Onhan noita kai maailmalla tehty, mutta mitä kotimaasta kuullut, niin ei mahtuisi ilman että menee läpi pääöljykanavaan. Tainnut muutama foorumilainenkin moista olla sovitellut ja jotain juttua täältäkin pitäisi jostain löytyä. Tiedä sitten
Ilmeisesti jossain lohkoissa olisi pääöljykanava ylempänä, joskus kuullut uudempia tipolaisia mainittavan, mutten tiedä varmaksi. Vai onko kikka esim. jotkin kiertokanget joissa pultit "väärinpäin", eli yläpuolelta. Tai sitten nuo on tehty kustomikampuroilla eikä tuolla tehtaan pitkäiskulla. Jotain legendaa taisi myös olla, että jossain Brasiliassa olisi ollut tarjolla tuollainen 1,9 SOHC-pohjainen alkoholimoottori.
Ei kuitenkaan ihan mikään bolt-on ja ei tuohon ihan äkkiä mäntiäkään löydy. Kankisuhdekin alkaa mennä huonoksi jos vakioilla meinaa ja kansi pitäisi saada kyllä virtaamaan ihan hullun lailla. Sikäli moinen 16V:nä olisi se hyvä vaihtoehto. Gulli Motorin moisestahan löytyy Youtubestakin dynopätkää. Tosin tuossa ei taida olla tuota tehtaan mutkarautaa.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.