Fiat-jutut netissä ja lehdissä
Fiat-jutut netissä ja lehdissä
Panda saa melkoista suitsutusta Auto Expressiltä:
http://www.carpages.co.uk/fiat/fiat-panda-11-04-07.asp
Huulilaseista sun muista poiketen mm. laatua kehutaan.
http://www.carpages.co.uk/fiat/fiat-panda-11-04-07.asp
Huulilaseista sun muista poiketen mm. laatua kehutaan.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
jos tähän käy vanhatkin jutut, ni mulla on: moottori 8/2003 jossa on pikkufiattien tarina topolinosta puntoon. ja sitte fiat- uutiset 3/1970 jonka takasivulla tulevaisuuden farmari: fiat 128 panorama.
Viimeksi muokannut mamu, 09.04.2008 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Käväisin lukemassa muutaman Iltasanomien web-artikkelin Fiatista. Panda 4X4 saa mm. tällaisen kommentin kirjoittajalta: "Voisi jopa väittää, että Panda menee sinne minne katumaasturitkin." Eikös moni muu ole todennut että Pandalla pääsee monista paikoista kätevästi joinne noilla isommilla nelikoilla ei ole mitään asiaa... Nelivetoisen Pandan esittely-juttu Italiassa saikin huomattavasti vähemmän omia vastareaktiota. Mutta mulla onkin nämä värilasit päässä...
Toinen tuttu väite on että mikäli uusi Bravo ei menesty niin koko firman voi käydä huonosti
Uusi Fiat 500 tullee myyntiin tuossa 4. heinäkuuta tai kuten Aftonbladet asian ilmaisee: "päästetään vapaaksi". Koko lyhyt juttu. Siinä lisää luettavaa.
Toinen tuttu väite on että mikäli uusi Bravo ei menesty niin koko firman voi käydä huonosti
Uusi Fiat 500 tullee myyntiin tuossa 4. heinäkuuta tai kuten Aftonbladet asian ilmaisee: "päästetään vapaaksi". Koko lyhyt juttu. Siinä lisää luettavaa.
[color=darkblue][b]E 220 A[/b][/color], [color=white][b]Tempra[/b] [/color] & [color=darkred] [b]75[/b][/color]
- Fiat 127mk1
- Viestit: 445
- Liittynyt: 13.02.2004 14:23
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Nelosen Start! ohjelman sivuilta löytyy Pandasta koe ajo video http://4media.2ndhead.fi/start_SQ_Fiat_ ... ivideo.wmv
Samaisella sivulla myös juttua 500sesta:
Retromallit (10.4.2007)
Fiat 500 herää henkiin
New Beetle avasi peli, sitten tuli Mini. Retroautot kiinnostavat autokansaa ja tehtaat vastaavat kutsuun. Viimeisin on tämän 50 vuotta sitten ensiesitellyn Fiat viisisatasen seuraaja eli vahvaa retrotunnelmaa henkivä uusi Fiat 500:nen.
Alkuperäinen Fiat 500:nenhan oli todellinen monitoimipeli, vaikkei ollutkaan koolla pilattu. Oman aikansa tila-auto kumminkin. Autossa oli 13-hevosvoimainen vajaa 500 kuutioinen voimanlähde, joten uuden 500:sen pieninkin moottorivaihtoehto eli 1,2-litrainen bensiinivoimanlähde tuottaa yli viisi kertaa enemmän huipputehoa.
Uudesta viisisatasesta voi todeta yks’kantaan että se on ehdottomasti haluttavimman näköinen ja oloinen Fiat todella pitkään aikaan. Bravo!
Samaisella sivulla myös juttua 500sesta:
Retromallit (10.4.2007)
Fiat 500 herää henkiin
New Beetle avasi peli, sitten tuli Mini. Retroautot kiinnostavat autokansaa ja tehtaat vastaavat kutsuun. Viimeisin on tämän 50 vuotta sitten ensiesitellyn Fiat viisisatasen seuraaja eli vahvaa retrotunnelmaa henkivä uusi Fiat 500:nen.
Alkuperäinen Fiat 500:nenhan oli todellinen monitoimipeli, vaikkei ollutkaan koolla pilattu. Oman aikansa tila-auto kumminkin. Autossa oli 13-hevosvoimainen vajaa 500 kuutioinen voimanlähde, joten uuden 500:sen pieninkin moottorivaihtoehto eli 1,2-litrainen bensiinivoimanlähde tuottaa yli viisi kertaa enemmän huipputehoa.
Uudesta viisisatasesta voi todeta yks’kantaan että se on ehdottomasti haluttavimman näköinen ja oloinen Fiat todella pitkään aikaan. Bravo!
[url=http://kuvablogi.com/blog/535/3/]Fiat 127mk1 -77[/url]
[url=http://kuvablogi.com/blog/535/1/]Fiat 600D -65[/url]
[url=http://kuvablogi.com/blog/535/1/]Fiat 600D -65[/url]
Toi Start! on kaikin puolin paras suomalainen autoohjelma pitkään aikaan.Fiat 127mk1 kirjoitti:Nelosen Start! ohjelman sivuilta löytyy Pandasta koe ajo video http://4media.2ndhead.fi/start_SQ_Fiat_ ... ivideo.wmv
Samaisella sivulla myös juttua 500sesta:
Retromallit (10.4.2007)
Fiat 500 herää henkiin
New Beetle avasi peli, sitten tuli Mini. Retroautot kiinnostavat autokansaa ja tehtaat vastaavat kutsuun. Viimeisin on tämän 50 vuotta sitten ensiesitellyn Fiat viisisatasen seuraaja eli vahvaa retrotunnelmaa henkivä uusi Fiat 500:nen.
Alkuperäinen Fiat 500:nenhan oli todellinen monitoimipeli, vaikkei ollutkaan koolla pilattu. Oman aikansa tila-auto kumminkin. Autossa oli 13-hevosvoimainen vajaa 500 kuutioinen voimanlähde, joten uuden 500:sen pieninkin moottorivaihtoehto eli 1,2-litrainen bensiinivoimanlähde tuottaa yli viisi kertaa enemmän huipputehoa.
Uudesta viisisatasesta voi todeta yks’kantaan että se on ehdottomasti haluttavimman näköinen ja oloinen Fiat todella pitkään aikaan. Bravo!
Fiat Bravo -97 1.4s*R.I.P
Ajossa Bravo -97 1.6sx
Ajossa Bravo -97 1.6sx
TM 66
Muistelin lukeneeni jutun 850 coupesta TM stä joskus 80 luvulla vanhempieni kesämökillä . Kysyin tänään kotona käydessäni "minne ootte arkistoineet alakaapin lehtikasan jonka -83 jätin tähän ?"Äitini joka ei "ikinä" hävitä mitään 10 min etsimisellä löysi varastosta vuoden -66 TM vuosikerran ja kysy: tämäkö ?"Kesäkuun -66 nro 850 coupen koeajo ja lehti vielä virheeton ...että silleen.
Lineasta varsin positiivinen artikkeli Hesarissa. Tällä kertaa ei häiritse, vaikkei takakonttiin mahdukaan betonimylly ja sorakuorma.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Ai sattana kun tuo oli päivän paras uutinen mikäli tuota Lineaa voi pian ostaa Suomestakin. Jospa sitä aloittaisi rahan keräämisen uuden auton ostoa varten . Tempran voisikin jo tuupata ladon orsille säilöön.
[color=darkblue][b]E 220 A[/b][/color], [color=white][b]Tempra[/b] [/color] & [color=darkred] [b]75[/b][/color]
Tänään pompsahti Tuulilasi postilaatikosta. Siinä on jälleen tämä monille tuttu "Merkkien merkki" -arvio jossa käyttäjät ovat jossain arvioineet autonsa sekä huollot ja myynnin. Mikäli lopputulosta on uskominen niin vielä on Fiatilla töitä edessä, etten sanoisi ylitöitäkin. Testissä oli kyseessä 0-4 sekä 5-7 vuotta vanhat autot.
Lyhyesti BMW:llä kaikki on kunnossa, Fiatin ote ei pidä. Tosin tulospylväissä huoltopalveluiden kohdalla VW oli viimeinen. Tekstissä paljon mielenkiintoisia asioita mm. Volvon vrt. M-B:n omistajien sitoutumisherkkyydestä omiin valintoihinsa sekä ruostumisalttiudesta jotain.
Lehdessä lisäksi Fiat Ducato 11 2,3 Multijet 10 m3 lyhyt koeajo.
Lyhyesti BMW:llä kaikki on kunnossa, Fiatin ote ei pidä. Tosin tulospylväissä huoltopalveluiden kohdalla VW oli viimeinen. Tekstissä paljon mielenkiintoisia asioita mm. Volvon vrt. M-B:n omistajien sitoutumisherkkyydestä omiin valintoihinsa sekä ruostumisalttiudesta jotain.
Lehdessä lisäksi Fiat Ducato 11 2,3 Multijet 10 m3 lyhyt koeajo.
[color=darkblue][b]E 220 A[/b][/color], [color=white][b]Tempra[/b] [/color] & [color=darkred] [b]75[/b][/color]
Mä oon joskus täytellyt tuota merkkikyselyä huulilasin weppisaitille. Tilastoissa on on vaan vaikeaa päästä kovin ylös kun 90% suomen teineistä rankkaa sen bemarin kuitenkin ykköseksi, edes suomalaiset perheenisät ei saa sitä korollaa sinne äänestettyä.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Niin varmaan mutta mikäli myyntitilastoja katsoo niin tulee mieleen että hyvä ettei Toyotalla ole enempää malleja myynnissä. Huhtikuun kärki Corolla, Auris, Avensis. Sijalla neljä tunnettu laatuautojen valmistaja Skoda Octaviallaan. Onneksi minua eivät myyntitilastot liikuta suuntaan tai toiseen.
Iltalehdessä on taas Fiat-asiaa. Nyt ovat löytäneet Linean! Turbodieselinä varsin mielenkiintoinen vaikkei raketti olekaan. En haluakaan enää Albeaa, tommosen Linean minä tahdon, jollakin kivalla värillä vielä. Harmaan eri sävyt eivät kelpaa missään tapauksessa.
Iltalehdessä on taas Fiat-asiaa. Nyt ovat löytäneet Linean! Turbodieselinä varsin mielenkiintoinen vaikkei raketti olekaan. En haluakaan enää Albeaa, tommosen Linean minä tahdon, jollakin kivalla värillä vielä. Harmaan eri sävyt eivät kelpaa missään tapauksessa.
[color=darkblue][b]E 220 A[/b][/color], [color=white][b]Tempra[/b] [/color] & [color=darkred] [b]75[/b][/color]
Ei varsinainen Fiat-juttu mutta joskus nämä paikallislehdetkin pääsevät yllättämään. Tänään Uudenkaupungin sanomissa Suomen Automobiili-Historiallisen Klubin Vakka-Suomen puheenjohtaja Urpo Anderssonista juttua. Lisäksi kuva jossa omistajan ohella Fiat 1500 cabriolet vm. 1965. Punaisena toki. Kiva nähdä myös harrastajia autojen takana.
[color=darkblue][b]E 220 A[/b][/color], [color=white][b]Tempra[/b] [/color] & [color=darkred] [b]75[/b][/color]