Fiatforum ja FTCF forumien yhdistyminen

Kysymykset, palaute ja tiedotteita Fiat Forumia koskien. Lue täältä ylläpidon tiedotteet ennen rekisteröitymistä, esim. VIP-koodista!

Kannatatko fiatforumin ja ftcf:n forumien yhdistymistä?

Kyllä
81
74%
En
29
26%
 
Ääniä yhteensä: 110

Kaitsu
Viestit: 150
Liittynyt: 18.12.2003 21:55
Paikkakunta: Littoinen

Viesti Kirjoittaja Kaitsu »

Sen verran kaikkea sählinkiä vielä edessä, että voi tehdä tiukkaa ehtiä tuonne Bellaan. En siis välttämättä pääse tuonne kokoukseen, mutta tyydyn siihen mitä te ikinä siellä päätättekin.
Grande Punto 77 Dynamic
Fiiu[FTCF]
Viestit: 31
Liittynyt: 12.06.2006 09:16
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fiiu[FTCF] »

Ei me vielä päätetä mitään, ehdotellaan vasta. Tää suhde on vasta niin alkuvaiheessa... :lol:
Avatar
Meltdown
Viestit: 2710
Liittynyt: 13.03.2005 23:20
Paikkakunta: Järjenpää

Viesti Kirjoittaja Meltdown »

Hmmm... Mitäs värimaailmaa muuten porukka käyttää tällä forumilla? Mulla ainakin on Käyttäjätiedoissa mahdollisuus valita joko 'subSilver' tai 'Apart'. Eiköhän forumin ulkonäköasiat ole makuasioita ja niille on hyvä antaa vaihtoehtoja.. Eli mielestäni on parempi keskustella ennemmin sisällöstä ja rakenteesta kuin ulkonäöstä, jos forumin ulkonäköä voi jokainen personoida omien halujensa ja tarpeidensa mukaan. Tietysti on hyvä ottaa huomioon mainittu kännykkäkäyttö ja muutenkin latausnopeus eli käytettävyys.
Fiiu[FTCF]
Viestit: 31
Liittynyt: 12.06.2006 09:16
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fiiu[FTCF] »

Kyllä, rakenne ja käytettävyys on se numero 1. Vaihtoehtoisia ulkonäkömallejakin tulee rakentaa muutama kappale jos käyttäjät niin haluavat.
noose01
Viestit: 1386
Liittynyt: 18.03.2005 15:05
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Meltdown kirjoitti:Hmmm... Mitäs värimaailmaa muuten porukka käyttää tällä forumilla?
Orkkis on pop, eli vakio :D
fastfiat
Viestit: 364
Liittynyt: 29.09.2003 22:11
Paikkakunta: Pohja

Viesti Kirjoittaja fastfiat »

Itse sattuneesta syystä vierailen jonkin verran Rover palstalla: http://www.roverfriends.fi/foorumi/ . Se ainakikin toimii kännyllä oikein mukavasti ja muutenkin selkeä. Toisaalta myös se ratkaisu on mukava, että www.roverfriends.fi sivulle mentäessä on valintana muutakin kuin foorumi. Edellinen ftcf:n foorumi oli jaottelultaan ja ulkoasultaan oikein selkeä.
Fiat Uno turbo Hörmann -91
Fiat Panda Sisley 4x4 -88
Fiat Scudo 120jtd 1+7 FT-bus -10
noose01
Viestit: 1386
Liittynyt: 18.03.2005 15:05
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Ainakin tuo roverpalsta muistuttaa erehdyttävästi tätä foorumia. Liekö sama softa?
fastfiat
Viestit: 364
Liittynyt: 29.09.2003 22:11
Paikkakunta: Pohja

Viesti Kirjoittaja fastfiat »

Mun mielestä alakulmassa taitaa lukea sama phbb tai jotain. On jaottelultaan hyvin selkeä eri mallikohtaisine palstoineen.
Fiat Uno turbo Hörmann -91
Fiat Panda Sisley 4x4 -88
Fiat Scudo 120jtd 1+7 FT-bus -10
Vode131
GFF
Viestit: 1932
Liittynyt: 25.02.2003 15:38
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja Vode131 »

Mun mielestä jo viime päivitys useampiin aihealueisiin oli miinusta edellisestä. Itse en ainakaan kannata että joka mallille olis oma aihealueensa. Tulee helposti hirveä sekamelska.
128
X1/9
132 GLS
85 Regata
131 Racing
128 Special
131 16v Turbo
131 Midragfiori
vode131.kuvat.fi
Avatar
Wesulius
GFF
Viestit: 5128
Liittynyt: 10.04.2003 17:17
Paikkakunta: Mynämäki mettäs.

Viesti Kirjoittaja Wesulius »

Vode131 kirjoitti:Mun mielestä jo viime päivitys useampiin aihealueisiin oli miinusta edellisestä. Itse en ainakaan kannata että joka mallille olis oma aihealueensa. Tulee helposti hirveä sekamelska.
Mä olen hyvin paljon samoilla linjoilla.
Avatar
arpati
GFF
Viestit: 2818
Liittynyt: 03.03.2003 20:26
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja arpati »

En myöskään kannata enempiä aihealueita... Näissäkin jo tarpeeksi klikkailemista kun lukee uudet viestit tai edes tsekkaa otsikot...
GFF 1518 - 050 354 9376

What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
Avatar
Meltdown
Viestit: 2710
Liittynyt: 13.03.2005 23:20
Paikkakunta: Järjenpää

Viesti Kirjoittaja Meltdown »

Mulle on ihan sama kuinka monta aluetta on kun aika säännöllisesti tulee käytyä forumilla kuitenkin. En ole enää vuosiin käynyt klikkailemassa aihealueita läpi, vaan valitsen aina "Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit". Toi on itse asiassa suoraan linkkinä selaimessani. Suosittelen.

Ennen kuin siirryin nykyiseen käytäntöön ei tullut luettua esim. "Yleinen Fiat-keskustelu" aluetta käytännössä lainkaan, kun ei Fiatit kiinnostaa pätkääkään.
fastfiat
Viestit: 364
Liittynyt: 29.09.2003 22:11
Paikkakunta: Pohja

Viesti Kirjoittaja fastfiat »

Itse jätän myös suosiolla suurimman osan aihealueista väliin. Esim. ftcf:n foorumilla skippasin brava ja marea osiot sekä Uno oson väliin, kun ei moisia kulkineita enään ollut.
Fiat Uno turbo Hörmann -91
Fiat Panda Sisley 4x4 -88
Fiat Scudo 120jtd 1+7 FT-bus -10
Avatar
HarZa81
Viestit: 64
Liittynyt: 13.06.2006 01:38
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja HarZa81 »

Vanhalla FTCF foorumilla sai suljettua aiheita osioita jotka eivät kiinnsotaneet. Mullakaan ei näkynyt automalleista kuin punton osio. Se olisi minunkin silmissä ollut aikamoinen hässäkkä jos ne kaikki olisivat olleet auki.

Tämmöinen ratkaisu on siis yksi vaihtoehto.

Ehkä noista myyntiosioista voisi pari tinkiä pois. Autourheilu ja abarth osiot on saaneet aika vähän huomiota osakseen aihemäärien perusteella. Jos nämä korvattaisiin eri aihealueilla ei osiomäärä lisääntyisi lainkaan.

Tämä siis ihan vaan yhtenä ajatuksena ilmoille. Älkää suotta hermostuko.
[url=http://www.rotvalli.org/][img]http://www.rotvalli.org/images/rotlo.jpg[/img]
[/url]
[url=http://kuvablogi.com/blog/20826/]Kuvablogi[/url]
Fiiu[FTCF]
Viestit: 31
Liittynyt: 12.06.2006 09:16
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fiiu[FTCF] »

HarZa81 kirjoitti:Vanhalla FTCF foorumilla sai suljettua aiheita osioita jotka eivät kiinnsotaneet. Mullakaan ei näkynyt automalleista kuin punton osio. Se olisi minunkin silmissä ollut aikamoinen hässäkkä jos ne kaikki olisivat olleet auki.
Tätä kannatan myös toimintamalliksi, näin jokainen voi valita aihealueensa joita lukee eikä tarvitse liian tiukasti rajata vaihtoehtoja. Mikäli siis softa yhdistymiseen taipuu (helppo homma) ja myös käyttäjät taipuvat (rautakanki?) ;)
Vastaa Viestiin