Etkä pyytänyt harrastajalaumaa pihalle tuntikausiksi valittamaan, kuinka paljon lokasuojissa on ruostetta, miten kotona ei ole tilaa, projekteja jo liikaa ja miten siitä ei voi mitenkään maksaa yli 50 euroa? Ihme homma...alfafiat kirjoitti:Myin jokkikseen 126:sen jonka ostin karpyltä varaosaautoksi. Itkekää jos itkettää se helpottaa. Taas yx Fiiu jokkikseen. Sain vielä sen mitä lonkalta heitin ja ostajakin oli tyytyväinen.
Jokkis harrastuksena.
Re: Jokkis harrastuksena.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Jokkis harrastuksena.
Niimpä se vain tuntuu olevan... Sieltä saa paremman hinnan vanhasta takamoottorisesta fiatista kun harrastajilta... Yhden kasipätkän kans sinne myyny, yhtään ei haitannu että runko oli ruostunu poikki ja auto piti lapioida kyytiin... Sai mitä pyysi ja kehuttiin vielä halvaksi...
Mikko Koivusalo
Fiat 127&Panda jne.
Fiat 127&Panda jne.
Re: Jokkis harrastuksena.
Onhan noita hyviä yksilöitä, 133:siakin alkanut putkahtelemaan harrastekäyttöön ihan mukavasti. Silloin 90-luvun lopulla kun omani taltioin olisi ainut siviilikäyttö ollut jonkinlaisena viriaihiona, nyt vakiokin on alkanut kiinnostaa. Että en menetä yöuniani jos huonoja koppia menee tuohon käyttöön. Enempi häiritsee TwinCam-moottorien katoaminen, vaikka niiden aika alkaa jo olla ohi JM-käytössä?
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Jokkis harrastuksena.
Ei sentään vielä. Sm kisoissa 8 parasta tais olla 125A koneita, sitten tuli eka "lyhytisku", ja paras muunmerkkinen-moottori jossain sijalla 11-12. Onneksi isolohko-tc:t on kuitenkin "kohtuuhintaisia" verrattuna noihin 1.6-koneisiin.Sämpy kirjoitti:. Enempi häiritsee TwinCam-moottorien katoaminen, vaikka niiden aika alkaa jo olla ohi JM-käytössä?
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Re: Jokkis harrastuksena.
Onhan mulla 125a motti ja lyhyt iskunen 1600 tc mut ei mee jokkikseen ja tää 126 ois menny paalin mut saa jokkiksessa uuden elämän. Uskoisin,että ainakin ennen ekaa starttia on hienompi kuin uutena.Ainakin kulkee lujempaa.Ai niin unohtu myös 1438 tc on eikä mee jokkikseen.
ladan esiisä Fiat 124 special T
Re: Jokkis harrastuksena.
Kyllähän noita 133 ja 850 koreja piisaa vielä vuosiksi rauhoittaa autourheilun pariin ja TC moottoreita myös, molempia on tuotu jo ulkomailta asti josta niitä vielä löytyy. vuosi tai kaksi kun mennään eteenpäin alkaa golffin moottoreitakin olla SM-A-finaaleissa,kaukana ei enää teholukemissa huippu TC:n lukemista olla.
Re: Jokkis harrastuksena.
talvella ajettii kaverin kahta jokkisfiiattii penkissä. tipon moottorisessa oli tehoa enemän ku golffilaisessa. golffin moottorissa oli vääntöö enemän.133tech kirjoitti:Kyllähän noita 133 ja 850 koreja piisaa vielä vuosiksi rauhoittaa autourheilun pariin ja TC moottoreita myös, molempia on tuotu jo ulkomailta asti josta niitä vielä löytyy. vuosi tai kaksi kun mennään eteenpäin alkaa golffin moottoreitakin olla SM-A-finaaleissa,kaukana ei enää teholukemissa huippu TC:n lukemista olla.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Jokkis harrastuksena.
Eilen saattin kausi 2015 omalta osalta päätökseen ja Fiatilla.
Aikalailla keskeytysvoittoinen oli minun kausi, tosin tuttua touhuoa se on menneiltäkin vuosilta.
Jääratakisojen peruuntuessa jäiden heikouden vuoksi kausi aloitettiin 18.4 Kokemäeltä jolloin suorituksen pituudeksi jäi noin 400 metriä, joku ajoi toisen mutkan jarrutuksessa takaluukkuun ja Kuplasta (Golfin moottorinen) katkesi nokka-akseli. Autossa ei tainnut valitettavasti muuta italialaista kuin Malpassin polttoaineenpaineensäädin ja Dellorton kaasuttajat.
9.5 Vuorossa oli Asfalttiratainen kilpailu Kuopiossa ja koska kuplan moottorissa (vaakamäntäpuristin) oli ongelmia valjastettiin omatekoinen oikealta ohjattava Kardaanivetoinen Micra ensimmäiseen kilpailuunsa. Vähän kiire siitän tuli tietenkin ja testit jäi aika vähiin, samoin moottorin ja alustan osalta oltiin altavastaajan asetelmassa. EVK-Sarjassa semifinaaleihin sillä kuitenkin mentiin puhtaalla suorituksella, mutta sitten alkanut sade ja epäonnistunut lähtö lopettivat kilpailun siihen. (youtube video)
17.5 Käytiin sitten Joensuussa samalla Micralla yrittämässä (jossa muuten Italia osia on Mirafiorin perä ja Croman/Thema hammastanko) mutta kilpailut loppuivat sielläkin semifinaalivaiheisin evk ja yleisessä luokassa. (youtube video)
24.5 Oli kupla saatu koneineen sellaiseen iskuun että sillä lähdettiin puolustamaan edellisvuoden voittoa Tuusnimelle. Tämä kilpailu taas päättyi vauhdikkaaseen kaatoon (youtube video)
6.6 Kisattin Mäntyharjulla EVK-Sarjan osakilpailussa, ja taas Micralla. Alkueristä tuli taas lähtövoitto, mutta Semifinaalissa jäätii taas vähän liian tiukkaan puristukseen kun ulkopuolella oli B-ascona ja sisäpuolella Volvo 144 niin 790-kiloinen Micra tahtoo jäädä altavastaajaksi. Minulta puhkesi rengas ja eipä sillä sitten enää edetty kaaviossa eteenpäin. (youtube video)
27-28.6 Oli Jokamiesluokan SM-Kilpailut Suonenjoella. Piti ajaa omatekemällä uudella Fiat 600:lla mutta tosielämän realiteetit ja muiden autojen jatkuvat ongelmat olivat vieneet rakenteluajan uudelta autolta joten se ei valmistunut kilpailuun. Vaihtoehto B:nä oli kaatuneen kuplan oikominen kondikseen.
Alkukarsinnasta selvittin kyllä sunnuntaipäivälle, mutta eipä sunnuntaina keräilyeriä pidemmälle siivet kantaneet.
18-19.7 Kisattiin Pieksänmäellä ensin EVK-Sarjaa etuveto ja kardaanikalustolla ja sunnuntaina sitten yleisen luokan osalta. Eli micra alla lauantaina ja sunnuntaiksi kävin vaihtamassa auton kuplaksi. Lauantai ei tarjonnut onnea Micralle. Semifinaalissa selvittiin sijoiutuserään, asetelmat olivat hyvät mennä sieltäkin eteenpäin mutta kahden kanssakilpailian ottamat vilppilähdöt pilasivat mahdollisuuteni, olin itse sisäradalla ja ulompaa otetut vilppimiehet painoivat minut ja toisen kilpakumppanin sisäpelkalle, rengas puhki ja se oli taas siinä. sijoitus kuitenkin tuli, 18.
Sunnuntaina Kuplan kyyti oli kohdillaan ja alkuerän ja semifinaalin jälkeen alla oli puhtaat lähtövoitot. A-finaalissa 2.paikalta kilpailu loppui tähänsaakka elämäni rajuimpaan kaatoon. Sijoitukseksi yleisessä luokassa kirjattiin 8, kovimman kaatajan palkinnoksi saatiin vähän helposti särkyviä lasiesineitä.
(youtube video kaadosta)
8.8 Kisattiin Pieksänmäellä Vesannon UA:n Järjestämä kilpailu, jossa taas Micralla yritettiin. EVK-Luokassa päästiin sijoitukseen 17. ja oltaisiin edetty sijoiuserän voitolla pidemmällekkin mutta oma huolimattomuus (2x kanttarin yli oikominen) päätti kilpailun mustaan lippuun. (youtube video)
5.9 Ajeltiin Suonenjoella "syyskisa" jossa alla oli yleisessä luokassa laina-kupla Toyotan moottorilla, oman kuplan saatua purkutuomion. EVK-luokkaa taas micralla.
Micraa oli paranneltu lisäämäällä ruokkivien kurkkujen määrä kahdesta neljään ja ajoittamalla nokka-akseli uudelleen. Mutta kostea aamu osoitti liukkautensa, tämä yhdistettynä kilpailun kohtuullisen kovaan tasoon jätti höyhensarjalaisen taas hiukan alakynteen. Sijoitus oli taas tulossa mutta alatukivarren muodonmuutos ja tästä johtunut eturenkaan pyörimättömyys yhdistettynä olemattomaan huoltoaikaan piti auton varikolla.
Yleinen luokka sujui paremmin, alkuerän lähtövoitto, semifinaalin kakkostila ja b-finaalin kolmostila kirjauttivat sijoituksen 9. (youtube video)
6.9 Tuusniemelle kisaamaan rullaavana hankitulla Fiat 600:lla, johon sovittelin 1650 kuutioisen kuplan koneen. Aika tussarin makuinen peli siitä tuli, mutta eipä tuolla muillakaan mitään ykköspyssyjä ollut. Ainut vain että sammutin auton semifinaalin lähtöviivalle eikä se yrityksestä huolimatta enää käynnistynyt.
12-13.9 Ajoin Juuan Urheiluautoilioiden EVK-liiga joukueessa Joensuussa. Selvisimme noin 29 joukkueen joukosta alkukarsinnasta sunnuntaille, jossa sijoiutuimme lopulta 13. kärjen taso kilpailuissa on aika kova, autot rupeavat muistuttmaan KRC autoja erotuksena lähinnä iskareit ja renkaat jotka jokamiesluokassa täytyy olla siivilirenkaat verrattuna rallicrossin slickseihin. Molemissa iskutilavuus lähentelee kolmea litraa ja suorakytkentävaihteistot tietysti!
26.9 Käytiin vielä Micralla Lapinlahdella, mutta moottorin tunnit rupesivat olemaan täynnä ja koska sen itse joutuu kuitenkin korjaamaan ajoin vain yhden lähdön ja lopetin siihen.
3.10 Piti lähteä Fiat 600:lla jahtaamaan aluemestaruuspisteitä Kiuruvedelle. Auton ongelmat perjantain testeissä kuitenkin kallistuivat auton vaihtoon juuri hankittuun Sunbeam Imp:iin, jossa italia-espanjalais osia on 133-Fiatin ratti-akseli. No eipä tämä paloruiskun moottorilla alumperin varustettu autokaan aivan ongelmaton ollut, vaihdoimme siihen vielä vaihdelaatikon perjantai-iltana, ja kellon siirtyessä lauantain puolelle homma tuli valmiiksi. Kilpailussa oli hiukan opettelua uuden auton kanssa, koska ohjaaminen ei tuntunut onnistuvan ratista ollenkaan, ts. pientä kääntymisongelmaa. Pikkuhiljaa petrattiin kuitenkin ja lopulta oltiin A-finaalissa. Siellä kuitenkin rikkoontunut 1-vaihde ja muutama raju osuma kanssakilpailijaan aiheutti sen että ohjaus meni lähes toimimattomaksi. Lopulta kisa päättyi penkalle, sijoitus 7. (youtube video)
17.10 Vielä tosiaan Vilppulaan heidän 40 vuotis juhlakisaan mainostamaan Niemisen Hannun vanhojen Fiatin korjaamoa. Italialaisvalmisteiseen alunperin vetokahvaiseen 600:n oli vaihdettu saksalainen vesijäähdytteinen moottori Impin perästä jota ruokkivat Italialaiset Dellorton PHM luisti-kaasuttajat. Vaihtelevalla (6., 1., 3.) menestyksellä mentiin Semifinaalihin jossa lähtö hiukan epäonnistui ja ulkorata eivät tarjonneet parasta mahdollista asetelmaa ensimmäiseen mutkaan. Olin ehkä neljäntenä kun joku osui takakulmaan ja siitä sitten etukulmaan, ja raidentangon pää katkesi, joten kilpailukausi jokamiesluokassa päättyi ilman sijoitusta.
Kiitoksia tukijoille ja lukioille joita kiinnosti lukea loppuun asti. Palataan autourheiluraportteihin kun saadaan ajettua viimeinen tasanopeuskilpailu Mirafiorilla alta pois. Lisää incar-car videoita löytyy Youtube kanavaltani
Tomi Pulkkinen
Aikalailla keskeytysvoittoinen oli minun kausi, tosin tuttua touhuoa se on menneiltäkin vuosilta.
Jääratakisojen peruuntuessa jäiden heikouden vuoksi kausi aloitettiin 18.4 Kokemäeltä jolloin suorituksen pituudeksi jäi noin 400 metriä, joku ajoi toisen mutkan jarrutuksessa takaluukkuun ja Kuplasta (Golfin moottorinen) katkesi nokka-akseli. Autossa ei tainnut valitettavasti muuta italialaista kuin Malpassin polttoaineenpaineensäädin ja Dellorton kaasuttajat.
9.5 Vuorossa oli Asfalttiratainen kilpailu Kuopiossa ja koska kuplan moottorissa (vaakamäntäpuristin) oli ongelmia valjastettiin omatekoinen oikealta ohjattava Kardaanivetoinen Micra ensimmäiseen kilpailuunsa. Vähän kiire siitän tuli tietenkin ja testit jäi aika vähiin, samoin moottorin ja alustan osalta oltiin altavastaajan asetelmassa. EVK-Sarjassa semifinaaleihin sillä kuitenkin mentiin puhtaalla suorituksella, mutta sitten alkanut sade ja epäonnistunut lähtö lopettivat kilpailun siihen. (youtube video)
17.5 Käytiin sitten Joensuussa samalla Micralla yrittämässä (jossa muuten Italia osia on Mirafiorin perä ja Croman/Thema hammastanko) mutta kilpailut loppuivat sielläkin semifinaalivaiheisin evk ja yleisessä luokassa. (youtube video)
24.5 Oli kupla saatu koneineen sellaiseen iskuun että sillä lähdettiin puolustamaan edellisvuoden voittoa Tuusnimelle. Tämä kilpailu taas päättyi vauhdikkaaseen kaatoon (youtube video)
6.6 Kisattin Mäntyharjulla EVK-Sarjan osakilpailussa, ja taas Micralla. Alkueristä tuli taas lähtövoitto, mutta Semifinaalissa jäätii taas vähän liian tiukkaan puristukseen kun ulkopuolella oli B-ascona ja sisäpuolella Volvo 144 niin 790-kiloinen Micra tahtoo jäädä altavastaajaksi. Minulta puhkesi rengas ja eipä sillä sitten enää edetty kaaviossa eteenpäin. (youtube video)
27-28.6 Oli Jokamiesluokan SM-Kilpailut Suonenjoella. Piti ajaa omatekemällä uudella Fiat 600:lla mutta tosielämän realiteetit ja muiden autojen jatkuvat ongelmat olivat vieneet rakenteluajan uudelta autolta joten se ei valmistunut kilpailuun. Vaihtoehto B:nä oli kaatuneen kuplan oikominen kondikseen.
Alkukarsinnasta selvittin kyllä sunnuntaipäivälle, mutta eipä sunnuntaina keräilyeriä pidemmälle siivet kantaneet.
18-19.7 Kisattiin Pieksänmäellä ensin EVK-Sarjaa etuveto ja kardaanikalustolla ja sunnuntaina sitten yleisen luokan osalta. Eli micra alla lauantaina ja sunnuntaiksi kävin vaihtamassa auton kuplaksi. Lauantai ei tarjonnut onnea Micralle. Semifinaalissa selvittiin sijoiutuserään, asetelmat olivat hyvät mennä sieltäkin eteenpäin mutta kahden kanssakilpailian ottamat vilppilähdöt pilasivat mahdollisuuteni, olin itse sisäradalla ja ulompaa otetut vilppimiehet painoivat minut ja toisen kilpakumppanin sisäpelkalle, rengas puhki ja se oli taas siinä. sijoitus kuitenkin tuli, 18.
Sunnuntaina Kuplan kyyti oli kohdillaan ja alkuerän ja semifinaalin jälkeen alla oli puhtaat lähtövoitot. A-finaalissa 2.paikalta kilpailu loppui tähänsaakka elämäni rajuimpaan kaatoon. Sijoitukseksi yleisessä luokassa kirjattiin 8, kovimman kaatajan palkinnoksi saatiin vähän helposti särkyviä lasiesineitä.
(youtube video kaadosta)
8.8 Kisattiin Pieksänmäellä Vesannon UA:n Järjestämä kilpailu, jossa taas Micralla yritettiin. EVK-Luokassa päästiin sijoitukseen 17. ja oltaisiin edetty sijoiuserän voitolla pidemmällekkin mutta oma huolimattomuus (2x kanttarin yli oikominen) päätti kilpailun mustaan lippuun. (youtube video)
5.9 Ajeltiin Suonenjoella "syyskisa" jossa alla oli yleisessä luokassa laina-kupla Toyotan moottorilla, oman kuplan saatua purkutuomion. EVK-luokkaa taas micralla.
Micraa oli paranneltu lisäämäällä ruokkivien kurkkujen määrä kahdesta neljään ja ajoittamalla nokka-akseli uudelleen. Mutta kostea aamu osoitti liukkautensa, tämä yhdistettynä kilpailun kohtuullisen kovaan tasoon jätti höyhensarjalaisen taas hiukan alakynteen. Sijoitus oli taas tulossa mutta alatukivarren muodonmuutos ja tästä johtunut eturenkaan pyörimättömyys yhdistettynä olemattomaan huoltoaikaan piti auton varikolla.
Yleinen luokka sujui paremmin, alkuerän lähtövoitto, semifinaalin kakkostila ja b-finaalin kolmostila kirjauttivat sijoituksen 9. (youtube video)
6.9 Tuusniemelle kisaamaan rullaavana hankitulla Fiat 600:lla, johon sovittelin 1650 kuutioisen kuplan koneen. Aika tussarin makuinen peli siitä tuli, mutta eipä tuolla muillakaan mitään ykköspyssyjä ollut. Ainut vain että sammutin auton semifinaalin lähtöviivalle eikä se yrityksestä huolimatta enää käynnistynyt.
12-13.9 Ajoin Juuan Urheiluautoilioiden EVK-liiga joukueessa Joensuussa. Selvisimme noin 29 joukkueen joukosta alkukarsinnasta sunnuntaille, jossa sijoiutuimme lopulta 13. kärjen taso kilpailuissa on aika kova, autot rupeavat muistuttmaan KRC autoja erotuksena lähinnä iskareit ja renkaat jotka jokamiesluokassa täytyy olla siivilirenkaat verrattuna rallicrossin slickseihin. Molemissa iskutilavuus lähentelee kolmea litraa ja suorakytkentävaihteistot tietysti!
26.9 Käytiin vielä Micralla Lapinlahdella, mutta moottorin tunnit rupesivat olemaan täynnä ja koska sen itse joutuu kuitenkin korjaamaan ajoin vain yhden lähdön ja lopetin siihen.
3.10 Piti lähteä Fiat 600:lla jahtaamaan aluemestaruuspisteitä Kiuruvedelle. Auton ongelmat perjantain testeissä kuitenkin kallistuivat auton vaihtoon juuri hankittuun Sunbeam Imp:iin, jossa italia-espanjalais osia on 133-Fiatin ratti-akseli. No eipä tämä paloruiskun moottorilla alumperin varustettu autokaan aivan ongelmaton ollut, vaihdoimme siihen vielä vaihdelaatikon perjantai-iltana, ja kellon siirtyessä lauantain puolelle homma tuli valmiiksi. Kilpailussa oli hiukan opettelua uuden auton kanssa, koska ohjaaminen ei tuntunut onnistuvan ratista ollenkaan, ts. pientä kääntymisongelmaa. Pikkuhiljaa petrattiin kuitenkin ja lopulta oltiin A-finaalissa. Siellä kuitenkin rikkoontunut 1-vaihde ja muutama raju osuma kanssakilpailijaan aiheutti sen että ohjaus meni lähes toimimattomaksi. Lopulta kisa päättyi penkalle, sijoitus 7. (youtube video)
17.10 Vielä tosiaan Vilppulaan heidän 40 vuotis juhlakisaan mainostamaan Niemisen Hannun vanhojen Fiatin korjaamoa. Italialaisvalmisteiseen alunperin vetokahvaiseen 600:n oli vaihdettu saksalainen vesijäähdytteinen moottori Impin perästä jota ruokkivat Italialaiset Dellorton PHM luisti-kaasuttajat. Vaihtelevalla (6., 1., 3.) menestyksellä mentiin Semifinaalihin jossa lähtö hiukan epäonnistui ja ulkorata eivät tarjonneet parasta mahdollista asetelmaa ensimmäiseen mutkaan. Olin ehkä neljäntenä kun joku osui takakulmaan ja siitä sitten etukulmaan, ja raidentangon pää katkesi, joten kilpailukausi jokamiesluokassa päättyi ilman sijoitusta.
Kiitoksia tukijoille ja lukioille joita kiinnosti lukea loppuun asti. Palataan autourheiluraportteihin kun saadaan ajettua viimeinen tasanopeuskilpailu Mirafiorilla alta pois. Lisää incar-car videoita löytyy Youtube kanavaltani
Tomi Pulkkinen
Viimeksi muokannut TfP-Motors, 18.10.2015 14:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Re: Jokkis harrastuksena.
onnitelut vielä täältäkin,hyvin on jaksettu harrastaa motosporttia.
Re: Jokkis harrastuksena.
Onnittelut täältäkin! oli mykistävää huomata eilen aamulla kun olin katsastamassa autoja et ystävän autossa mahtava mainos meinas lukiessa tulla "lasti kalsonkii" hienosti ajoit kuussatasella ne lähdöt ja kiitokset hienosta päivästä Tomi, Pertti ja Heimo! t : Hannu
Re: Jokkis harrastuksena.
kiitos myös sulle hannu,ja koko seuralle hienosti järjestetty kisa ja makkaran ja muun hinta oli sopiva eikä sellasta rahastusta kun yleensä näissä tupaa oleen.
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Jokkis harrastuksena.
En tiedä oletko huomannut, mutta joku kyselee Hannu sinun auton historiaa tuolla. http://historicrallyclubfinland.fi/phpB ... f=4&t=3794hkn kirjoitti:Onnittelut täältäkin! oli mykistävää huomata eilen aamulla kun olin katsastamassa autoja et ystävän autossa mahtava mainos meinas lukiessa tulla "lasti kalsonkii" hienosti ajoit kuussatasella ne lähdöt ja kiitokset hienosta päivästä Tomi, Pertti ja Heimo! t : Hannu
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Re: Jokkis harrastuksena.
Joo kiitos vaan katselin sitä mut täytyy rekisteröityä sinne ennekuin pystyy vastaamaan ja varmaan sama kaveri joka oli montulla jo kysellyt sen perään.....
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Jokkis harrastuksena.
Sunnuntaina taas lääkettä hakemaan tautiin Hirvensalmen komeista maisemista. Sama 600 millä viime vuosi lopetettiin. Ja periaatepäätös tehty, että "uusia" enää ei autoja osteta, ajetaan vain tämänhetkiset pois. (saa nähdä kauanko pitää)
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Re: Jokkis harrastuksena.
^Emännän siskon tyttö tulee myös isänsä kanssa sinne kilpailemaan. Jokkisuransa alkoi varsin mallikkaasti kun pari viikkoa sitten ajoi ekan kisansa, ja naisten joukossa 14 vuotiaana otti heti ekan voittonsa: http://www.jokkis.net/nayta_tulokset.php?kisa_id=2502" onclick="window.open(this.href);return false;
Paikallinen lehtikin noteerasi tänään oikein etusivun jutulla : http://www.lehtiluukku.fi/lehti/loimaan ... 02423.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Paikallinen lehtikin noteerasi tänään oikein etusivun jutulla : http://www.lehtiluukku.fi/lehti/loimaan ... 02423.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lancia Delta Integrale -88
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/