Hei olisko tuollainen kätsy.
Kun aina joku on ihmettelemässä et mistä saa fiattien osia.
Olis sit selkeesti tuolla heti etusivulla näkyvissä yritysmyyjät.
Ja vain italiaanoihin sopivien osien kauppaajille ei mitään yleismallisten turbojen kaupustelijoita näitä kun on netti muutenkin täysi.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Jup. Kannatetaan. Fiudekauppiaita on kyllä niin vähän että kyllä tonne muutkin yrittäjät mahtuisi. Ja myös yksityiset, joilta saa jotain spesifistä osaa, esim. vaihdelaatikon vahvikelevyä / hands-on setillä ko. kamaa.
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Joo kuullostaa ihan hyvältä ja pitää saada lupa ennekö sinne saa kirjoitella
Jotenkin järkeistää ettei kaikkea tinkentankeli kaupata sit erikseen.
Meinaan vaan sellasta että pitää mahtua yhdelle sivulle kaikki otsakkeet muuten joku mättää ja pahasti.
Semmoinen paikka/ketju mihin vois koota vinkkejä ulkolaisista kauppiaista vois olla ihan tervetullut. Ne ei kumminkaan osaa itse tulla tänne osiaan myymään.
Joo, joku tämmöinen olisi ihan jees. Tosin jos on jokin myyjä jolla on pirusti tuotteita, niin olisiko silloin ihan vain pelkkä linkki tuotesivulle?
Itsellekkin voisi olla käyttöä tällaiselle...
wellu kirjoitti:Joo, joku tämmöinen olisi ihan jees. Tosin jos on jokin myyjä jolla on pirusti tuotteita, niin olisiko silloin ihan vain pelkkä linkki tuotesivulle?
Itsellekkin voisi olla käyttöä tällaiselle...
Ei kai mikään estä niitä keräilemästä. Linkit jakoon.
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Nopeastihan tuon luo, mutta kuinka sitten erotellaan tuonne kirjoittelevat? Tuohan on järkevintä luoda ilman automaattisiivousta mutta silloin on riskinä että tuonne änkeää kaikki ilmoittelemaan. Ehdotuksia?
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
No eiköhän modet pidä ylläpidon kanssa huolta mitä tuolla on... ja jos jotain närästää niin viestä vaikka tähän taikka suoraan ylläpidolle.
Eli ei mitään tunnusrajausta, ellei tilanne sitä erikseen vaadi. Ja voidaanhan noi tarvittaessa sitten rajoittaakin, mutta jospa lähetään liikkeelle avoimin talkoomielin
There are 2 ways to do it - my way and the right way.