ok. kiitos tiedosta! tiedä sitte onko näitä kovasti kaupan mutta tuommoisesta pystysi hyödyntämään kauluksen.Meltdown kirjoitti:Nelivedoissa on öljypohja alumiinia muuten paitsi ihan se pohjalevy on paskarautaa. Mutta mitäpäs iloa tosta tiedosta on jos meinaat öljysumppupohjan tehdä?
TE27 coupé Levin/SR5 look
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
vai olis lohkossa nyt ripaus voiton ainesta. täytyy tosiaan mainita jotta ei vodelta ainakaan viitseliäisyyttä puutu kun jaksaa päätä vaivata muidenkin romuilla
täytyis lauantaina nostaa tallirokkikseen kattoristikot käsipelissä , saas nähdä miten taas käy keli on ainakin suosinut rakentajaa tänä "talvena" kun joka päivä pystyy keikkumaan kun ei ole liukasta.
täytyis lauantaina nostaa tallirokkikseen kattoristikot käsipelissä , saas nähdä miten taas käy keli on ainakin suosinut rakentajaa tänä "talvena" kun joka päivä pystyy keikkumaan kun ei ole liukasta.
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
kaippa sitä joskus pääsee taas ropaamaan kotteroita
runoillaas taas vähn kakkonelos juttuja.
seinien nosteluun meni aikaa 7h ja elementtien kiinnittämiseen meni 45m 8mm kierre tankoa ja kiinnitys korvakkeita tein kulma raudasta 150kpl jotka hitsasin runkoon kiinni. elementit nosteltiin traktorin patu merkkisellä pöllikärryllä. tein itse järeät
"ponttilukot" joilla pysty tarraamaan kätevästi elementtiin kiinni.
lista peltien pokkailuissa ja paikoilleen laitossa meni kotvanen kun yllättävän paljon peltiä vaan hukkui.
kattotuolit nosteltiin talkooporukalla yks lauantai rapuloissa ja illan päätteeks aluskate ja ruoteet paikoilleen ennen joulua pitäis tulla pellit katolle, joten joulu menee mukavasti ruuvaillessa
ovetkin täytyisi jossain vaiheessa tehdä, mutta kylmäkatko profiili ovien runkojen tekoon maksaa hieman liikaa,, kahden oviparin tekoon tarvittava profiilimäärä maksaisi paritonni joten teen varmaan ihan 100m leveästä U-raudasta jonka ainevahvuus 2,5mm. pistin muutaman raksakuvan tuonne kuvablogiin. http://kuvablogi.com/blog/4321/25/
runoillaas taas vähn kakkonelos juttuja.
seinien nosteluun meni aikaa 7h ja elementtien kiinnittämiseen meni 45m 8mm kierre tankoa ja kiinnitys korvakkeita tein kulma raudasta 150kpl jotka hitsasin runkoon kiinni. elementit nosteltiin traktorin patu merkkisellä pöllikärryllä. tein itse järeät
"ponttilukot" joilla pysty tarraamaan kätevästi elementtiin kiinni.
lista peltien pokkailuissa ja paikoilleen laitossa meni kotvanen kun yllättävän paljon peltiä vaan hukkui.
kattotuolit nosteltiin talkooporukalla yks lauantai rapuloissa ja illan päätteeks aluskate ja ruoteet paikoilleen ennen joulua pitäis tulla pellit katolle, joten joulu menee mukavasti ruuvaillessa
ovetkin täytyisi jossain vaiheessa tehdä, mutta kylmäkatko profiili ovien runkojen tekoon maksaa hieman liikaa,, kahden oviparin tekoon tarvittava profiilimäärä maksaisi paritonni joten teen varmaan ihan 100m leveästä U-raudasta jonka ainevahvuus 2,5mm. pistin muutaman raksakuvan tuonne kuvablogiin. http://kuvablogi.com/blog/4321/25/
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
Taidetaan talleissa käyttää aika usein lämpökatkotonta oviprofiilia - joka lienee jonkin verran edullisempaa. Ei noissa se lämpövuoto mikään mahdoton ole kun vaan on on lämpölasit (siis jos on akkunoita) ja foami välissä. Noi profiilit on kuitenkin sen verran näppäriä noissa ovihommissa että en kyllä "säästäis" ja tekis mistään uukkarista.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
toki hölmöä säästää jos se tulee pisemmällä tähtäimellä paljon kalliimmaksi ja onhan noissa oikein ovi profiileissa tiivisteillekkin kaikki urat ja systeemit.-HH- kirjoitti:Taidetaan talleissa käyttää aika usein lämpökatkotonta oviprofiilia - joka lienee jonkin verran edullisempaa. Ei noissa se lämpövuoto mikään mahdoton ole kun vaan on on lämpölasit (siis jos on akkunoita) ja foami välissä. Noi profiilit on kuitenkin sen verran näppäriä noissa ovihommissa että en kyllä "säästäis" ja tekis mistään uukkarista.
mutta hinta on tosiaan ällistyttävät 26€ metri.
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
Mikäs lattia tuli, siis talliin?
http://www.amwdynoservice.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
puolet lattiasta ajattelin laatoittaa ja puolet maalata. tällä hetkellä ihan vielä hiertämisen ja liippaamisen jäljiltä.x1/9 T16 kirjoitti:Mikäs lattia tuli, siis talliin?
pinta on erittäin hyvä vaikka betoni kuivui kirjaimellisesti käsiin.
kaadot meni hieman persiilleen, mutta ottaen huomioon että meitä oli 4 jantteria josta yksi oli koskenut liippaan ja hiertimeen niin loppu tulos ihan jees juu ja betonia meni 29 mottia, epämukavia nuo reunavahvistetut laatat. muottikin pullistu joka seinältä 3-5cm kun en tajunnut kiristää pakettia nippuun pitkillä piiskoilla jotka olisvat lävistäneet muotit ristiin. pullistuminen ei sinäänsä mitään haitannut kun runko oli kuitenkin tehtävä suoraan joten seinätkin ovat suorassa.
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
Re: TE27 coupé Levin/SR5 look
talvi tuli ja meni, aluskate kesti hyvin talven mahtipontiset lumikuormat.
http://kuvablogi.com/nayta/2720381/
ovet täytyisi nakata paikoilleen ja jotain pientä vielä viilailla. tyttökin tuli viime yönä 26tuntia kestäneen operaation jälkeen. taasen kerran tie autoharrastuksien pariin vaikeutui yhdellä pykälällä.. on se perhana vaikeeta tuo yhden auton rakentaminen valmiiksi saakka.
http://kuvablogi.com/nayta/2720381/
ovet täytyisi nakata paikoilleen ja jotain pientä vielä viilailla. tyttökin tuli viime yönä 26tuntia kestäneen operaation jälkeen. taasen kerran tie autoharrastuksien pariin vaikeutui yhdellä pykälällä.. on se perhana vaikeeta tuo yhden auton rakentaminen valmiiksi saakka.
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
Re: TE27 coupé Levin/SR5 look
Se on sitten onnittelut onnistuneesta "operaatiosta"
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
Re: TE27 coupé Levin/SR5 look
kiitos kiitosluigi kirjoitti:Se on sitten onnittelut onnistuneesta "operaatiosta"
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
Re: TE27 coupé Levin/SR5 look
jee nyt olis vihdoin ja viimein öljypumpun käyttöpyörä kammen nokkaha valamis. kampiakseli tasapainottaa ja sit vois kasata moottorin . paremmat nokka-akselit vielä uupuu ja isompi turbo pitäisi myös katsella, joku 70mm tai hieman päälle turbiiniilla vois olla hyvä.
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar