Stilon kiillotusta
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
Kerran vaihtanut omistajaa Mun jälkeen ja edelleen samalla parkkipaikalla. Heh
Bravo t-jet
Re: Stilon kiillotusta
Joo, naapurille meni. Tosin auton osti naapurin pomo.sampsulisami kirjoitti:Kerran vaihtanut omistajaa Mun jälkeen ja edelleen samalla parkkipaikalla. Heh
Re: Stilon kiillotusta
Jos sopii kysyisin muutaman kysymyksen tässä ketjussa liittyen korottamiseen.
Uhrina olisi Fire MW
- Etujouset : ilmeisesti 1.8 koneisen? lesjöfors 4026166
- Takajouset : lesjöforsin katalogista (2013) löytyy heavyduty jousia jokaiselle korimallille numeroilla 42 261 37 (3d) 42 261 38 (5d) 42 261 39 (mw)
Joten noista ei kannata muita ottaa kuin mw:lle tarkoitetut jos haluaa hanuriosastoa ylöspäin?
- Iskunvaimentimeksi mitkä?
Ja tarviiko camberin muutoksesta huolestua? eli pitääkö ostaa camberin säätöpultit?
Kiitos jos tähän jaksaa muutaman sanasen vastailla
Uhrina olisi Fire MW
- Etujouset : ilmeisesti 1.8 koneisen? lesjöfors 4026166
- Takajouset : lesjöforsin katalogista (2013) löytyy heavyduty jousia jokaiselle korimallille numeroilla 42 261 37 (3d) 42 261 38 (5d) 42 261 39 (mw)
Joten noista ei kannata muita ottaa kuin mw:lle tarkoitetut jos haluaa hanuriosastoa ylöspäin?
- Iskunvaimentimeksi mitkä?
Ja tarviiko camberin muutoksesta huolestua? eli pitääkö ostaa camberin säätöpultit?
Kiitos jos tähän jaksaa muutaman sanasen vastailla
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
Diesel stilon etu jouset jäykimmät.
Jos farmari versiota korottaa nii Taakse saa vahvistetut farmari jouset ulkomailta ainakin saa.
Etu iskarin alinta ruuvin reikää millin isommaksi niin on sopiva Camber.
Aeromotorsilt suht edullisesti jousia
Jos farmari versiota korottaa nii Taakse saa vahvistetut farmari jouset ulkomailta ainakin saa.
Etu iskarin alinta ruuvin reikää millin isommaksi niin on sopiva Camber.
Aeromotorsilt suht edullisesti jousia
Bravo t-jet
Re: Stilon kiillotusta
Mä en tiedä, onko Stilo orkkiksena muka niin matala, mutta on kyllä aivan kauhea ajaa noilla korojousilla. Vetää vertoja linttaan laitetulle golfille.
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
1.6 orggis jouset edessä ja vähän kuolleet farmarin jouset takana..aika Orginaale korkeus..
Tosin etuiskarit mallia todella halpa.
Tosin etuiskarit mallia todella halpa.
Bravo t-jet
Re: Stilon kiillotusta
Okei, voi siis suurinpiirtein olettaa, että se on tehtaalta asti suurinpiirtein huono
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
No ei se ohjaustuntumakaan, mutku oli vaan niin kökkö alusta. Useimmite Fiateissa kuitenkin ihan hyvä ajotuntuma, mutta toi Stilo oli kyllä ihan erilainen kuin muut fibatit mitä ollut.
Re: Stilon kiillotusta
Muutaman stilon omistaneena en kyllä tohi moittiakkaan, on ollut huonommin ajettavia "laatu" merkkejäkin nimillä. 1 stw ehkä turhan kova alustaltaan mutta meni motarilla kuitennii kuin juna
Re: Stilon kiillotusta
Hittoku näitä viestejä ei voi editoida. Ei tosiaan kai aivan orkkista vastaava alusta, ni paha sanoa. Tosin se, että auto kulkee moottoritiellä suoraan on itselle kohtalaisen stanua.
Mut oon mä paskempiaki ajanu, mut meni kyllä sinne huonoimpien joukkoon ajotuntumalta.
Naapurilla kai pelittänyt hyvin, meillä vaivasi sähkömöröt aika paljon - Nykyinen Grande Punto kuljettanut muutoin ongelmitta, mutta käppärin automaattikiristinmekanismi lahosi rummun sisälle. Gp paljon miellyttävämpi kokonaisuus!
Mut oon mä paskempiaki ajanu, mut meni kyllä sinne huonoimpien joukkoon ajotuntumalta.
Naapurilla kai pelittänyt hyvin, meillä vaivasi sähkömöröt aika paljon - Nykyinen Grande Punto kuljettanut muutoin ongelmitta, mutta käppärin automaattikiristinmekanismi lahosi rummun sisälle. Gp paljon miellyttävämpi kokonaisuus!