Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti
Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti
Etsiskellään takatukivarren sisäkiinnityksen mutka! rautoja luokiteltuja GrA tai jollakin olis malli jonka mukaan
voisi tehdä.
voisi tehdä.
Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti
Moro, miten projekti muutoin? En ole kuullut tästä projektista ja sinällään kiinnostava. Onko sinulla esittää kuvaa tuosta osasta. Minulla oli jotain osia g.A Ritmoon jotka suurimman osan hävitin eteenpäin. Vetoakseli ainakin on jokin race versio, jota en tiedä onko g.A Ritmo vai Integrale. Muistaakseni etunavat/olka-akselit voisin saada myös.
Marko
http://www.131abarth.com
http://www.facebook.com/pages/Fiat-131-Abarth-Rally-Corsa-g4/329158520540203
laita sähispostia:marko1vaisanen(atatat)gmail.com
__________________
http://www.131abarth.com
http://www.facebook.com/pages/Fiat-131-Abarth-Rally-Corsa-g4/329158520540203
laita sähispostia:marko1vaisanen(atatat)gmail.com
__________________
Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti
Luokitus todistuksessa ainoa kuva joka löytyy ja etujarrusatulat pitäs vielä löytää muuten osat lähes tulkoon on ja loput
tehdään omatuotantona!.
tehdään omatuotantona!.
Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti
Vänkyrä rauta löyty kiitokset. Etujarrusatulat ja neste käsijarrun satula jos jostain pompsahtas
Etusatula LOCKHEED 4 mäntäinen männän halkasija 38mm
Käsijarrusatulan BRENBO numero oikea 7025990 ja vasen 7025989 .
Etusatula LOCKHEED 4 mäntäinen männän halkasija 38mm
Käsijarrusatulan BRENBO numero oikea 7025990 ja vasen 7025989 .
Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti
Olisiko sulla tarkempaa kuvausta noista etujarruista, nimittäin esimerkiksi Leyland Princessin etusatulat ovat nelimäntäiset Locheedit ja sellaisia saattaisi olla jopa varastossa.
Fiat X1/9 1500 5-Speed -80 ja 126 - 76
Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti
Ne on tuon tyyliset, eli ei löydy siviiliautoista: http://www.apracing.com/product_details ... _disc.aspx
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti
mikah kirjoitti:Ne on tuon tyyliset, eli ei löydy siviiliautoista: http://www.apracing.com/product_details ... _disc.aspx
Kovasti nuo kuitenkin näyttävät Prinsessan satuloilta, männäntkin taitavat olla samaa kokoa, noissa kyllä taitaa olla spaceri puoliskojen välissä...
Fiat X1/9 1500 5-Speed -80 ja 126 - 76
Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti
Onko ne Prinsessan satulat kevytmiiniä?
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti
Pitää katsoa kun sellaiset eksyvät naaman eteen.-HH- kirjoitti:Onko ne Prinsessan satulat kevytmiiniä?
Edit:
Internetin mukaan Princessin satulat ovat mallia AP 3247-207C.
Fiat X1/9 1500 5-Speed -80 ja 126 - 76
Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti
Nu kisasatulat ovat yhdestä alumiini "möykystä" koneistettuja. Princesin valurautaiset voi halkaista eli ei varmaankaan luokiteltu Ritmoon. Kannattaa seurata Ebayn ilmoitukia. Siellä jarruja aina silloin tällöin myynnissä. Eikös Ritmoon kuitenkin ole saannissa usempaakin versiota jarruja? Ainakin vanhemmassa 75 lisäluokiteltu isompi 1-sylinterinen jarru on muistaakseni Rellu 17 satula. Mika millaiset jarrut sinun ex. Autonovo A-ryhmäläisessä on? Ja tervetuloa Vilppulaan Autocrossiin.
Lancia Fulvia 1.3 HF Gr4, Fiat Tipo Sport2000, ex Autonovo Gr2 128 Coupe
Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti
Mulla on edessä vakiot ja takana luokitellut levyt, yhdellä satulalla ja vaijeri käsijarrulla, paikka tosin käsijarrusatulallekin löytyy. Hyvin ovat riittäneet nuokin.FulviaHF kirjoitti:Nu kisasatulat ovat yhdestä alumiini "möykystä" koneistettuja. Princesin valurautaiset voi halkaista eli ei varmaankaan luokiteltu Ritmoon. Kannattaa seurata Ebayn ilmoitukia. Siellä jarruja aina silloin tällöin myynnissä. Eikös Ritmoon kuitenkin ole saannissa usempaakin versiota jarruja? Ainakin vanhemmassa 75 lisäluokiteltu isompi 1-sylinterinen jarru on muistaakseni Rellu 17 satula. Mika millaiset jarrut sinun ex. Autonovo A-ryhmäläisessä on? Ja tervetuloa Vilppulaan Autocrossiin.
75 Ritmoon on muistaakseni luokiteltu myös samat satulat kun 125/130 Ritmojen vakiot. Abarth Ritmojen eturipustuksetkin ovat peruja juurikin kakkos ryhmäläisestä 75:sta.
Ja kiitokset, justiin tulin Bravo kärryllä mökille odottelemaan viikonloppua. Kävin autoa hakiessa kokeilemassa muutaman startin Huittisten jokkisradalla..
Pirusti se 20 heppaa tehokkaampi ja satakiloa kevyempi Bravo menee omaan Stiloon verrattuna...
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car