Jaa ei vaiväisänen kirjoitti:Palloventtiiliohjattu auton sylinterinventtiili. Ei se toimi.
.
http://www.coatesengine.com/csrv-advantages.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaa ei vaiväisänen kirjoitti:Palloventtiiliohjattu auton sylinterinventtiili. Ei se toimi.
.
Itse asiassa parhaat voiteluöljyt eli nämä esteripohjaiset taitavat perustua suurilta osin kasvi- ja eläinrasvoihin. Perinteinen synteettinenhän on tavallaan rakennettu maaöljystä pilkkomalla ja uudelleen rakentamalla.Miksi muut aineet eivät voisi korvata maaöljyjä, onhan voiteluaineissakin nykyään synteettisiä öljyjä, eli sellaisia jotka eivät ole suoraan maaöljyjalosteita?
niinpä. Jotenkin semmonen "kielletään se väkisin" kuva jäi tästäkin:vvieri kirjoitti:Tietysti muutenkin lyhytikäisessä kilpamoottorissa tämä väljistyminen ei niin nousisi ongelmaksi. No... Harmi että F1:ssäkin keskitytään nykyään enemmän kaikenlaiseen haihatteluun ja lähinnä show:n pyörittämiseen...
Tämä olikin mielenkiintoinen!fiat-boy kirjoitti:Koenigseggillä on ainakin kehitteillä nokka-akselitonta moottoria, tuolla tavalla saisi pyöriäviä massoja pienenmäksi, hyötysuhdetta paremmaksi, päästöjä pienenmäksi ja tottakai lisää tehoa.
https://www.youtube.com/watch?v=Bch5B23 ... KhEhyFuWnf" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänään tuli töissä ylimääräistä aikaa ja koetin selvitellä tuon moottorin öljy ja vesikiertoa, eikä tietoa juurikaan löytynyt.Stefa kirjoitti:Ei varsinaisesti pyörää ole keksitty uudelleen, mutta tätä ei ole taidettu mainita: http://www.motouutiset.fi/fi/moottoripy ... ef=related
Hydrauliikan sarallahan samalla idealla ovat pumput ja moottorit toimineet jo vaikka kuinka kauan.