Siinä saa käytettyä pohjalla vaikka sitä omaa mappia ja sen jännitettä muokataan tällä lisä mapilla.fsvaasam kirjoitti:Aika vahvaa "mutuiluahan" tää vaan nyt on eli tosiaan saatan olla syvällä metsässä. Kyllä toi paineanturi taitaa olla asetettu niin että se jotenkin fiatin oman ja detin anturin kanssa tajuaa yli ja alipaineen. Olis kyllä kiva ymmärtää tämän piggypacin elämästä enemmän ja ecuista yleensä. Jos tuo MPXH6400AC6U lukee väliä 20-400kPa
Tai voi käyttää pelkästään tätä lisämappia, tai kaasuläpän asentotunnistinta , tai vaikka maf anturia.
Itse juuri pähkäilin kun mulla on taas säädettävänä tuo 206 gti johon nyt laitettu vihasemmat nenut , koitin sitä tuossa loppu kesästä saada säätöihin ja sainkin , mutta onglmaksi tuli kierrosluvun rajoitin.
Sitten hokasin ,että yleensä rajotin katkoo pottoainetta ,no tämä piti varmistaa soitin auton omistajalle ja pyysin pitämään hetken rajotintavasten paukkuuko vai rajottaako pehemästi.
Ei paukkunut ei joten päättelin että katkoo polttoainetta.
No tänään olen vedelleyt uudet johdot det3 ja tarkoitus käyttää tätä nyt fuel implant modessa.
No uusi firmware boxiin ja johdot lämpöantureille ja suuttimille.
Hetken sai miettiä mitä miten polskit on tämän ajatellu toimivan , mutta joo kyllä se nyt alkoi toimia.
Ongelma oli se , että oma ecu rajottaa kierrokset 6500rpm.
No näillä nokka-akseleilla , imu ja pakosarjalla teho tulee varmaan jossain 7500rpm, teho käppyrä oli kovin nousussa vielä vaikka rajoitin pätki poikki.
Jospa huomenna pääsis säätämään kartat kohdalleen , viimeksi lähti 165hv /6500rpm jotain 180hv lukemia voi lähteäkin.
Pitää viellä asennella vaihtovalo , koska tuo pökön mittari ei mene 7000 ylemmäs. No onneks senkin saa helosti tän det3 kautta tehyä.
https://www.youtube.com/watch?v=LPEXsC81Q2w" onclick="window.open(this.href);return false;