Fiat Coupe 20v Turbo
Re: Fiat Coupe 20v Turbo
Asiallisen näköistä
Jälkiviisaana hyvä taas nakata. Itse olisin plaanannu lohkonkin, mutta eihän se pakollista ole jos ok.
Jälkiviisaana hyvä taas nakata. Itse olisin plaanannu lohkonkin, mutta eihän se pakollista ole jos ok.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Re: Fiat Coupe 20v Turbo
No sitä oppii kun muutaman kerran pahvin vaihtaa .väisänen kirjoitti:Asiallisen näköistä
Jälkiviisaana hyvä taas nakata. Itse olisin plaanannu lohkonkin, mutta eihän se pakollista ole jos ok.
Re: Fiat Coupe 20v Turbo
Joo,en oo vielä yhestäkään myllystä lohkoo plaanannu,eikä oo tarvinnu pahveja vaihella...Wesulius kirjoitti:No sitä oppii kun muutaman kerran pahvin vaihtaa .väisänen kirjoitti:Asiallisen näköistä
Jälkiviisaana hyvä taas nakata. Itse olisin plaanannu lohkonkin, mutta eihän se pakollista ole jos ok.
-03 Chrysler Voyager 3.3 SE
-05 Fiat Panda 60
-95 Fiat Tempra 1.6 STW
-97 Fiat Coupe 2.0 20 V T
-88 Fiat Uno Tbo 4d
-89 Fiat Uno 60 S
-89 Laika Laserhome 57
-89 Lancia Y10
-89 Lancia Y10 Turbo
-02 Fiat Punto 60 elx
-02 Fiat Brava 1.6 elx
-05 Fiat Panda 60
-95 Fiat Tempra 1.6 STW
-97 Fiat Coupe 2.0 20 V T
-88 Fiat Uno Tbo 4d
-89 Fiat Uno 60 S
-89 Laika Laserhome 57
-89 Lancia Y10
-89 Lancia Y10 Turbo
-02 Fiat Punto 60 elx
-02 Fiat Brava 1.6 elx
Re: Fiat Coupe 20v Turbo
Ei oo vissiin ollu sit riittävästi sylinterissä painetta.4d60elx kirjoitti:Joo,en oo vielä yhestäkään myllystä lohkoo plaanannu,eikä oo tarvinnu pahveja vaihella...Wesulius kirjoitti:No sitä oppii kun muutaman kerran pahvin vaihtaa .väisänen kirjoitti:Asiallisen näköistä
Jälkiviisaana hyvä taas nakata. Itse olisin plaanannu lohkonkin, mutta eihän se pakollista ole jos ok.
150hv per pytty niin alkaa olemaan painetta ja koneessa tehoakin , että voi olla suomen tehokkain fiat coupe.
Re: Fiat Coupe 20v Turbo
Ei oo vissiin ollu sit riittävästi sylinterissä painetta.
Jep,ei varmaankaan,eihän näissä ahdetuissa oo nimeksikään siihen mitä nuoruusaikoina vapareihin ruttua otettiin
Jep,ei varmaankaan,eihän näissä ahdetuissa oo nimeksikään siihen mitä nuoruusaikoina vapareihin ruttua otettiin
-03 Chrysler Voyager 3.3 SE
-05 Fiat Panda 60
-95 Fiat Tempra 1.6 STW
-97 Fiat Coupe 2.0 20 V T
-88 Fiat Uno Tbo 4d
-89 Fiat Uno 60 S
-89 Laika Laserhome 57
-89 Lancia Y10
-89 Lancia Y10 Turbo
-02 Fiat Punto 60 elx
-02 Fiat Brava 1.6 elx
-05 Fiat Panda 60
-95 Fiat Tempra 1.6 STW
-97 Fiat Coupe 2.0 20 V T
-88 Fiat Uno Tbo 4d
-89 Fiat Uno 60 S
-89 Laika Laserhome 57
-89 Lancia Y10
-89 Lancia Y10 Turbo
-02 Fiat Punto 60 elx
-02 Fiat Brava 1.6 elx
Re: Fiat Coupe 20v Turbo
No ei taida tarvita ihan 150hv per pytty et saavuttaa suomen tehokkaimman coupen tittelin....näin off topiccinaWesulius kirjoitti:Ei oo vissiin ollu sit riittävästi sylinterissä painetta.
150hv per pytty niin alkaa olemaan painetta ja koneessa tehoakin , että voi olla suomen tehokkain fiat coupe.
Re: Fiat Coupe 20v Turbo
jykä kirjoitti:No ei taida tarvita ihan 150hv per pytty et saavuttaa suomen tehokkaimman coupen tittelin....näin off topiccinaWesulius kirjoitti:Ei oo vissiin ollu sit riittävästi sylinterissä painetta.
150hv per pytty niin alkaa olemaan painetta ja koneessa tehoakin , että voi olla suomen tehokkain fiat coupe.
Kaikki tällänen taitaa olla rahasta kiinni?
Enempi volvo miehenä, 1.9 t4 (volvo tinakone) 3.15bar = +1000hv Suomessa. Uskon että kyllä Fiat/Lancia koneesta saa myös. (offtopic)
Re: Fiat Coupe 20v Turbo
Moi.
Projekti etenee ja nyt on savut saatu koneesta, orggis suuttimilla ja Motronecin boxilla. Moottori heräsi samantein henkiin Kaikki toimi loistavasti ja vuotoja ei ollut , jopa tyhjäkäynti oli 800rpm, vaikka koneessa on tosi jyrkät nokat. Koneen lämmetessä kierrokset alkoi tippua 600rpm pintaan ja kone alkoi "tumpata". Täytyy avata tyhjäkäyntimoottori ja hieman rukata sitä, että saadaan kierrokset kohdilleen
Seuraavana onkin sitten johtosarjan rakentaminen, tuolle EMU:lle. Isot suuttimet ja E85 tankkiin ja dynolle
Hyvää Joulua kaikille
Projekti etenee ja nyt on savut saatu koneesta, orggis suuttimilla ja Motronecin boxilla. Moottori heräsi samantein henkiin Kaikki toimi loistavasti ja vuotoja ei ollut , jopa tyhjäkäynti oli 800rpm, vaikka koneessa on tosi jyrkät nokat. Koneen lämmetessä kierrokset alkoi tippua 600rpm pintaan ja kone alkoi "tumpata". Täytyy avata tyhjäkäyntimoottori ja hieman rukata sitä, että saadaan kierrokset kohdilleen
Seuraavana onkin sitten johtosarjan rakentaminen, tuolle EMU:lle. Isot suuttimet ja E85 tankkiin ja dynolle
Hyvää Joulua kaikille
Re: Fiat Coupe 20v Turbo
No niin, Toista vuotta tähän projektiin meni ja nyt on aika varattu dynoon ja säätöihin. Keskiviikkona ollaan viisaampia, onko viritys onnistunut, kun tehot ei pudonnut, kuin 30% Kaikenlaista ongelmaan on tullut vastaan, mutta kalusto on pysynyt ehjänä Lisää infoa, kun saadaan tulokset paperille.
Re: Fiat Coupe 20v Turbo
Mitäs tälle kuuluu? Sujuiko dynoreissu ongelmitta?
Re: Fiat Coupe 20v Turbo
Moi,
Kyllähän toi ilman isompia ongelmia sujui. Hukkaportin jousen paineella 1,2bar, saatiin huikan yli 400 hevosta kirnuamaan. Sytkää ei saatu säädettyä, koska ei saatu kuulokkeita kiinni nakuanturiin. Tyhjäkäyntikin jäi vielä odottamaan parempia säätöjä. Auto saatiin kuitenkin siihen kuntoon, että sen sai leimattua. Piti syksyllä vielä käydä uudelleen dynossa, mutta kelit oli niin huonot, että jäi ensikeväälle. Auto nyt talvilevolla
Kyllähän toi ilman isompia ongelmia sujui. Hukkaportin jousen paineella 1,2bar, saatiin huikan yli 400 hevosta kirnuamaan. Sytkää ei saatu säädettyä, koska ei saatu kuulokkeita kiinni nakuanturiin. Tyhjäkäyntikin jäi vielä odottamaan parempia säätöjä. Auto saatiin kuitenkin siihen kuntoon, että sen sai leimattua. Piti syksyllä vielä käydä uudelleen dynossa, mutta kelit oli niin huonot, että jäi ensikeväälle. Auto nyt talvilevolla
Re: Fiat Coupe 20v Turbo
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... 1xphDLLdlU" onclick="window.open(this.href);return false;
No bodykits, no stereos, no bullshit...
1 x 156 V6
6 x Alfa 75
1 x 156 V6
6 x Alfa 75