVR 350i DHC // Triumph Daytona 955i // Fiat 580 DT
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Kiitoksia infosta, Polforea )
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Kovasti on hankala löytää etuiskarin suojakumia Thesikseen, osaako joku kertoa, sopiiko jonkun muun auton suojakumi mittojen puolesta Thesikseen?
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?MOD ... &DRW_NUM=2
Numero 3.
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?MOD ... &DRW_NUM=2
Numero 3.
Fiat 850 sedan vm.67
Fiat 850 coupe vm.66
Alfa Romeo 33 Qv vm.91
Alfa Romeo 156 2.5V6 vm.98
Fiat 850 coupe vm.66
Alfa Romeo 33 Qv vm.91
Alfa Romeo 156 2.5V6 vm.98
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Eikö osanumerolla googlaaminen tuonut tuloksia, vai oliko kaikista paikoista jo loppu ?
Vähän sama ongelma ovenkahvan kanssa, vielä puuttuu, mutta kai sitä pitää ulkomaiselta käytetyn tavaran kauppiaalta kysellä.
Vähän sama ongelma ovenkahvan kanssa, vielä puuttuu, mutta kai sitä pitää ulkomaiselta käytetyn tavaran kauppiaalta kysellä.
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Nyt löytyi ovenkahva, saas näkee koskaa kotiutuu. Takamatkustamon lampun piirilevy korjattu, auto siiis paranee vanhetessaan 

Re: Kokemuksia Thesiksestä
Kuinkas iso homma on lämmityslaitteen ohjainläppien kaivaminen esille? Kuljettajan jalkatilaan ei tule ilmaa ollenkaan. Tämän seurauksena koko lämpötilan säätö sekoaa, kun sisälämpö ei seuraa toivottua - eli jalkatilassa on kylmä ja muualla kuuma.
Koitin jo irrottaa keskikonsolinen verhoilut. Niiden takaa löytyy itse ilmakanava, mutta ei mitään härkittävää. Joutuuko koko kojelaudan räjäyttämään vai saako tuon jotain kautta sorkittua vähemmällä purkamisella?
Vikakoodien mukaan sen läpän asentoanturin signaali on ulkona alueelta. Aikaisemmin noilta suunnilta kuulunut rapina on myös loppunut. Matkustajan puolella toimii.
Koitin jo irrottaa keskikonsolinen verhoilut. Niiden takaa löytyy itse ilmakanava, mutta ei mitään härkittävää. Joutuuko koko kojelaudan räjäyttämään vai saako tuon jotain kautta sorkittua vähemmällä purkamisella?
Vikakoodien mukaan sen läpän asentoanturin signaali on ulkona alueelta. Aikaisemmin noilta suunnilta kuulunut rapina on myös loppunut. Matkustajan puolella toimii.
Re: Kokemuksia Thesiksestä
https://www.autonvaraosat24.fi/search?keyword=60674620OT 2000 kirjoitti: ↑10.09.2022 11:40 Kovasti on hankala löytää etuiskarin suojakumia Thesikseen, osaako joku kertoa, sopiiko jonkun muun auton suojakumi mittojen puolesta Thesikseen?
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?MOD ... &DRW_NUM=2
Numero 3.
Itse kävin kappaan hakemassa paikallisesta varosapuljusta varaosanumerolla, löytyi heti monroen vastaava.
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Eikös niissä pdf:ssäkään kerrota?Isola kirjoitti: ↑05.03.2023 20:33 Kuinkas iso homma on lämmityslaitteen ohjainläppien kaivaminen esille? Kuljettajan jalkatilaan ei tule ilmaa ollenkaan. Tämän seurauksena koko lämpötilan säätö sekoaa, kun sisälämpö ei seuraa toivottua - eli jalkatilassa on kylmä ja muualla kuuma.
Koitin jo irrottaa keskikonsolinen verhoilut. Niiden takaa löytyy itse ilmakanava, mutta ei mitään härkittävää. Joutuuko koko kojelaudan räjäyttämään vai saako tuon jotain kautta sorkittua vähemmällä purkamisella?
Vikakoodien mukaan sen läpän asentoanturin signaali on ulkona alueelta. Aikaisemmin noilta suunnilta kuulunut rapina on myös loppunut. Matkustajan puolella toimii.
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Kerrotaan sen olevan iso homma eli suunnilleen kojelauta irrota ja kiinnitä. Muistelen perimätiedon kertovan sen keskikonsolin sivupaneelin kautta ronkkimisesta. Sieltä ei kuitenkaan heti löytynyt voittoa.
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Lybran tehdasmanuaalissa kaikki on maalattu isolla pensselillä, kaikki tehdään ottamalla kaikki pois. Ainakin konehuoneessa on pärjännyt vähemmälläkin. Sisäilmankierron läpän moottori pitäisi vaihtaa, ja tehdasmanuaalin mukaan homma alkaa takapenkiltä käsin, kun pitäisi irrottaa keskikonsoli, ja sitten koko kojelauta. Meinasin katsoa, onnistuisiko kuitenkin vähemmällä.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Onkos etuakseliston ABS-anturin vaihdossa mitään kummallista? Pitäisi ennen Luoston reissua vaihtaa, kun häiritsevoä herjoja tulee mittaristoon
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Ei mitään ihmeellistä, helppo homma. Liitin on konehuoneen takareunan muovin alla. Sisälokariakaan ei tarvitse irrottaa kokonaan. Etuosan avaaminen riittää ainakin oikealla. vasemmasta en muista.
Vanha anturi istuu usein todella tiukassa ja sen voi joutua poraamaan pois. Älä poraa liian syvälle jotta kolon pohjan olake ei vioitu. Vähän alkua 4 mm terällä ja puuruuvi anturiin, niin siitä vetämällä pitäisi lähteä.
Jos vikakoodeja tulee useammasta anturista, kannattaa puhdistaa ja kuivata (!) ABS-ohjaimen liitin. Se alumiinikuorinen purkki konehuoneen vasemmassa etukulmassa.
Vanha anturi istuu usein todella tiukassa ja sen voi joutua poraamaan pois. Älä poraa liian syvälle jotta kolon pohjan olake ei vioitu. Vähän alkua 4 mm terällä ja puuruuvi anturiin, niin siitä vetämällä pitäisi lähteä.
Jos vikakoodeja tulee useammasta anturista, kannattaa puhdistaa ja kuivata (!) ABS-ohjaimen liitin. Se alumiinikuorinen purkki konehuoneen vasemmassa etukulmassa.