X1/9
X1/9
Laitoin jonkun kuvan suomen ratoja joskus kiertäneistä murtsikoista.
Tuo jäärata kuvassa oleva on sama auto kuin punavalkoraidallinen.
Siihen tehtiin pellistä uutta muotoa kolaroinnin jälkeen. En tiedä osiko
tuo missään enää tallella.
Sit tuo toinen on tänään kuvattu ja on muuten aito Dallara koneinen laite.
Omistaja ei sille halua sen enempää julkisuutta niin ei siitä sitten sen enempää.
Tuo jäärata kuvassa oleva on sama auto kuin punavalkoraidallinen.
Siihen tehtiin pellistä uutta muotoa kolaroinnin jälkeen. En tiedä osiko
tuo missään enää tallella.
Sit tuo toinen on tänään kuvattu ja on muuten aito Dallara koneinen laite.
Omistaja ei sille halua sen enempää julkisuutta niin ei siitä sitten sen enempää.
- Liitteet
-
- DSC01938 (640x428).jpg (159.11 KiB) Katsottu 22124 kertaa
-
- 2013-10-12-041 (640x360).jpg (225.96 KiB) Katsottu 22124 kertaa
-
- 2013-10-12-042 (640x360).jpg (197.32 KiB) Katsottu 22124 kertaa
Fiat 126 1975
Fiat 500 Nuova 1963
"Huvipuistolaite" reunion
500L 1,4
Fiat 500 Nuova 1963
"Huvipuistolaite" reunion
500L 1,4
- sedicivalvole1
- GFF
- Viestit: 704
- Liittynyt: 10.07.2010 09:35
Re: X1/9
Sais tuo Dallara x olla edes pikkasen paremmassa säilössä ku 2€ kevytpeiton alla nurmikolla
- GreenThing
- GFF
- Viestit: 2604
- Liittynyt: 08.08.2003 21:20
- Paikkakunta: Kärkölä
Re: X1/9
Vähän surullinen paikka murtsikalle...
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Re: X1/9
Jos nykyistä olinpaikkaa ei paljastettaisikaan, niin auton alkuperää varmaan voitte hieman avata? Suomessa rakennettu vai Dallaran pajalla? Dallaralta kaikki romppeet eli mitä siihen kuuluu silloin? Ihan joku uniikki moottori vai X omasta tehty? Yleistietoa aiheesta! Joo joo KVG, mutta kun joku haluaa kuitenkin kertoa
Marko
http://www.131abarth.com
http://www.facebook.com/pages/Fiat-131-Abarth-Rally-Corsa-g4/329158520540203
laita sähispostia:marko1vaisanen(atatat)gmail.com
__________________
http://www.131abarth.com
http://www.facebook.com/pages/Fiat-131-Abarth-Rally-Corsa-g4/329158520540203
laita sähispostia:marko1vaisanen(atatat)gmail.com
__________________
Re: X1/9
Joo elikkä tämä nahkalan puna-valkoinen ymmärtääkseni ostettu aikanaan Kalliolta,ja ollut aika "raakile"
Ehkä sama jolla Kolehmainen ajeli jää ja asfalttiratoja vielä 90 luvun lopulla?? Tai sitten keltainen jossa nykyään bdg tekniikka??
Kuvia Nahkalan ajamana löytyy ainakin joltain -70 luvun seinäjoen vauhtiajojen kuva sivuilta.
Samoilla sivuilla myös musta 1000tcr abru jolla voitettu mm.monzassa joskus kuuskyt luvulla..
Faza
Ehkä sama jolla Kolehmainen ajeli jää ja asfalttiratoja vielä 90 luvun lopulla?? Tai sitten keltainen jossa nykyään bdg tekniikka??
Kuvia Nahkalan ajamana löytyy ainakin joltain -70 luvun seinäjoen vauhtiajojen kuva sivuilta.
Samoilla sivuilla myös musta 1000tcr abru jolla voitettu mm.monzassa joskus kuuskyt luvulla..
Faza
Re: X1/9
Linkki kuviin. Kuvissa muitakin Fiateja.
http://jokkis.otokset.fi/kuvat/Vanhoja+ ... auhtiajot/
http://jokkis.otokset.fi/kuvat/Vanhoja+ ... auhtiajot/
Fiat 126 1975
Fiat 500 Nuova 1963
"Huvipuistolaite" reunion
500L 1,4
Fiat 500 Nuova 1963
"Huvipuistolaite" reunion
500L 1,4
Re: X1/9
Kyllä tuo "bambino" on joku muu. Etsin nuo kuvat tuon fazan tekstin perusteella ja
laitoin vain tuon linkin, että voi foorumilaiset katsella kuvia menneiltä vuosilta.
Itse en tainnut edes nähdä tuota Nahkalan äksää muuten kuin meidän pihassa ja tallissa.
Radalla sitä muistaakseni en nähnyt.
Aiemmin Eki ajeli Impillä ja silloin joissain jäärata kisoissa olin poikasena mukana
katselemassa.
laitoin vain tuon linkin, että voi foorumilaiset katsella kuvia menneiltä vuosilta.
Itse en tainnut edes nähdä tuota Nahkalan äksää muuten kuin meidän pihassa ja tallissa.
Radalla sitä muistaakseni en nähnyt.
Aiemmin Eki ajeli Impillä ja silloin joissain jäärata kisoissa olin poikasena mukana
katselemassa.
Fiat 126 1975
Fiat 500 Nuova 1963
"Huvipuistolaite" reunion
500L 1,4
Fiat 500 Nuova 1963
"Huvipuistolaite" reunion
500L 1,4
-
- Viestit: 1
- Liittynyt: 09.11.2013 19:30
Re: X1/9
No niin.
Muisteloita kysseisistä kulkuneuvoista.
Tuo eka meni huonoon happeen eka kurvissa vimpelissä aikamme romuja tallissa ihmetellessä reippaina miehinä ja poikana rysvättiin
pellistä tuo mariannen värinen kötöstys . Taka spoilerin sain ihan itse toteutaa asiaa auttoi autotallissa oleva tuulitunneli (Nortin savu)
Jossain välissä tuo auto meni myyntiin mutta palasi jälleen meidän hyvään huostaan jolloin siihen hommatttiin Kallion Jokelta isompi
1800 cc mosa jolla voitettiin melkein joka kisa missä käytiin.
Tästä viisastuneena kuskimme päätti hommata kunnon kilpurin elikkäs ilmestyi tuo Dallara ihmetetäväksi tallin täytteeksi.
Moottorina siinä ON 1300 cc 16 valve Dallaran tekemä motti.Tuossa kun isä ukon kanssa muisteltiin tätä auton historiaa,niin
tuo moottori on ollut jossain vaiheesssa Mäkisen Matin ritmossa.
Jotenkin muistoista palaa että kori ois tehty Briteissä josta männynnä Tanskanmaalle ja sieltä ois eksynnä tänne,
jossa ois tehtynnä mosan ja korin yhtistäminen, kai se matti voitti jonkun SM tällä mokomalla voitti.
Täällähän tuo mokoma kukkuu (ei vielä tallissa on vaikka mitä projektia talli täynnä)
Talli miehet Ossi Hakalax ja MESTARI Bo Hakalax
Muisteloita kysseisistä kulkuneuvoista.
Tuo eka meni huonoon happeen eka kurvissa vimpelissä aikamme romuja tallissa ihmetellessä reippaina miehinä ja poikana rysvättiin
pellistä tuo mariannen värinen kötöstys . Taka spoilerin sain ihan itse toteutaa asiaa auttoi autotallissa oleva tuulitunneli (Nortin savu)
Jossain välissä tuo auto meni myyntiin mutta palasi jälleen meidän hyvään huostaan jolloin siihen hommatttiin Kallion Jokelta isompi
1800 cc mosa jolla voitettiin melkein joka kisa missä käytiin.
Tästä viisastuneena kuskimme päätti hommata kunnon kilpurin elikkäs ilmestyi tuo Dallara ihmetetäväksi tallin täytteeksi.
Moottorina siinä ON 1300 cc 16 valve Dallaran tekemä motti.Tuossa kun isä ukon kanssa muisteltiin tätä auton historiaa,niin
tuo moottori on ollut jossain vaiheesssa Mäkisen Matin ritmossa.
Jotenkin muistoista palaa että kori ois tehty Briteissä josta männynnä Tanskanmaalle ja sieltä ois eksynnä tänne,
jossa ois tehtynnä mosan ja korin yhtistäminen, kai se matti voitti jonkun SM tällä mokomalla voitti.
Täällähän tuo mokoma kukkuu (ei vielä tallissa on vaikka mitä projektia talli täynnä)
Talli miehet Ossi Hakalax ja MESTARI Bo Hakalax