Stilo V1600 Crossi projekti

Moottoriurheiluun liittyvät kysymykset, mielipiteet ja projektit.
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Stilo V1600 Crossi projekti

Viesti Kirjoittaja mikah »

Melkein tänään pelästyin kun tää pakoputken myynyt firma oli poistunut eBay:sta ja mitään tietoja ei enää tilauksesta näkynyt. Mutta tuli se putki sieltä vartin yli neljä. Ihan hieno pätkä ja on ohutseinämäistä rosteri putkea, eli kohtuullisen kevyt. Ja sama firmahan jo aikasemmin teki oharit, eikä lähettänyt jarrupaloja, mutta sain rahat kuitenkin takaisin.
jaketech
Viestit: 254
Liittynyt: 27.11.2009 02:16
Paikkakunta: ii/haukipudas

Re: Stilo V1600 Crossi projekti

Viesti Kirjoittaja jaketech »

mikah kirjoitti: Vielä pitää tehdä sääntöjen mukainen kiinnitys akulle.. Se on sama onko tuollainen 900g painava akku vai sitten 20kg painava perinteinen, niin silti molemmat on kiinnitettävä pannalla ja 10mm pulteilla paikalleen... .
jos sulla on akku alkuperäisellä paikalla ni ei tarvi olla kahta pantaa ja 10mm pultteja.
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Stilo V1600 Crossi projekti

Viesti Kirjoittaja mikah »

jaketech kirjoitti: jos sulla on akku alkuperäisellä paikalla ni ei tarvi olla kahta pantaa ja 10mm pultteja.
No joo, näihän se tietty menee... Sillä ei varmaan ole väliä millä se on kiinni, jos on alkuperäisellä paikallaan. Alkuperäisiä kiinnikkeitä tuohon ei pysty mitenkään soveltamaan.
Toisessa autossa sama akku oli kiinni pienellä kuormaliinalla, ja hyvin pysyi paikallaan.

Taas on ollut homma jäissä, kun ei ole kerinnyt ja sitten jos olis kerinnyt, niin ei oo huvittanut..
No, etukehikko on kasattu ja paikalleen laittoa vailla. Laitoin suosista uuden Marellin jäähdyttimen, kun noi vanhat tuppa aina vuotaan.
Samaten siihen tuli pienempi puhallin, eli yksinopeuksinen ilman ilmastointia mallista. en enään muista tarkaan, mutta tais olla pari kiloa kevyempi kun ilmastoidun puhallin.
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Stilo V1600 Crossi projekti

Viesti Kirjoittaja mikah »

Homma eteni taas vähän pari viikkoa sitten. Nyt on uudet jarrut paikallaan edessä kisa paloilla ja teräspunosletkuilla ja pinnapultit löytyy myös.
Takapäähän myös jarrut kasattu valmiiksi melkein uusilla levyillä, OMP sportti paloilla, kunnostetuilla satuloilla, pinnapulteilla ja pyöränlaakeritkin on herkistelty... Nyt ei tarvi kun pultata koko "olkavarsi" paketti kiinni akseliin.
Tankki myös löysi paikkansa 30tkm ajetun auton pumpulla.
Pintaruosteet pohjasta putsailtu ja maalattu.
Tuulilasi liimattu paikalleen, ja tottakai se halkes lisää, mutta menee se uusiks kuitenkin parin kisan jälkeen..
Takakseliin pitää vielä vaihtaa kovat helat ja sitten vahvistaa sitä vähän sääntöjen puitteissa...
Vielä ei kerenny käyntiin koittamaan, kun oli muutakin hommaa sinäkin viikonloppuna....
Josko sen nyt jollain sain tämän vuoden krossikisoihin valmiiks...
Vielä laittamatta edellä mainittujen lisäksi veivattavat lasin nostajat (vuoden pähkäillyt miten sen saa toteutettua..), oviverhoilut (1mm alumiinilevyä on jo valmiina), nokkapään kasaus, laisälukitukset takaluukkuun, takapuskuri paikalleen, kevyet muovi lokarit, vähän sähköjen selvittelyä, etujouset (kun tietäs minkälaiset...) ja iskareiden sovitus ja takajouset ja iskarit paikalleen.
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Stilo V1600 Crossi projekti

Viesti Kirjoittaja mikah »

Pakosarja ilman kattia tuli jokunen viikko sitten tehtyä valmiiksi. Pääsiäisenä pitäisi koittaa saada auto liikkumaan omin voimin...
Ensin vuorossa pakosarjan kiinnitys ja sitten vähän sähköjä paikalleen. Bensaa tankkiin ja toivottavasti käyntiin.
Sitten voisi kasata nokan paikalleen ja sitten taka-akseli työnalle. Jarruputket taakse paikalleen, ja pakoputken tekoon.
Saa nyt nähdä kuinka homma etenee.. Akka ei ainakaan ole enään esteenä......
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Stilo V1600 Crossi projekti

Viesti Kirjoittaja mikah »

Pakosarjan laitoin aamulla paikalleen. Uuden kytkimen työsylinterin myös laitoin, kun viimeviikolla piti lainata se firman autoon..
Sitten puolat ja konehuoneen sulakerasia, jonka myös lainasin toiseen autoon.. Päävirtakytkimeen johdot kiinni ja akku paikalleen.
Piti koittaa startata öljynpaineita, mutta sehän pärähti heti käyntiin, vaikka bensaputkikin oli tyhjä...
Aattelin että ei se ees vielä voi lähteä käyntiin, kun en ollut boksista edes ajonestoa ohjelmoinut, mutta olin sitten varmaan..
No kyllä siellä paineet heti nousi, kun olin suodattimen ja kaikki kanavat kasausvaiheessä lotrannut täyteen öljyä.
Ohjaustehostinkin toimi niin kuin pitääkin. Yksi can väylä on ilmeisesti kumossa, mutta pitää siihen paneutua myöhemmin.

Sitten kasasin etukehikon paikalleen ja vesiletkut, ja tietysti alavesiletkussa oli reikä.. No, siitä selvisi letkun vaihdolla.
Lyhdyn reikien suojat ja puskuri paikalleen myös. Ja konepellin lisälukitukset.

Huomenna sitten taka-akseli projekti ja jarruputket, että saa kytkimen pelaamaan.
Nyt jo tuli tehtyä niin paljon kun kuvittelin koko pääsiäisenä saavani aikaan...
Pari kuvaa: http://i191.photobucket.com/albums/z157 ... ohzipk.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Stilo V1600 Crossi projekti

Viesti Kirjoittaja mikah »

Ei saanut vielä taka-akseli projektia tänään alulle, mutta pakoputki tuli tehtyä taka-akselille asti valmiikisi.
Ihme että sai mitään aikaseks, kun nukuin noin 3 tuntia yön aikana... Aikasemmin oli jalka sellanen että levossa tuli tajuttoman kipeeks, ja nyt sitten viime yönä käsi... Jalasta ei lääkärit löytäneet mitään vikaa, vaikka kuvatiin ja kaikkia kokeita otettiin. Nyt sitten toisessa kädessä sama juttu. Eka kaks tuntia sain nukuttua, ja sitten heräsin tajuttomaan särkyyn. Sillä helpotti kun nousi seisomaan. Ei edes istumalla parantunut. Vesi tuli silmistä kun oli niin kipee. Kylmään veteen kun laitto käden, niin 10 minuuttia pystyi oleen selällään sängyssä. Jos meni kyljelleen, nii heti kauhee kipu.. kuudelta aamulla nukahdin, ja tunnin nukuin, ja sitten taas hereille kivun takia.. Kahdeksalta sitten alkoi alakerrassa remontti.. No, kun pääsi liikkeelle, niin käsi toimi koko päivän ihan hyvin. Nyt sitten on toinen ranne ja peukalo kipee.. Täältä kun kaikkee aina kysellään ja "tiedetään", niin mikä käsissä on vikana?? :D
Pakosarjan suojapelliä ja kaikkee muuta pientä siinä tuli kanssa laiteltua, ja kateltua huomiseksi osia valmiiksi.
Huomenna heti aamusta taka-akselin kimppuun, jos nyt saa jotenkin nukuttua.. Pari puudutusaine tölkkiä vaan ensin naamaan ;)
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8333
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Stilo V1600 Crossi projekti

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Jos ei se oo veritulppa, niin veikkaisin että syy löytyy niskasta. Liekö ammattitauti. Kokeile uutta tyynyä ja jumppaa.
Tosin onhan näitä. Mulla kipeyty ranne. Sitten se viiltävä kipu vaelsi niskaan ja lopulta jalkoihin. Ö-mappiinhan tuollaisella vaeltavalla kivulla lääkärissä päätyy. Loppu itekseen muutamassa kuukaudessa mutta joskus vieläkin muistuttaa itsestään.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Stilo V1600 Crossi projekti

Viesti Kirjoittaja mikah »

Kyllä toi niska on yks mahdollinen vaivojen aiheuttaja... Ja varmaan vähän ammattiinkin vaivat liittyy. Tyynyjä on koitettu jos jonkinlaisia, mutta sitä hyvää ei ole vielä vastaan tullut..
Kaikkia mahdollisia versioita ja kovuuksia ja muotoja. No toi jalkakipu oli just niitä Ö-mappi juttuja.. Eka lääkäri sano et selkeesti joku jänne tulehtunu, ota buranaa, sitten viikon päästä oma lääkäri sano että sääriluussa on jotain vikaa, ota buranaa. Sitten röntkenit ja ultaäänet, ja ei mitään.. Sitten Sisätautipolin ylilääkäri ihmetteli sitä ja sano ettei johdu ainakaan taudista joka mulla on.
Sitten se siitä pikkuhiljaa parani ja alko toimiin. Tosin nyt kun taas kädet toimii, niin nilkka tuli tänään kipeeks :evil:

Mutta asiaan.. Auto eteni tänään taas mukavasti. Taka-akselin otin aamulla irti ja purin palasiksi. Helat prässässin pois ja tilalle GP:n uretaaniset.
Napapaketit kiinni ilman jarrukilpiä ja teräspunosletkut joka väliin. Käsijarruvaijerit laitoin puretusta T-jet Bravosta. Tarvike vaijerit on niin onnettomia ettei sellasia viittiny ees harkita.
Koriin paikat ulosjouston rajottimille ja paketti paikalleen. Nyt vaan auto on ilmeisesti niin paljon kevyempi toiseen verrattuna, että apujouset ei painu kasaan ja joustaa sitten ensin niillä, ennen kun varsinaiset jouset tulee mukaan. Perästä nyt ei puutu muuta kun takapuskuri ja sisä lokarit. Ja perä taitaa olla nyt yhtä korkealla kun ralliautossa ralli alustalla. Joku pari senttiä siellä on säätövaraa vielä alaspäin. 100 kiloo kun laittoi roikkumaan puskurin palkkiin, niin sitten oli apujouset kasassa... Täytyy tuota korkeutta katsella sitten kun on auto kokonaan kasassa ja etuiskarit paikallaan. Etujouset on vielä mietinnässä, että kuinka jäykät ne pitäisi olla. Jos liian jäykät, niin ei pitoa ja jos liian löysät niin vähän sama juttu..
Taka iskareiksi tuli eBay:sta muutamalla kympillä ostetut KW:n säädettävät.
Jarruputket tuli myös tehtyä loppuun, kytkin ja jarrut ilmattua alustavasti. Nestetä olis vaan pitäny olla toinenkin 15e:n purkillinen. Ei raaskinnut ostaa kun yhden, josko olis riittäny, muttei ei sitten kuitenkaan. Jotain Motulin kilpanestettä se oli.

Nyt pitäis keksiä mitä huomenna tekis.. No jotain pa-putkien suojia puuttuu ja samaten takaa muoviset taka-akselin suojat ja pakoputken lämpöpelli tankin vierestä. Samaten lokarit vois laittaa eteen ja taakse jo paikalleen. Eteen tuli virosta muovilokareita, jotka on monta sataa grammaa kevyempiä kun alkuperäiset. Ne kun saa sääntöjen mukaan poistaa tai vaihtaa toisiin. Pois niitä ei parane jättää, tai on konehuone kuraa täynnä, paitsi sitten asvaltti radalla. Turvavöiden kiinnitykset pitää vielä kanssa lattiaan tehdä, kunhan ensin ehdin käydä vakoilemassa paikat toisesta autosta.
Pitää nyt saada suunnilleen kaikki työt alapuolelta tehtyä, niin voi sitten rakennella rauhassa vaikka pihalla loppuja jos säät sallii.
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Stilo V1600 Crossi projekti

Viesti Kirjoittaja mikah »

Nonii.. Seuraavana yönä nukuin taas 3 tuntia.. Just ku aamulla sain sen viimesen 2 tuntia nukuttua, niin PYHÄPÄIVÄNÄ klo. 7:30 alakerrassa alettiin naputteleen vasaralla seinään :evil:
Ei auttanu muu kun lähtee jatkaan projektia...

Alustaan laitoin pa-putkien suojat, pakoputken lämpöpellin ja taka-akselin suojat. Turvavöiden kiinnitykset ja lenkit paikalleen. Pakoputkeakin jatkoin, ja sain sen valmiiksi katalysaattoriin saakka.
Huomenna pitäisi kiinasta saapua paketti jossa on 700g painava äänenvaimennin.. Saa nähdä millainen hiilikuitu pönttö saapuu. Lokarit laitoin eteen paikalleen, taakse ei vielä voinut laittaa kun
takapuskuri tulee ensin, ja sitä taas ei saa paikalleen enne kun takaluukun lisälukituksille on paikat hitsattu. Kolmelta ajattelin että nyt saa riittää, mutta pienen tauon jälkeen tein vielä alumiinista
takasivuverhoilut ja laitoin ne kiinni ja samalla leikkasin oviin palat valmiiksi. Tiistai aamuna ajoin auton hallista pihalle :) .

Sen jälkeen homma ei sitten olekaan edennyt ja seuraava yö tulikin sitten valvottua ihan kokonaan.. Töissä oli pikkasen väsynyt olo.... Lääkärissä kävin ja kandi sanoi että ota buranaa, vaikka just olin
kertonut että otin illan ja yön aikana 4 kpl 400 buranaa ja vähän muutakin ja ei mitään apua. Koitin sanoa että kortisonia ranteeseen. "Ei hän uskalla laittaa kun voi osua hermoon, ja ei se mitään auttais" Sanoin että on se nyt VIT** kun joka vaivaan on aina sama ohje, eli ota buranaa, ja kun mää justiin sanoin että se ei auta mitään ja on siihen ennenkin sitä kortisonia laitettu!! "No on niitä muitakin lääkkeitä ja ota enemmän..."
Vielä vähän vänkäsin vastaan, niin se sano että odota hetki. Parin minuutin päästä oikea lääkäri tuli ruiskun kanssa ja näytti tälle kandille kuinka sitä kortisonia laitetaan... Seuraavan yön oli vielä kipeä, mutta siitä eteenpäin on saanu jo nukuttua. Tosin tiedän nyt senkin että seisaalleenkin voi nukahtaa, mutta onneks siitä herää aika äkkiä siinä vaiheessa kun alkaa kaatumaan :D Nyt käsi on kokoajan puutunut ja vihloo jos sillä tekee jotain ja parin sormen päät on ihan puuduksissa. Tosin saikkua on edelleen vielä yli viikko, vaikka pakko siellä töissä on käydä, kun on ainoa työntekijä koko firmassa...
Ja kyllä se vikakin selvisi kun vähän muisteli menneitä. 2005 ranne piti jo leikata siksi kun hermo on pinteessä. Silloin vaan yksi asiakkaana oleva käsikirurgi sanoi että jos vaan mitenkään pärjäät käden kanssa, niin hän ei suosittele leikkausta ennen kun alkaa vaivaamaan enemmän. On niin suuri riski että tulee entinen käsi. No toimi se 10 vuotta vielä sen jälkeen.

Sitten vielä sen kokonaan valvotun yön jälkeisenä päivänä illalla kuuden jälkeen kun olin apteekissa, isä soitti että tarvis vähän apua. Nosturilla oli auto ylhäällä ja siitä sitten katkes vaijeri.. Puolitoista tuntia siinä sitten meni että saatiin auto alas ja nyt ei sitten paljon nostella. Vaijerit pitää tilata Tanskasta ja kestää 2-3 viikkoa ennen kun on täällä, ja maksaa 2200e... Jos saa jollain mitat vanhoista, niin muutamalla satasella saisi teetettyä ihan suomessakin.
Helppo tehdä töitä kun käsi on vempula ja nosturi rikki..
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Stilo V1600 Crossi projekti

Viesti Kirjoittaja mikah »

Tää projekti toppas ton edellisen kirjottelun jälkeen täysin.. Nyt pitäs sitten mennä käsi leikkauttaan, kun ei siitä muuten enään toimivaa saa. Toivotaan että leikkauksen jälkeen toimis vielä... Nyt on 2 kuukautta kortisonista aikaa, ja eilen alko tuntuun että teho alkaa loppumaan. Tutkimuksissa selvis että keski vahva rannekanavaoireyhtymä on kyseessä.. Pitäs ny koittaa viä ainakin juhannukseen asti pystyä töitä tekeen, ja sitten jos pääsis leikkaukseen, niin menis saikku ja kesäloma samaan kohtaan... Vitt* mut ei voi mitään.. Ja niin kun kaikille V1600 autoja Fiatista rakentaneille tuntuu käyneen, niin akka lähti, ja PIENTÄ säätö on senkin homman kanssa...
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Stilo V1600 Crossi projekti

Viesti Kirjoittaja mikah »

Käsi leikattu 2 viikkoo sitten. Huomenna tikkien poisto... Vikaakin löyty oikein kunnolla. Oli hermoon tullut monttu siihen kohtaan missä oli ahtaalla. Oli alkanut tekemään jo uusia verisuonia hermoon, kun vanhat oli niin kovasti puristuksissa.
Kuukausi olis vielä saikkua jäljellä, mut kyllä sillä nyt jo pikkuhiljaa jotain voi koittaa tehdä.
Kipeä ei ole leikkauksen jälkeen yhtään, toisin kun toinen käsi... Se on nyt ollu 4 viikkoa kipeä olkapäästä, mutta johtunee siitä kun ei oo tehnyt oikein mitään kahteen kuukauteen ja meni sitten jumiin.
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Stilo V1600 Crossi projekti

Viesti Kirjoittaja mikah »

Ja jatkuu... Saikku meinaan. Nyt on kohta 7 viikkoa leikkauksesta ja maanataina oli viimeinen sairaslomapäivä. Nyt kun oon oikein koittanut väkisin olla tekemättä mitään että parantuis kerrasta, niin ei.
Maanantaina koitin muutaman tunnin tehdä oikeita töitä, niin jo oli käsi puuduksissa ja särki, ja edelleen on ne samat 2 sormea tunnottomat. No sitten kauhean väänön kanssa sain ajan terveyskeskukseen lääkärille, ja 3 viikkoa lisää saikkua.
Ei meinanneet ensin huolia ollenkaan, ja käskivät soittaa sinne missä oli leikattu ja jos sieltä käsketään terveyskeskukseen, niin sitten soittamaan aikaa ajanvarauksesta. Soitin heti terveyskeskuksen pihasta, ja sieltä sanottiin et terveyskeskukseen. Menin takasin sisälle muka ajanvarauksen puhelinnumeroa kysymään, vaikka tiesin sen ja tiesin myös sen että kyllä siitä luukultakin sen ajan saa vaikkei pitäis.... Ja sain.
Nii, ja se olkapää vaiva poistui itsestään viikko sitten, eli noin 7 viikkoo järkyttävän kipee, mut ihan yhtä äkkiä kipu lähti pois kun tulikin... :shock:

Jos leikkaus olisi ollut vasta nyt, niin olis jäänyt menemättä.... Tuolla leikattiin: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016090 ... 4_uu.shtml" onclick="window.open(this.href);return false; :|

Pitää nyt kuitenkin kilpuriin senverran keskittyä, että vaihdan toisen väliaikaisen etujousen tilalle jonkun muu. Meni Abarth Stilosta leima vanhaksi, ja viime katsastuksen jälkeen seuraavana päivänä Savon EK:lla etujousi poikki :) Kilpurissa on nyt apparaatin melkein uudet jouset paikoillaan.... Jouset tuli aikanaan saksasta jokun varastosta, kun oli uuteen autoon laitettu madallusjouset :shock: (ihan niinkun ei olis tarpeeks matala vakiona...) Sitten ne oli hetken siskon JTD Stilossa, mutta oli liian matala sekin.

Nii, ja kilpuriin löytyi GAZ Gold juuri huolletut säädettävät etutolpat englannista. On kylläkin 500:een tarkoitetut, mutta sopii. Ja vakaajan kiinnityksetkin on valmiina. Jouset tosin pitää vaihtaa vähän jäykempiin.
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Stilo V1600 Crossi projekti

Viesti Kirjoittaja mikah »

Tänään meinasin vaihtaa Abarth:iin jousen, mutten viä vaihtanutkaan.... Ehkä ensiviikolla saa siihen leiman.

Piti ensin koittaa saada yks karvalakki 5 ovinen 1,6:nen vähän järkevämpään korkeuteen nokan osalta. Laitoin jotkut Dieselin vähän käytetyt tarvikejouset, niin nousi nokka 2,5cm, eli nyt suunnileen siinä missä pitäiskin :o Kilpurin aihiossa taas on jotkut toiset Dieselin tolpat, niin se taas on suunnileen iskarit tapissa ja nokka ilmassa... Pikkusen on noissa Stilon tarvikejousissa eroja ja ongelmia... Autoon oli kesällä jossain laitetut uudet jouset, mutta vahvuudeltaan olivat ohuemmat mitä kuuluu. Pitää tehdä varmaan ihan oma topikki noista Stilon etujousista, kun niitä on noin miljoonaa eri tyyppiä, ja niitä on nyt tullu mittailtua riittävästi.... Mutta jos haluat että Stilon nokka on edes vähän sinnepäin, että sillä uskaltaa soratielle, niin osta pykälää vahvemmat jouset.. Eli esin 1,8:iin dieselin jouset ja 1,6:een 1,8:n ym... Motonetissa taitaa olla neljää eri etujousta Stiloon, ja alkuperäisiä on vissin ainakin 20 erilaista... Motonetin jouset kuuluu samaan kategotriaan kuin yleismallinen, eli ei sovi mihinkään...
ttlehto
Viestit: 1
Liittynyt: 07.12.2016 20:16

Re: Stilo V1600 Crossi projekti

Viesti Kirjoittaja ttlehto »

Moro,

Oon kans mietiskellyt Stilo V1600 auton tekemistä, asfaltille pelkästään.

Onko mitään hajua pääseekö ilman vilppiä lähellekään minimipainoja? Ja onko 6-vaihteisesta askista iloa?
Vastaa Viestiin