Yleistä löpinää FiatForumista

Kysymykset, palaute ja tiedotteita Fiat Forumia koskien. Lue täältä ylläpidon tiedotteet ennen rekisteröitymistä, esim. VIP-koodista!
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8809
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Yleistä löpinää FiatForumista

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Kuten kaikki tänne päässeet ovat varmasti huomanneet :P on foorumi siirtynyt uudelle palvelemille ja uuteen osoitteeseen. Käyttäjä Ramppi tarjosi käyttöön kotisivutilaa ja domainin josta olemme nyt tuhannesti kiitollisia. Lisäksi Ramppi yhdessä foorumin vanhan ylläpitäjän Janin kanssa nostivat "uuden" foorumin pystyyn ja päivittivät sen uusimpaan, tietoturvallisen versioon. Mahtavaa toimintaa ko. herroilta :!:

Nyt tosiaan mennään Rampin tarjoamalla palvelintilalla josta tulevaisuudessa menee enemmän kuin kohtuullinen korvaus, ja tästä kuluerästä huolehtii GFF, kuten domainistakin, jolloin ei tarvitse arpoa kuka sen maksaa, tai siis tiedetään kuka ne on jättänyt maksamatta. Kerhon mukaantulo ei vaikuta foorumin toimintaan ja käyttöön, joten jatketaan täällä entiseen malliin. Tietysti jokainen kirjoittaja huolehtii nettietiketistä jolloin modenaattoritkin pääsevät helpommalla. Tiettyihin ylilyönteihin kyllä puututaan varmasti helpommin, mutta toivotaan ettei aihetta sellaiseen tule.

Mikäli foorumi kauheasti takkuaa tällä nykyisellä palvelimella on syytä miettiä jonkun muun palvelimen käyttöä, mutta seurataan tilannetta ja tehdään päätökset asian suhteen sitten myöhemmin jos tarvetta ilmenee.

Terveisin
GFF Hallitus ja foorumin ylläpito
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Re: Yleistä löpinää FiatForumista

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Ylläpito (tai lähinnä minä) pahoittelee takkuilua tässä alussa, tämä uus foorumisofta on tällaiselle tietokoneummikolle aika helkkarin vaikea käyttää, ennenkuin oppii mistä mitäkin namiskoita löytyy. Säätöjä kun on jonkin verran enemmän kuin vanhemmassa versiossa. Eli kärsivällisyyttä, pyydän... :mrgreen:
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
matti.v
Viestit: 1033
Liittynyt: 29.08.2004 20:09
Paikkakunta: otanmäki / kajaani

Re: Yleistä löpinää FiatForumista

Viesti Kirjoittaja matti.v »

vvieri kirjoitti:Ylläpito (tai lähinnä minä) pahoittelee takkuilua tässä alussa, Eli kärsivällisyyttä, pyydän... :mrgreen:
on tämä foorumi kyllä ihan järkyttävän hidas toimimaan.. :x jospa joskus nopeutuisi.. :roll:
http://photobucket.com/albums/d179/sprintti123/
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8809
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Re: Yleistä löpinää FiatForumista

Viesti Kirjoittaja -HH- »

En mä tätä kyllä nyt mitenkään kauheen hitaana pidä. :? Tahmaahan tää välillä mutta aika pienen osan ainakin mun käyttöajasta - tai sit mulla ei ole vaan niin kiire vai oonko sit vaan tottunut hitaisiin sivuihin :mrgreen:
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
sampsulisami
Viestit: 1914
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Re: Yleistä löpinää FiatForumista

Viesti Kirjoittaja sampsulisami »

Sivusto toimii normaalisti, mutta sivun lataus jatkuu maailman loppuun asti.. Pyörii tuo pallukka ylhäällä koko ajan ja 10min päästäkin vaikkei sivua päivittäisikään.
Mää siis aiheutan sivoston kuormituksen? :oops:
Bravo t-jet
Vastaa Viestiin