Kengännauhabudjetista huolimatta haikailen omista kaasuhitsausvehkeistä, jälki on siistimpää ja hitsaus onnistuisi myös ulkona tai vanhassa makasiinissa, jota en ole aikeissa polttaa migin kipinöillä. Olen kerännyt wanhoja AGAn pillisettejä mittareineen jo kolmen puulaatikollisen verran huvikseni vuosien varrella, mutta saisiko ne tarkastettua jossain huollossa? Letkut ja pikkupullot kun vielä löytyisi jostain edullisesti? Toistaiseksi ajattelin treenata Gasex minisarjalla, olen sentään kokeillut jotkin Agan pillit kouluaikoina ja peltikurssilla Cobra/Dillon luksusvehkeet mutta nuo wanhat ovat varmasti riittävät huollettuina. Kaasupullojen hinta vain hirvittää.
Sitten tarvitsisin vastetolpan aihioksi tyhjän vanhan kaasupullon, siis sellaisen jonka voi katkaista, että saisin sen koveran pohjan. Tämä tulee kutistamiseen puupölkyn tilalle. Kuten https://m.youtube.com/watch?v=YH3tHtADIkw
Kaasuhitsauksesta
Re: Kaasuhitsauksesta
Kannattaa käydä kysymässä Woikoskelta ja Agalta hylkyyn meneviä isoja happipulloja.
Saattaa saada halvalla.
Saattaa saada halvalla.
Projektit:
-88 Uno 1.3 T.i.e -> 1.4 T.i.e
-82 Lada 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 Lada 1200L (VAZ-21013) "Nappis"
-88 Uno 1.3 T.i.e -> 1.4 T.i.e
-82 Lada 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 Lada 1200L (VAZ-21013) "Nappis"
Re: Kaasuhitsauksesta
Osaa muuten tuo kaasuhitsikin ampua kipinää kun kärkiliekillä hipaiset sulaa. Lisäksi kaasuhitsaus lämmittää ympäristöä aika paljon rerilummin mitä vaikka miggi. Tosin ohueksi päässeeseen peltiin tuo kaasu on viimeisin vaihtoehto jos migillä reikä vaan suurenee
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Sheivaa mun dekkii.
Re: Kaasuhitsauksesta
Ethän sinä tarvitse kuin happipullon, grillistä otat nestekaasun niin kyllä sillä ladossa hitsaa [emoji4] mutta kyllä peltihommiin mig+mison on oikea yhdistelmä.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lancia Delta Evoluzione -91
Lancia Thesis 3.2 -04
Lancia Delta GT.i.e -92
Lancia Thesis 3.2 -04
Lancia Delta GT.i.e -92