Lada 2,0tc turbo ic.
Re: Lada 2,0tc turbo ic.
Hyvä, jotta tulee ajoon.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Re: Lada 2,0tc turbo ic.
Eipä tullut ajoon tänäkään kesänä .Talo remontti vei ihan kaiken ajan
EX-81 lada 2,0 tc turbo
Re: Lada 2,0tc turbo ic.
Lada edelleen seisonnassa nyt ollut jo 2 kesää
ei oo ollu aikaa laittaa siihen.ei tarviis kuin kaasu vaijeri ja ruiskun moottorin lämpö anturi tutkia kun yhteys poikki
ei oo ollu aikaa laittaa siihen.ei tarviis kuin kaasu vaijeri ja ruiskun moottorin lämpö anturi tutkia kun yhteys poikki
EX-81 lada 2,0 tc turbo
Re: Lada 2,0tc turbo ic.
Nyt kehdattu korjata boksi ja lämpöanturi vika vielä pitäis tehdä kaasuvaijeri niin pääsis kokeilee
EX-81 lada 2,0 tc turbo
Re: Lada 2,0tc turbo ic.
Noniin!
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Re: Lada 2,0tc turbo ic.
Surullista. Oliko ostaja sentään foorumilaisia?
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Re: Lada 2,0tc turbo ic.
kaverilla tämä nyt myynnissä.paljon paranneltu tän kertomuksen lopun jälkeen
http://www.nettiauto.com/lada/2103/8354164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nettiauto.com/lada/2103/8354164" onclick="window.open(this.href);return false;
EX-81 lada 2,0 tc turbo
Re: Lada 2,0tc turbo ic.
Ketjun aloittamisesta alkaa jonkin ajan päästä olla melkein 10 vuotta ja edellisistä päivityksistäkin jo useampi vuosi.
Tännehän tämä päätyi tuolloin 2016 syksyllä. En ollut lukenut projektitopicia täältä lainkaan, vaan bongasin auton nettiautosta sattumalta. En tiennyt mitä olin menossa katsomaan muutaman kuvan perusteella, mutta asia selkeni paikan päällä. Alustavat suunnitelmat tekniikan riistämisestä toiseen koriin jäivät unholaan ja kehitystyö jatkuu edelleen.
Hommaa on riittänyt vielä ihan kivasti, ihan kaikkea ei enää muistakaan. Näkyvimpiä muutoksia ovat puskurit ja penkit. Kuppipenkkien tilalle tuli istuimet jostain uudemmasta Peugeotista. Nyt ovat täysin säädettävissä.
Vaihteistossa kakkonen oli aavistuksen nahkea menemään päälle, en tiennyt mitkä öljyt laatikossa oli ennestään joten vaihdoin varmuuden vuoksi Redlinet tilalle. Tuntuma kepissä parani jonkin verran ja pykälät soljuvat vähän mukavammin paikoilleen. Perään laitoin jotkut lukkoperä Castrolit, vaihdossa ulos tullut materiaali kieli siitä että saattaa olla jossain välissä uuden 3,9 perän hankinta aiheellista. Vielä mennään kuitenkin vanhalla.
Teetin öljynpainemittarin anturin ja suodatinjalan väliin letkun, jottei anturi ole messinkisen kangen päässä suodatinjalassa.
Nämä ovat olleet jo vuosikausia varastossa. Mahtavatkohan olla samat, jotka ovat tämän auton alla joskus olleet? Katsotaan miten saadaan sopimaan alle. Takanahan tässä on levyjarrut myös ja niitä ei lähdetä tietenkään purkamaan, joten toivotaan että mahtuisi. Eteen ratkaisu onkin jo valmiiksi mietittynä.
Tännehän tämä päätyi tuolloin 2016 syksyllä. En ollut lukenut projektitopicia täältä lainkaan, vaan bongasin auton nettiautosta sattumalta. En tiennyt mitä olin menossa katsomaan muutaman kuvan perusteella, mutta asia selkeni paikan päällä. Alustavat suunnitelmat tekniikan riistämisestä toiseen koriin jäivät unholaan ja kehitystyö jatkuu edelleen.
Hommaa on riittänyt vielä ihan kivasti, ihan kaikkea ei enää muistakaan. Näkyvimpiä muutoksia ovat puskurit ja penkit. Kuppipenkkien tilalle tuli istuimet jostain uudemmasta Peugeotista. Nyt ovat täysin säädettävissä.
Vaihteistossa kakkonen oli aavistuksen nahkea menemään päälle, en tiennyt mitkä öljyt laatikossa oli ennestään joten vaihdoin varmuuden vuoksi Redlinet tilalle. Tuntuma kepissä parani jonkin verran ja pykälät soljuvat vähän mukavammin paikoilleen. Perään laitoin jotkut lukkoperä Castrolit, vaihdossa ulos tullut materiaali kieli siitä että saattaa olla jossain välissä uuden 3,9 perän hankinta aiheellista. Vielä mennään kuitenkin vanhalla.
Teetin öljynpainemittarin anturin ja suodatinjalan väliin letkun, jottei anturi ole messinkisen kangen päässä suodatinjalassa.
Nämä ovat olleet jo vuosikausia varastossa. Mahtavatkohan olla samat, jotka ovat tämän auton alla joskus olleet? Katsotaan miten saadaan sopimaan alle. Takanahan tässä on levyjarrut myös ja niitä ei lähdetä tietenkään purkamaan, joten toivotaan että mahtuisi. Eteen ratkaisu onkin jo valmiiksi mietittynä.
Lada 2103 TC -77
Lada 2105 TC TIC -81
Lada 2105 TC TIC -81
Re: Lada 2,0tc turbo ic.
Hyvältä näyttää tämä edelleen. Vähän alkanut taas poltella pitäisikö oma lada-prokkis jälleen ottaa työn alle. Kovin pitkäänhän tuo on itsellä tallivarastossa maannut, mutta jos sen siirtäisi työn alle, niin voisi joskus taas olla liikenteessäkin.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Sheivaa mun dekkii.
Re: Lada 2,0tc turbo ic.
Täältäkin löytyy kasilitraiseksi leimattu kanttilamppulada. Tosin peltitöitä riittää vielä toviksi kun vaihtaa takakyljet sekä lokasuojat ja raapii edellisen sepän uretaanisepitykset joka ikisestä kotelosta. Mites tuo turbolle leimaaminen nykypäivänä muuten menee kun konttorilla asioidessa ohimennen kysäisin jos sitä laatokkaan ahtimen laittais. Insinööri vastas vaan että älä sinä poika (45v.) semmosia enää tuohon haaveile....
127 -78
128SC -73
600 -74
Stalin -86 2,0TC
Taunus Coupe -74 V8
128SC -73
600 -74
Stalin -86 2,0TC
Taunus Coupe -74 V8
Re: Lada 2,0tc turbo ic.
No nyt on asiaa2105 kirjoitti:Täältäkin löytyy kasilitraiseksi leimattu kanttilamppulada.
Ei mutta tosissaan, niin noita katsastuskeskustelujahan on vaikka kuinka. Alle 100,8 hv penkkilappu ja onnistuu. Vaatinee vaan yhteistyökykyisen konttorin. Itsellä on tekniikaksi mielessä jotain vähän modernimpaa.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Sheivaa mun dekkii.
Re: Lada 2,0tc turbo ic.
Moniventtiilisiäkin on leimattu jo useita. Silti tällaisessa vanhan liiton virityksessä on tietty hohto, etenkin ahdettuna erittäin vaikuttava.
Lisäksi tämän yksilön tyyli on vaan parantunut viime aikoina.
Lisäksi tämän yksilön tyyli on vaan parantunut viime aikoina.
Fiat 133 -76 MA
Lada 2102 16V
Fiat Milletrecento -65
Lada 2102 16V
Fiat Milletrecento -65
Re: Lada 2,0tc turbo ic.
Old schooliahan olisi kaasuttimet jne. Myöskin isot alut on varmaan vähän mielipidekysymys. Mutta pääasia, että näitä pidetään liikenteessä ja harrastetaan. Jokaisnen tavallaan.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Sheivaa mun dekkii.