Stilon kiillotusta
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
Wesulius on oikeassa..
nyt toimii ongelmitta.. Pelkkää e85 tankissa ja nyt kylmäkäynnistys rikastus +40% ja kone lämpimänä +20%.
Hankala säädettävä tuo Poksi kun kaikki säädöt tapahtuu yhdellä nappulalla. Ekalla kerralla meni vahingossa maksimiin kylmäkäynnistys rikastus jolloin jysähti oikein kunnolla imusarjassa. Hyvä ettei housuun valahtanut
nyt toimii ongelmitta.. Pelkkää e85 tankissa ja nyt kylmäkäynnistys rikastus +40% ja kone lämpimänä +20%.
Hankala säädettävä tuo Poksi kun kaikki säädöt tapahtuu yhdellä nappulalla. Ekalla kerralla meni vahingossa maksimiin kylmäkäynnistys rikastus jolloin jysähti oikein kunnolla imusarjassa. Hyvä ettei housuun valahtanut
Bravo t-jet
-
- Viestit: 70
- Liittynyt: 20.07.2016 11:07
Re: Stilon kiillotusta
Itse olen ajanut stileton 1.4 pelkällä e85 ja vakiosoftalla jo n50.000 km ja mitään en ole tehnyt muutakuin öljyjen vaihto ja nekin ihan samoin kuin bensalla..matka jatkuu huokeana.99c oli juuri litra täällä espoossa.
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
Halpaahan tuo etanoli on
Olipas se suolattu, kiiltää tuo ny pesun jälkeen hitusen enempi
Olipas se suolattu, kiiltää tuo ny pesun jälkeen hitusen enempi
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
Aijai, kunnon muskelilook.
Minusta paljon parempi kuin yksikään "kymppituumanen 155"...
Minusta paljon parempi kuin yksikään "kymppituumanen 155"...
Minkä huollan, sen korjaan...
Re: Stilon kiillotusta
Mulla ollut nyt pian vuoden verran kokeilussa samainen koko diesel stilossa on mukavampi pitävämpi ja huonompi lähteä liikkeelle paikoiltaan
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
Kait tämän kehtaa laittaa tänne, eli tuohon muottiin tulee Huomenna tuulilasiliimaa ja iskarinyläpään Kumi. Tavoite saada noin 10mm lisä Kumi tuohon yläpään kumiin oem tekstuurilla.
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
Tuli suurennettua kaasuläppää 48mm --> 51mm. huomenna sommitella läpän istuvuutta paremmin josko sit häviäisi p0105 map anturin vikakoodi ja alkais toimimaan..
Halppis viegraa? Meni "actin aikana tyvestä poikki" tuo anturiin menevä tappi. Pikaliimaa ja iso M2,5 ruuvi pelasti illan ja päästiin finaaliin
Halppis viegraa? Meni "actin aikana tyvestä poikki" tuo anturiin menevä tappi. Pikaliimaa ja iso M2,5 ruuvi pelasti illan ja päästiin finaaliin
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
Kaasuläpän viimeistelyn jälkeen tulee vikakoodiksi P1220 ja menee vika moodiin.
Kierrokset kun pitää polkimella +1200rpm ni ei tuu koodia.
Huomenna kokeilla läppärillä nollata järjestelmä..
Ecu näyttää orginaali läpällä tyhjäkäynnillä 3-4 astetta kulmaksi ja tuning läpällä 7,5 astet..
Kierrokset kun pitää polkimella +1200rpm ni ei tuu koodia.
Huomenna kokeilla läppärillä nollata järjestelmä..
Ecu näyttää orginaali läpällä tyhjäkäynnillä 3-4 astetta kulmaksi ja tuning läpällä 7,5 astet..
Bravo t-jet
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Stilon kiillotusta
Amr300 renmiahdin tilattu, arvioitu toimitusaika 1kk päästä.
Tarkoitettu 0.5-1.5 litran koneisiin mutta eiköhän se tuo mukavasti tähän 1.6 koneeseen alavääntöä
Ensin toki kone saada toimimaan normaalisti tuolla isommalla läpällä, tosin ahtimen voimin tuolla niin väliä? Ainakin hetken aikaa komia inuäänet
Tarkoitettu 0.5-1.5 litran koneisiin mutta eiköhän se tuo mukavasti tähän 1.6 koneeseen alavääntöä
Ensin toki kone saada toimimaan normaalisti tuolla isommalla läpällä, tosin ahtimen voimin tuolla niin väliä? Ainakin hetken aikaa komia inuäänet
Bravo t-jet
Re: Stilon kiillotusta
Eikös tuo 300 ole vähän pieni , 1600cc kone tarvitsee 800cc ilmaa kieroksella ja kun tämä pumppaa 300 cc kieroksella tarvii ahtimen pyöriä 2.7x nopeammin kuin moottorin ennen kuin se alkaa moottoria ahtamaan. Eli jos moottorin punaraja on 7000 niin ahdin pyörii tuolloin jo 18500 rpm. Mikä mahtaa olla ahtimen max pyörintänopeus?
Mielestäni tuo 500 olisi järkevämpi, sillä voi saada jo painettakin koneeseen ja hihnapyörätkin pysyisi järkevän kokoisina.
Mielestäni tuo 500 olisi järkevämpi, sillä voi saada jo painettakin koneeseen ja hihnapyörätkin pysyisi järkevän kokoisina.