Bravo V1600 Ralli projekti.
Bravo V1600 Ralli projekti.
Aihio kotona ja pikkuhiljaa saa ruveta purkamaan koska kaarien asennus on elokuussa.
Vm. 2001 ja mittarissa 208tkm. Ainoa huono puoli on että autoa on tuunattu oikein reippaasti ja mm. takaluukku menee vaihtoon. Alustasarja, 18" vanteet 215/35 renkailla helmalevikkeet ym menee luonnollisesti myyntiin. Ilmanputsarikin on tehty oikein näyttäväksi ja kerrankin laitettu järkevään paikkaan, mutta sekin pitäis vaihtaa alkuperäiseksi. Tarkoitushan on tehdä suht pienellä budjetilla 100% sääntöjenmukainen laite.
Vm. 2001 ja mittarissa 208tkm. Ainoa huono puoli on että autoa on tuunattu oikein reippaasti ja mm. takaluukku menee vaihtoon. Alustasarja, 18" vanteet 215/35 renkailla helmalevikkeet ym menee luonnollisesti myyntiin. Ilmanputsarikin on tehty oikein näyttäväksi ja kerrankin laitettu järkevään paikkaan, mutta sekin pitäis vaihtaa alkuperäiseksi. Tarkoitushan on tehdä suht pienellä budjetilla 100% sääntöjenmukainen laite.
Linea 1,3Multijet (2007)
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Onnea projektiin, näitten kans sitä aina tarvitaan...
Mikko Koivusalo
Fiat 127&Panda jne.
Fiat 127&Panda jne.
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Onnea projektiin. Jos et vielä ole tarkistanut,niin kannattaa tarkistaa runkonuneron perusteella koska valmistunut tehtaalta. Oma V1600 Bravo aihioni oli rekisteröity 10/2001,mutta valmistunut tehtaalta 10/98. Siinä olis ollut aika paljon hommaa että olis saanut sääntöjen mukaiseksi,eli lähti jatkamaan taivalta siviili autona.
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
On tarkistettu. -11 malli. Sääli vaan että joku teini on raiskannut puskurin, konepellin ja takaluukun, sen verran kovaa tuuninkia et ei pysty korjaamaan. Auto on todella hauska ajaa (hyvällä tiellä) kun alla on kunnollinen alusta ja renkaat.RHR kirjoitti:Onnea projektiin. Jos et vielä ole tarkistanut,niin kannattaa tarkistaa runkonuneron perusteella koska valmistunut tehtaalta. Oma V1600 Bravo aihioni oli rekisteröity 10/2001,mutta valmistunut tehtaalta 10/98. Siinä olis ollut aika paljon hommaa että olis saanut sääntöjen mukaiseksi,eli lähti jatkamaan taivalta siviili autona.
Viikonloppuna pitää ottaa sisusta ym ulos. Oli vaan pakko kokeilla siviilikäytössä
Linea 1,3Multijet (2007)
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Hyvä homma tuo vuosimalla ja onneksi noita Bravoja ja peltiosia pisaa,eli ei pitäis olla mikään ongelma. Mistäs kaaret tulee?
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Sellaiselta kuin http://www.carace.fi" onclick="window.open(this.href);return false;RHR kirjoitti:Hyvä homma tuo vuosimalla ja onneksi noita Bravoja ja peltiosia pisaa,eli ei pitäis olla mikään ongelma. Mistäs kaaret tulee?
Linea 1,3Multijet (2007)
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Tänään pääsin pääsin purkamaan sisustaa ja suurin osa on ulkona. Onneksi ei löytynyt ruostetta tai muita ylläreitä. Kojelauta on vielä paikalla. Tässä on Airbag pelkääjän paikalla. Mitä säännöt sanoo siitä jos laittaisi sellaisen kojelaudan missä ei ole? Sama juttu koskee sähkölaseja. Ei kai kaikissa ole sähköisiä nostimia?
Linea 1,3Multijet (2007)
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Kojelauta lienee sama on sitten bäggi tai ei. Bägillisessä on irtonainen kansi ja bägittömässä irtonainen kaukalo. Vaikee sanoo onko 2001 mallista ollut ilman bäggiä, mutta ei se kansi varmaan sen enempää paina kun se kaukalokaan.
Sähkölasien kohdalla vastaus löytyy säännöistä, jotka on ennen rakennusvaihetta opeteltu ulkoa Eli saa pistää veivilasit, oli niitä sitten alkujaan ollut tai ei.
Ja karvalakkimalleissa ei ole sähkölaseja, eli nostajat löytyy niistä.
Sähkölasien kohdalla vastaus löytyy säännöistä, jotka on ennen rakennusvaihetta opeteltu ulkoa Eli saa pistää veivilasit, oli niitä sitten alkujaan ollut tai ei.
Ja karvalakkimalleissa ei ole sähkölaseja, eli nostajat löytyy niistä.
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Sähkölaseista tiesin ja pitää etsiä sellaiset ovet koska mitä vähemmän sähköä sitä parempimikah kirjoitti:Kojelauta lienee sama on sitten bäggi tai ei. Bägillisessä on irtonainen kansi ja bägittömässä irtonainen kaukalo. Vaikee sanoo onko 2001 mallista ollut ilman bäggiä, mutta ei se kansi varmaan sen enempää paina kun se kaukalokaan.
Sähkölasien kohdalla vastaus löytyy säännöistä, jotka on ennen rakennusvaihetta opeteltu ulkoa Eli saa pistää veivilasit, oli niitä sitten alkujaan ollut tai ei.
Ja karvalakkimalleissa ei ole sähkölaseja, eli nostajat löytyy niistä.
Autossa oli "muutama" metri hifi piuhaa ja ledivaloja. Varmaan ollut aika hyvä tunnelma
Jos joku haluaa niin tästä saa ehjät penkit ja oikein keinonahalla päällystetyt ovipahvit lähes ilmaiseksi (yksi laatikko Sandelsia)
Linea 1,3Multijet (2007)
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Melko moneen kilpuriin tullut vuosien varrella sekaannuttua ja oma mielipiteeni on että sähköikkunoita ei kannata poistaa. Varsinkin kartturilla se on ehdoton. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin ikkunan veiviin kurottelu pätkän maalissa. Ja sitten kun on veivit niin ne pitää ottaa kaarien muodossa huomioon että niitä saa veivattuakin.
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Sähkötoimiset sivuikkunat yleensä vaihdettiin mekaaniseiksi painon säästämisen vuoksi
sekä vika alttiuden takia (ovi sai kolhuja) jotkut II ohjaajat halusivat asentaa sähkötoimisen
sivulasin mekanismin juuri tuon hankalan veivaamisen takia muuten mekaaninen lasin nostin
tai jopa mentiin sääntöjen salliessa muovisiin laseihin ja (pikku) avattavaan liuku ikkunaan.
sekä vika alttiuden takia (ovi sai kolhuja) jotkut II ohjaajat halusivat asentaa sähkötoimisen
sivulasin mekanismin juuri tuon hankalan veivaamisen takia muuten mekaaninen lasin nostin
tai jopa mentiin sääntöjen salliessa muovisiin laseihin ja (pikku) avattavaan liuku ikkunaan.
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Löytyykös projektista kuvia? Itellä kans alkamassa sama homma.
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Projekti jäi seisomaan pariksi kuukaudeksi kun työt haittasi harrastusta. Nyt on taas vapaa-aikaa Mikä on paras keino jos yrittää saada lasit pois EHJÄNÄ? Huomenna täytyy hakea konepelti, etupuskuri ja takaluukku. Kaaret tulee joulukuussa.
Miten tänne lisätään kuvia?
Miten tänne lisätään kuvia?
Linea 1,3Multijet (2007)
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Liimalaseille taitaa olla paras sahata vaijerilla tai rautasahan terällä se liimamassa irti...
Jonnekkin näistä netin kuvapalvelimista kuvia ja linkittää ne sitten sieltä tänne... Ittellä photobucketis, mutta niitähän on paljon muitakin...
Jonnekkin näistä netin kuvapalvelimista kuvia ja linkittää ne sitten sieltä tänne... Ittellä photobucketis, mutta niitähän on paljon muitakin...
Mikko Koivusalo
Fiat 127&Panda jne.
Fiat 127&Panda jne.
Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Sisusta ulkona ja levikkeet, takaluukku ym poistettu. Ilmanputsarikin saa lähteä heti kun löydän toisen.
http://s1328.photobucket.com/user/Mikko ... .jpeg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s1328.photobucket.com/user/Mikko ... f.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s1328.photobucket.com/user/Mikko ... .jpeg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s1328.photobucket.com/user/Mikko ... f.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Linea 1,3Multijet (2007)
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti
Ducato 2,8 (2003)
Bravo V1600 projekti