Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

Moottoriurheiluun liittyvät kysymykset, mielipiteet ja projektit.
ENRICO
Viestit: 18
Liittynyt: 27.07.2013 17:29

Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

Viesti Kirjoittaja ENRICO »

Etsiskellään takatukivarren sisäkiinnityksen mutka! rautoja luokiteltuja GrA tai jollakin olis malli jonka mukaan
voisi tehdä.
Avatar
131rally
Viestit: 813
Liittynyt: 10.01.2003 13:45
Viesti:

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

Viesti Kirjoittaja 131rally »

Moro, miten projekti muutoin? En ole kuullut tästä projektista ja sinällään kiinnostava. Onko sinulla esittää kuvaa tuosta osasta. Minulla oli jotain osia g.A Ritmoon jotka suurimman osan hävitin eteenpäin. Vetoakseli ainakin on jokin race versio, jota en tiedä onko g.A Ritmo vai Integrale. Muistaakseni etunavat/olka-akselit voisin saada myös.
Marko

http://www.131abarth.com
http://www.facebook.com/pages/Fiat-131-Abarth-Rally-Corsa-g4/329158520540203
laita sähispostia:marko1vaisanen(atatat)gmail.com
__________________
ENRICO
Viestit: 18
Liittynyt: 27.07.2013 17:29

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

Viesti Kirjoittaja ENRICO »

Luokitus todistuksessa ainoa kuva joka löytyy ja etujarrusatulat pitäs vielä löytää muuten osat lähes tulkoon on ja loput
tehdään omatuotantona!.
ENRICO
Viestit: 18
Liittynyt: 27.07.2013 17:29

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

Viesti Kirjoittaja ENRICO »

Vänkyrä rauta löyty kiitokset. Etujarrusatulat ja neste käsijarrun satula jos jostain pompsahtas
Etusatula LOCKHEED 4 mäntäinen männän halkasija 38mm
Käsijarrusatulan BRENBO numero oikea 7025990 ja vasen 7025989 .
Avatar
Ippe
GFF
Viestit: 2606
Liittynyt: 27.09.2004 16:20
Paikkakunta: Helsinki 91

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

Viesti Kirjoittaja Ippe »

Olisiko sulla tarkempaa kuvausta noista etujarruista, nimittäin esimerkiksi Leyland Princessin etusatulat ovat nelimäntäiset Locheedit ja sellaisia saattaisi olla jopa varastossa.
Fiat X1/9 1500 5-Speed -80 ja 126 - 76
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

Viesti Kirjoittaja mikah »

Ne on tuon tyyliset, eli ei löydy siviiliautoista: http://www.apracing.com/product_details ... _disc.aspx
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Avatar
Ippe
GFF
Viestit: 2606
Liittynyt: 27.09.2004 16:20
Paikkakunta: Helsinki 91

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

Viesti Kirjoittaja Ippe »

mikah kirjoitti:Ne on tuon tyyliset, eli ei löydy siviiliautoista: http://www.apracing.com/product_details ... _disc.aspx

Kovasti nuo kuitenkin näyttävät Prinsessan satuloilta, männäntkin taitavat olla samaa kokoa, noissa kyllä taitaa olla spaceri puoliskojen välissä...
Fiat X1/9 1500 5-Speed -80 ja 126 - 76
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Onko ne Prinsessan satulat kevytmiiniä?
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
Ippe
GFF
Viestit: 2606
Liittynyt: 27.09.2004 16:20
Paikkakunta: Helsinki 91

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

Viesti Kirjoittaja Ippe »

-HH- kirjoitti:Onko ne Prinsessan satulat kevytmiiniä?
Pitää katsoa kun sellaiset eksyvät naaman eteen.

Edit:

Internetin mukaan Princessin satulat ovat mallia AP 3247-207C.
Fiat X1/9 1500 5-Speed -80 ja 126 - 76
FulviaHF
Viestit: 192
Liittynyt: 07.12.2004 11:59
Paikkakunta: Mänttä

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

Viesti Kirjoittaja FulviaHF »

Nu kisasatulat ovat yhdestä alumiini "möykystä" koneistettuja. Princesin valurautaiset voi halkaista eli ei varmaankaan luokiteltu Ritmoon. Kannattaa seurata Ebayn ilmoitukia. Siellä jarruja aina silloin tällöin myynnissä. Eikös Ritmoon kuitenkin ole saannissa usempaakin versiota jarruja? Ainakin vanhemmassa 75 lisäluokiteltu isompi 1-sylinterinen jarru on muistaakseni Rellu 17 satula. Mika millaiset jarrut sinun ex. Autonovo A-ryhmäläisessä on? Ja tervetuloa Vilppulaan Autocrossiin.
Lancia Fulvia 1.3 HF Gr4, Fiat Tipo Sport2000, ex Autonovo Gr2 128 Coupe
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

Viesti Kirjoittaja mikah »

FulviaHF kirjoitti:Nu kisasatulat ovat yhdestä alumiini "möykystä" koneistettuja. Princesin valurautaiset voi halkaista eli ei varmaankaan luokiteltu Ritmoon. Kannattaa seurata Ebayn ilmoitukia. Siellä jarruja aina silloin tällöin myynnissä. Eikös Ritmoon kuitenkin ole saannissa usempaakin versiota jarruja? Ainakin vanhemmassa 75 lisäluokiteltu isompi 1-sylinterinen jarru on muistaakseni Rellu 17 satula. Mika millaiset jarrut sinun ex. Autonovo A-ryhmäläisessä on? Ja tervetuloa Vilppulaan Autocrossiin.
Mulla on edessä vakiot ja takana luokitellut levyt, yhdellä satulalla ja vaijeri käsijarrulla, paikka tosin käsijarrusatulallekin löytyy. Hyvin ovat riittäneet nuokin.
75 Ritmoon on muistaakseni luokiteltu myös samat satulat kun 125/130 Ritmojen vakiot. Abarth Ritmojen eturipustuksetkin ovat peruja juurikin kakkos ryhmäläisestä 75:sta.

Ja kiitokset, justiin tulin Bravo kärryllä mökille odottelemaan viikonloppua. Kävin autoa hakiessa kokeilemassa muutaman startin Huittisten jokkisradalla..
Pirusti se 20 heppaa tehokkaampi ja satakiloa kevyempi Bravo menee omaan Stiloon verrattuna...
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Vastaa Viestiin