TE27 coupé Levin/SR5 look
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
TE27 coupé Levin/SR5 look
laitellaan nyt tänne tämmönenkin projekti stoorii, kun täällä noita ladoja/paineilmakompressoreitakin tuntuu olevan...
saas nähdä oliko liian härski temppu italo leirissä
saas nähdä oliko liian härski temppu italo leirissä
Viimeksi muokannut eaton/holset power, 16.03.2009 12:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
Re: TE27 coupé Levin/SR5 look
Ai Fiat/Lancia-tc Corollassa? Ei ainakaan täällä, Toyota-leiristä en menisi takuuseen...eaton/holset power kirjoitti:saas nähdä oliko liian härski temppu italo leirissä
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
Re: TE27 coupé Levin/SR5 look
joo voisivat heebot pian mennä sekaisin, että mitä pilata autoa volvon&fiatin osillaluigi kirjoitti:Ai Fiat/Lancia-tc Corollassa? Ei ainakaan täällä, Toyota-leiristä en menisi takuuseen...eaton/holset power kirjoitti:saas nähdä oliko liian härski temppu italo leirissä
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
- sport-power
- Viestit: 1411
- Liittynyt: 06.05.2004 19:28
- Paikkakunta: Raisio
- Viesti:
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
- eaton/holset power
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 20.10.2006 21:42
- Paikkakunta: Ruovesi
olen sanaton ^Meltdown kirjoitti:no pistäs nyt juttuu tulemaan... äläkä sitten auo päätäs että tehotavoitteet olisi muka alle 300:n....
joo täytyy tuossa joskus jotain runoilla paremmin kun en ole "töissä"
hieman peräpään jutuista että volvon perän tuohon aikoinaan mallasin, eli lehtijousien vastineet rakensin,kun alunperin kierrejousilla, samalla auto madaltui 10cm peräpäästä. etupäähän on volvon tolpat kanssa ja niistä pitäisi rakentaa säädettävät kun kerkiää. bilsteinin iskarit takana ja yhdet lisä iskarit per puoli eli 4 iskarit takana. lisäksi pitäisi rakentaa yksi kolmio tuenta perälle uniballeilla. panhard tankokin on varuiksi kun nuo lehtijouset tuppaavat elämään aika paljon sivuttais suunnassa.
voi olla että jossain vaiheessa päädyn vielä hiacen kitkalukolliseen perään.
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
- tommi nylund
- Viestit: 1307
- Liittynyt: 11.08.2004 22:31
- Paikkakunta: Tammerforssss
ÄLÄ laita Hiacen perää! Se on aivan saatanan painava...... Volvo on hyvä ratkaisu ellei ameriikan perää laita. Tarttisi vain ottaa selvää mikä Dana sitä vastaa ja Ameriikka on täynnä lukkoja.
Hytistäkin tarttis nähdä kuvaa.....en näistä tojolootista tiedä mitään, mutta kuulostaa mielenkiintoiselta....
Hytistäkin tarttis nähdä kuvaa.....en näistä tojolootista tiedä mitään, mutta kuulostaa mielenkiintoiselta....
hmmm.. löytyi tämmönen linkki netissä surffatessa, liittysköhän ko. kärryyn .. http://www.oldtoyotaclub.com/viewtopic.php?t=306
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Ihan asiallinen meininkihän tuolla toyopalstallakin näkyy olevan, ei edes kukaan vetänyt herneitä nenään makaroonipaskalla raiskaamisesta. Tuli tuosta Meltin kysymyksestä mieleen vuosikymmenen takaiset työautot, eli jäykkä akseli ja lukkoperä löytyy myös ainakin 90-luvun lopun Nissan Vaneteista (ainakin niissä oli, mitä ajoin, kitkalukko, narisi joskus vaikka olivat uusia autoja.) Taitaa olla vielä suht kapeakin, ainakin se paku näyttää (ja tuntuu) siltä. Edit: Ainakin henkilöversiossa 1465mm raideväli takana.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
- sport-power
- Viestit: 1411
- Liittynyt: 06.05.2004 19:28
- Paikkakunta: Raisio
- Viesti:
ei niinkään varmaa tietoa mutta isä ukkelilla oli vm -90 hiace jossa oli lukko ja nyt 97 jossa myös lukko...
aimessi malleissa ei kait lukkoja ole...eli ykkös ja kakos korimallin haceissa ei kat lukkoja ole...eli ennen vuotta-90...tai millon se malli nyt vaihtuskaan... korjatkaa toki jos meni pieleen..
Aika pirun paljon noita hiacen periä kaikkiin kilpavehkeisiin ängetään...melkokestäviä ovat kait...(oletus)
aimessi malleissa ei kait lukkoja ole...eli ykkös ja kakos korimallin haceissa ei kat lukkoja ole...eli ennen vuotta-90...tai millon se malli nyt vaihtuskaan... korjatkaa toki jos meni pieleen..
Aika pirun paljon noita hiacen periä kaikkiin kilpavehkeisiin ängetään...melkokestäviä ovat kait...(oletus)