Mitä upeaa siinä on?Fletch kirjoitti:Niin saihan sen tipon sillä upealla 1.6 vaparillakin
Toisaalta hienoa että perinteitä kunnioitetaan! Perusmallit 1.4:sia ja vielä kun 1.6:nen olisi "DGT".
Mitä upeaa siinä on?Fletch kirjoitti:Niin saihan sen tipon sillä upealla 1.6 vaparillakin
Pakko olla jotain fantastista kun fiat osti sen moottoritehtaan ja käytti 83Me rahaa ja lopputuloksena mm.tuo huippumoderni moottori.wellu kirjoitti:Mitä upeaa siinä on?
Tänään ajoin 166:n V6:n ohiykskuutonen kirjoitti:Terve!
Huikolta kyselisin tästä 1,4 litraisen vapari Tiposta,että miten se liikkuu tuolla muun liikenteen seassa.
Huikko kirjoitti:5000km ekaan 20 päivään. Huoltoväli siis 60 päivää. Melko hurjaa.
Hmm, empä muista tuommoista sanoneeni kun ei mulla Tipoa edes ole. Croma oli kylläkin mutta ei siinäkään lukot koskaan jäässä olleet sinä 2v aikana kun se minulla oli. Ainoa fiiatti missä mulla lukot on jäätyneet on Tempra. Siinäkin lukot toimi mutta ovi ei pysynyt kiinni ennenkuin vähän aikaa auto lämpesi sisältä.Veli kirjoitti:Nimimerkki Fletsch kehui, etteivät uuden Tipon lukot jäädy. Onko se muiden Fiiatien tyyppivika? Miten lukkojen jäätymisestä pääsee eroon? Minulla on Croma -07 kolmatta talvea ja lukkojen jäätyminen on melkeinpä riesa. Niin nopeasti ei ehdi kaupassa käväistä, ettei jo ole lukot jäässä. Siis kaukosäädin ei avaa lukkoja, mutta mekaanisella avaimella toimii. Sitten joutuu luikkimaan autoonsa kuin murtovaras vilkkujen tuikkiessa ja tietokone ilmoittaa murtoyrityksestä.
[OT]Nipa kirjoitti:Ne jotka väittävät Fiatin lukkojen jäätymistä riesaksi, eivät ole omistaneet volkkarisukuista kampetta.
(sori OT )
Väärinkäsitys. Nimenomaan eivät ole jäätyneet.Veli kirjoitti:Lukot olivatkin jäätyneet numimerkki Huikolta, mutta jos jollakulla on neuvoja kuitenkin, niin otan vastaan.