TE27 coupé Levin/SR5 look

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
Avatar
eaton/holset power
Viestit: 1470
Liittynyt: 20.10.2006 21:42
Paikkakunta: Ruovesi

TE27 coupé Levin/SR5 look

Viesti Kirjoittaja eaton/holset power »

laitellaan nyt tänne tämmönenkin projekti stoorii, kun täällä noita ladoja/paineilmakompressoreitakin tuntuu olevan...
saas nähdä oliko liian härski temppu italo leirissä :lol:
Kuva
Viimeksi muokannut eaton/holset power, 16.03.2009 12:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
Avatar
Luigi
Viestit: 9527
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Re: TE27 coupé Levin/SR5 look

Viesti Kirjoittaja Luigi »

eaton/holset power kirjoitti:saas nähdä oliko liian härski temppu italo leirissä :lol:
Ai Fiat/Lancia-tc Corollassa? Ei ainakaan täällä, Toyota-leiristä en menisi takuuseen... :mrgreen:
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Avatar
eaton/holset power
Viestit: 1470
Liittynyt: 20.10.2006 21:42
Paikkakunta: Ruovesi

Re: TE27 coupé Levin/SR5 look

Viesti Kirjoittaja eaton/holset power »

luigi kirjoitti:
eaton/holset power kirjoitti:saas nähdä oliko liian härski temppu italo leirissä :lol:
Ai Fiat/Lancia-tc Corollassa? Ei ainakaan täällä, Toyota-leiristä en menisi takuuseen... :mrgreen:
joo voisivat heebot pian mennä sekaisin, että mitä pilata autoa volvon&fiatin osillaKuva
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
Avatar
sport-power
Viestit: 1411
Liittynyt: 06.05.2004 19:28
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sport-power »

Juuu kato ei me niin ahdasmielisii oltais...ei muuta välii kun et on italialainen :lol:
Avatar
eaton/holset power
Viestit: 1470
Liittynyt: 20.10.2006 21:42
Paikkakunta: Ruovesi

Viesti Kirjoittaja eaton/holset power »

sport-power kirjoitti:Juuu kato ei me niin ahdasmielisii oltais...ei muuta välii kun et on italialainen :lol:
no katos myä oon monikansallinen pystyihminen autojen suhteen 8)
japan, italo,sweden, ja lisäksi taitaa tulla vielä ripaus francee höysteeksi :D
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
Avatar
Meltdown
Viestit: 2710
Liittynyt: 13.03.2005 23:20
Paikkakunta: Järjenpää

Viesti Kirjoittaja Meltdown »

no pistäs nyt juttuu tulemaan... äläkä sitten auo päätäs että tehotavoitteet olisi muka alle 300:n.... :twisted:
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Avatar
eaton/holset power
Viestit: 1470
Liittynyt: 20.10.2006 21:42
Paikkakunta: Ruovesi

Viesti Kirjoittaja eaton/holset power »

Meltdown kirjoitti:no pistäs nyt juttuu tulemaan... äläkä sitten auo päätäs että tehotavoitteet olisi muka alle 300:n.... :twisted:
olen sanaton ^ :lol:

joo täytyy tuossa joskus jotain runoilla paremmin kun en ole "töissä" :mrgreen:

hieman peräpään jutuista että volvon perän tuohon aikoinaan mallasin, eli lehtijousien vastineet rakensin,kun alunperin kierrejousilla, samalla auto madaltui 10cm peräpäästä. etupäähän on volvon tolpat kanssa ja niistä pitäisi rakentaa säädettävät kun kerkiää. bilsteinin iskarit takana ja yhdet lisä iskarit per puoli eli 4 iskarit takana. lisäksi pitäisi rakentaa yksi kolmio tuenta perälle uniballeilla. panhard tankokin on varuiksi kun nuo lehtijouset tuppaavat elämään aika paljon sivuttais suunnassa.
voi olla että jossain vaiheessa päädyn vielä hiacen kitkalukolliseen perään.


Kuva
Kuva
Kuva
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
Avatar
mamu
Viestit: 1044
Liittynyt: 04.03.2007 13:58
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

mielenkiintonen rojekti.. enkä vastusta, vaik ei hiiskatti ookkaa :wink:
Avatar
tommi nylund
Viestit: 1307
Liittynyt: 11.08.2004 22:31
Paikkakunta: Tammerforssss

Viesti Kirjoittaja tommi nylund »

ÄLÄ laita Hiacen perää! Se on aivan saatanan painava...... Volvo on hyvä ratkaisu ellei ameriikan perää laita. Tarttisi vain ottaa selvää mikä Dana sitä vastaa ja Ameriikka on täynnä lukkoja.

Hytistäkin tarttis nähdä kuvaa.....en näistä tojolootista tiedä mitään, mutta kuulostaa mielenkiintoiselta....
jtuok
Viestit: 542
Liittynyt: 17.05.2004 15:24

Viesti Kirjoittaja jtuok »

No nyt on asiallinen projekti. Pidä olla liikaa tiettyyn merkkiin kallellaan 8)
Kyllä ne tuolla toyotapuolellakin sekoittelee osia... Jopa fordia ja ladaa :wink: Joo vollen perä on parempi ku hiasen.
dunaaja
GFF
Viestit: 1802
Liittynyt: 24.03.2004 23:48

Viesti Kirjoittaja dunaaja »

27 Dana taitaa olla Vulva perä.Jokunen vuosi kun niiden kanssa pelannut mutta jostain takaraivosta toi numero tuli :roll:
Avatar
Meltdown
Viestit: 2710
Liittynyt: 13.03.2005 23:20
Paikkakunta: Järjenpää

Viesti Kirjoittaja Meltdown »

hmmm.. löytyi tämmönen linkki netissä surffatessa, liittysköhän ko. kärryyn :) .. http://www.oldtoyotaclub.com/viewtopic.php?t=306
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Avatar
Meltdown
Viestit: 2710
Liittynyt: 13.03.2005 23:20
Paikkakunta: Järjenpää

Viesti Kirjoittaja Meltdown »

Mites yleisiä muuten lukot on Hiaceissa? Kaveri hommasi viime viikolla Taneliinsa Hiacen perän, mutta ei siinä mitään lukkoa ole.. ...jonka takia ei sitä välttämättä laitakaan projektiinsa kun (pienempi) Sieraimen lukkoperä olisi tyrkyllä..
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Avatar
Luigi
Viestit: 9527
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Ihan asiallinen meininkihän tuolla toyopalstallakin näkyy olevan, ei edes kukaan vetänyt herneitä nenään makaroonipaskalla raiskaamisesta. :lol: Tuli tuosta Meltin kysymyksestä mieleen vuosikymmenen takaiset työautot, eli jäykkä akseli ja lukkoperä löytyy myös ainakin 90-luvun lopun Nissan Vaneteista (ainakin niissä oli, mitä ajoin, kitkalukko, narisi joskus vaikka olivat uusia autoja.) Taitaa olla vielä suht kapeakin, ainakin se paku näyttää (ja tuntuu) siltä. Edit: Ainakin henkilöversiossa 1465mm raideväli takana.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Avatar
sport-power
Viestit: 1411
Liittynyt: 06.05.2004 19:28
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sport-power »

ei niinkään varmaa tietoa mutta isä ukkelilla oli vm -90 hiace jossa oli lukko ja nyt 97 jossa myös lukko...
aimessi malleissa ei kait lukkoja ole...eli ykkös ja kakos korimallin haceissa ei kat lukkoja ole...eli ennen vuotta-90...tai millon se malli nyt vaihtuskaan... korjatkaa toki jos meni pieleen..
Aika pirun paljon noita hiacen periä kaikkiin kilpavehkeisiin ängetään...melkokestäviä ovat kait...(oletus) :roll:
Vastaa Viestiin