Olisko näistä apua?, https://www.vannetukku.fi/-c-90_164_391.htmlFI4T kirjoitti: mutta mistä epäkeskopultit, sitä en ole vielä keksiny ?
Stilo abarthin pelastusoperaatio
Re: Stilo abarthin pelastusoperaatio
Fiat Tempra 1.6 S I.E. -95. Fiat Tempra 1.6 S I.E. -94.
Re: Stilo abarthin pelastusoperaatio
Tänään sain superleggerat alle, soviterenkaiden ja liukupulttien avulla. Tilasin ebaysta uudet sovitteet kuitenkin kun nuita rengasliikkeen sovitteita joutui vähän modaamaan jotta sai sopimaan oz:hin, sillä seurauksella että niissä on suunnilleen milli väljää, ei tunne ajossa, mutta olisi varmaan paras että olisi tiukat, nyt välissä sähköteippiä jotta istuu tiukasti
Stilon orkkisvanteet painoivat 13kg kpl, superleggerat painavat 6.8kg kpl, ero on huomattava, vastaa paljon terhakkaammin kaasuun ja varmasti kiihtyykin tämän pyörivänmassan pienentymisen ansiosta paremmin, olen tyytyväinen!
Öljyä tilasin myös saksasta selenia 10w-60 racingia.
Auto pitäisi pestä ja myllyttää joku päivä, kun jaksaisi! Nyt menty yli 8500km abarthilla.
Päivän kuva vanneoperaation jäljiltä:
Stilon orkkisvanteet painoivat 13kg kpl, superleggerat painavat 6.8kg kpl, ero on huomattava, vastaa paljon terhakkaammin kaasuun ja varmasti kiihtyykin tämän pyörivänmassan pienentymisen ansiosta paremmin, olen tyytyväinen!
Öljyä tilasin myös saksasta selenia 10w-60 racingia.
Auto pitäisi pestä ja myllyttää joku päivä, kun jaksaisi! Nyt menty yli 8500km abarthilla.
Päivän kuva vanneoperaation jäljiltä:
Re: Stilo abarthin pelastusoperaatio
Hieno kuva...:
Eli photobucket on muuttanut ehtojaan niin, että jos et maksa 400$/vuosi, et voi jakaa kuvia minnekkään foorumeille tms.
Eli suomeksi, kuvasi ei näy. Vain ylläoleva kuva.
Eli photobucket on muuttanut ehtojaan niin, että jos et maksa 400$/vuosi, et voi jakaa kuvia minnekkään foorumeille tms.
Eli suomeksi, kuvasi ei näy. Vain ylläoleva kuva.
Minkä huollan, sen korjaan...
Re: Stilo abarthin pelastusoperaatio
Masennuin täysin tuosta kuvien postausohjelman ilmaiskäyttöoikeuden loppumisesta, että en sen koommin ole jaksanut tänne kirjoitella
Abarthi on nyt kuitenkin talvilevolla, se on oikeestaan ollut pääasiassa käyttämättä jo elokuun lopusta lähtien, ihan kustannussyistä. Tuli muutoksia elämäntilanteeseen, jonka takia kaikki raha on säästettävä.
Stilon mittariin kertyi kesän aikana 11tkm ja odotan jo, että pääsen keväällä taas ajelemaan sillä. Talven stilo taitaa viettää porukoiden autotallissa, jos luvan saan. Talven aikana olisi tarkoitus vaihtaa vauhtipyörä ja kytkin työsylinteri jos budjetti antaa periksi, tänne voi linkkailla jos joku mielestään löytää halvalla noita osia jostain. Automaatti ilmastoinnin lämmönsäätö läppä täytyisi uusia apparin puolelle, kun koko viime kesä apparin puolella istuva sai nauttia ns. kuumista aalloista Ehkä jotain pientä ehostettavaa löytyy maalipinnastakin ja sisustasta, mutta katsotaan mihin kaikkeen raha, aika ja motivaatio riittävät.
Käyttöautona on toiminut nyt elokuusta lähtien 2004 vuoden 1.2 8v punto jolla on tultu nyt elokuusta tähän päivään mennessä 17tkm, en ole tehnyt autolle noiden kilsojen aikana muuta kuin lisännyt bensaa tankkiin, en ole edes pessyt autoa. Sain auton kaveriltani, jolla auto oli ollut viimeiset 6 vuotta. Ennen kuin sain punton käyttöön, vaihdoin jarruosia, taka-akselin puslia, kytkimen ja tukivarren. Nyt kilsoja on mittarissa huimat 399000
Abarthi on nyt kuitenkin talvilevolla, se on oikeestaan ollut pääasiassa käyttämättä jo elokuun lopusta lähtien, ihan kustannussyistä. Tuli muutoksia elämäntilanteeseen, jonka takia kaikki raha on säästettävä.
Stilon mittariin kertyi kesän aikana 11tkm ja odotan jo, että pääsen keväällä taas ajelemaan sillä. Talven stilo taitaa viettää porukoiden autotallissa, jos luvan saan. Talven aikana olisi tarkoitus vaihtaa vauhtipyörä ja kytkin työsylinteri jos budjetti antaa periksi, tänne voi linkkailla jos joku mielestään löytää halvalla noita osia jostain. Automaatti ilmastoinnin lämmönsäätö läppä täytyisi uusia apparin puolelle, kun koko viime kesä apparin puolella istuva sai nauttia ns. kuumista aalloista Ehkä jotain pientä ehostettavaa löytyy maalipinnastakin ja sisustasta, mutta katsotaan mihin kaikkeen raha, aika ja motivaatio riittävät.
Käyttöautona on toiminut nyt elokuusta lähtien 2004 vuoden 1.2 8v punto jolla on tultu nyt elokuusta tähän päivään mennessä 17tkm, en ole tehnyt autolle noiden kilsojen aikana muuta kuin lisännyt bensaa tankkiin, en ole edes pessyt autoa. Sain auton kaveriltani, jolla auto oli ollut viimeiset 6 vuotta. Ennen kuin sain punton käyttöön, vaihdoin jarruosia, taka-akselin puslia, kytkimen ja tukivarren. Nyt kilsoja on mittarissa huimat 399000
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilo abarthin pelastusoperaatio
Joo on se ja siitä tulikin mieleen, että pitäis jaksaa pestä se ja ruiskia koteloöljyä joka paikkaan, pesin alustan vuosikymmenen savesta ja kotelot myös tuossa syksyllä mutta on päässyt unohtumaan se koteloöljyjen laittaminen
Re: Stilo abarthin pelastusoperaatio
En tiennytkään, että kaupparatsut ajelee Puntoillakin. Miten tuolle on noinkin ahkerasti kilometrejä kerätty?FI4T kirjoitti: Nyt kilsoja on mittarissa huimat 399000
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Re: Stilo abarthin pelastusoperaatio
Kauppa ratsuista tiedä . mutta ne joilla on se kala takaluukussa ja jakavat lehteä , ajavat.Luigi kirjoitti:En tiennytkään, että kaupparatsut ajelee Puntoillakin. Miten tuolle on noinkin ahkerasti kilometrejä kerätty?FI4T kirjoitti: Nyt kilsoja on mittarissa huimat 399000
Re: Stilo abarthin pelastusoperaatio
Sain kyllä päivän naurut tuosta täytynee ostaa se kala tuohon autoon, olisi hyvä trolli! Autolla on ennen minua kuljettu pääasiassa mökkimatkoja, tosin useita kertoja viikossa ja siitä niitä kilsoja on mm. kertynyt. Itselläni niitä tulee työmatka-ajosta, koulumatka-ajosta, kauppareissuista, harrastusreissuista ja nyt viimeisimmät kilsat tulivat italian reissusta Hyvä kompromissi tuo punto on halpuuden, toimintavarmuuden, kuljetuskyvyn ja ajettavuuden suhteen, vakuutuksetkin vain 120€ vuodessa
Re: Stilo abarthin pelastusoperaatio
Mitäs nyt tehdään 399999 tuli mittariin ja tämän jälkeen viiva vain, ei tule enää kilometrejä? tietääkö kukaan miten saa matkamittarin resetoitua tai jotain muuta, pitäis kuitenki leimalla toimia, on mulla ongelmat
Re: Stilo abarthin pelastusoperaatio
Tuolla samaa vikaa:
http://www.digital-kaos.co.uk/forums/ar ... 42019.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.digital-kaos.co.uk/forums/ar ... 42019.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Stilo abarthin pelastusoperaatio
^Mittariston suunnittelussa ei ole otettu huomioon, että joku ajaisi 10 kertaa maapallon ympäri.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilo abarthin pelastusoperaatio
Onkohan tuossa tjet bravossa kanssa 400tkm ohjelmoitu Digi mittari? Vasta 259tkm ..
Bravo t-jet
Re: Stilo abarthin pelastusoperaatio
Juu kuten tuollakin luki vaihtaa maileiksi ekuskaanilla.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilo abarthin pelastusoperaatio
Aah. Sillä saa lisäaikaa?.
Entä kun maileja on 400? Vain suomessa tämmöisiä ongelmia
Entä kun maileja on 400? Vain suomessa tämmöisiä ongelmia
Bravo t-jet